Mijn huidige vriend is 4 jaar ouder, maar daar merk ik niks van, zelfs na de 3 jaar dat we samen zijn lijk ik juist de 'oude taart'

Belangrijkste is dat het voor jou goed voelt en dat jullie samen op één lijn liggen vind ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ayasha schreef:Om eerlijk te zijn... Begrijp me nu niet verkeerd, maar een lange afstands relatie is welliswaar niet eenvoudig, maar kwa leeftijdsverschil denk ik dat het juist "simpeler" is dan samen wonen. Je mist elkaar, dat is jullie grootste probleem, het gemis en elkaar moeten vertrouwen. Als je samen woont dan moet je elkaar verdragen, zowel de goede als de slechte kanten.De eerste maanden is het grote liefde en roze wolk (bij de ene minder dan de andere maar iedereen heeft het wel wat) maar als dat voorbij is, komt de periode dat jullie moeten gaan leren "samenleven". En IMO komen dan pas de persoonlijke verschillen naar boven. Dus ook die wat bij leeftijd horen.

) die daar een probleem mee hadden.
mensen die het er niet mee eens zijn dan he.
als je begrijpt wat ik bedoel.
Loveskary schreef:Hier 1 van 31 mijn man 61 durf er voor uit te komen niet tevreden move zeg ik danmensen die het er niet mee eens zijn dan he.
Hoe dat kwam ik was 19 jaar op en dag gooide me stiefvader me buiten daar sta je dan in de zomer nacht die grrrals je begrijpt wat ik bedoel.
Ik was dakloos zwierf 2 weken rond had wat spaargeld en hij gaf me een dak boven me koppie.
Nou en wat wilde ik nog meer een eigen paard toen kreeg ik een paardje.
Mijn Familie kan heel ver de noordzee op die intereseren me niks.
En ts doe gewoon wat je hart je ingeeft het is jou leven en daar beslis jij over.
easygoing schreef:Loveskary schreef:Hier 1 van 31 mijn man 61 durf er voor uit te komen niet tevreden move zeg ik danmensen die het er niet mee eens zijn dan he.
Hoe dat kwam ik was 19 jaar op en dag gooide me stiefvader me buiten daar sta je dan in de zomer nacht die grrrals je begrijpt wat ik bedoel.
Ik was dakloos zwierf 2 weken rond had wat spaargeld en hij gaf me een dak boven me koppie.
En ts doe gewoon wat je hart je ingeeft het is jou leven en daar beslis jij over.
Inderdaad dat dus
dus perfect alleen hij rijdt niet
is ooit eens van een shet gevallen haha zo komisch maar voor iedereen volg je hart en je familie die het er niet mee eens is gewoon naar een andere planeet wensen. 
Loveskary schreef:Hier 1 van 31 mijn man 61 durf er voor uit te komen niet tevreden move zeg ik danmensen die het er niet mee eens zijn dan he.
.betadine schreef:Mijn vriend is 21 jaar ouder als mij. Ik zou het misschien niet overdoen. Ik ben heel gelukkig met hem en ik merk dit leeftijdsverschil niet echt tussen ons. Wel krijg ik na al die jaren dat we al samen zijn (8) nog steeds commentaar hier op en ik vind dat wel vermoeiend. Ook het process van acceptatie bij de ouders verliep soms moeizaam. Ondertussen alles ok qua vrienden en familie, maar op bvb bedrijfsfeestjes neem ik hem niet mee. Gewoon omdat ik geen zin heb in bepaalde blikken en weet ik dat ik sowieso hiermee een hoop reacties ga uitlokken. Ik schaam me er niet voor zeker niet, maar ik loop er ook niet mee te koop zeg maar. Ik ben blij met het leven die we hebben en met de dingen die we al samen doorstaan hebben. Ik heb echt de liefste vriend die ik me kan wensen, maar ergens denk ik dat er wellicht ook even lieve vriendjes in mijn eigen leeftijdscategorie bestaan. Alleen ik ben op hem verliefd geworden en ik kan me na al die jaren geen ander leven inbeelden, ik heb absoluut geen spijt van mijn keuzes, maar ik ben wel realistisch, het waren misschien niet de meest doordachte
.