Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
colunder schreef:Ik hoop er vanavond heen te gaan en haar een schuldverklaring te laten tekenen(of het geld te krijgen natuurlijk)
ik wil er expres savonds heen in de hoop dat haar man thuis is.
ik heb van hem nog geen reaktie gehad,ik denk dat hij niks met zijn facebook doet.
Daarna gaat een andere vriendin mij helpen met een aangetekende brief.,zij heeft nl ervaring met zulke gevallen(klanten die niet betaalden
colunder schreef:Ja, ik ben geweest.
Haar man wist dus helemaal van niks.
Hij was echt helemaal aangedaan.
Ze zitten in de schuldhulpverlening en als ze er achter komen dat zij geld geleend heeft ,raken ze alles kwijt.
Hij zat er echt helemaal door heen.
Heeft mijn verhaal geen moment in twijfel getrokken,en zei dat er vanavond nog wel even met haar gesproken zou worden.
Elke keer als zij erdoor zat te schreeuwen zei hij "hou jij nou maar je kop, wij hebben het er vanavond nog over"
De afspraak is nu dat haar man en ik het samen regelen.
Hij probeert van hun weekgeld elke week wat te sparen zodat hij mij elke maand rond de 50 euro kan terug betalen.
Ik heb zijn 06 nummer gekregen en morgen zou ik hem even appen.
Ik had echt met die man te doen,bij hem was het echt geen toneelspel,zat bijna te huilen van ellende.
Ik heb nu goede hoop dat ik mijn geld terug ga krijgen,al zal het wel even duren voor ik alles terug heb.
Ik ben benieuwd hoe het nu tussen hen verder zal gaan.