Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:06

Ik wou eigenlijk al zeggen... Of als bepaalde dronken gasten wijn over mijn bed gooien :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:08

BaileyMix schreef:
Ik ga niet eens meer naar school dus ik heb ook totaal geen excuus om niet op te ruimen, gewoon puur luiheid := Het valt me nu trouwens op dat ik overal plastic zakken met allerlei troep erin heb staan :') Wáárom!?

En grote dozen met een hoop troep erin! van eerdere mislukte pogingen op te ruimen en uiteindelijk te beslissen: als het in een doos zit is het opgeruimd genoeg }>

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:08

Jaaaa ik ook! Voornamelijk kleding, boeken en papier! Geen eten of verpakkingen daarvan dat ruim ik nog net op... Huisgenoot en ik hebben sinds een week een schoonmaakrooster :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:09

Dat heb ik inderdaad ook. Als ik mijn bed weer eens heb omgetoverd tot vuilnisbelt (inclusief lege zakken chips e.d) doe ik het allemaal in een Albert Heijn tas en die zet ik dan in m'n kamer.

Judass

Holy mother of god :')
Ik moet zeggen, als het mijn kamer zou zijn zou ik er niet mee kunnen leven. Maar nu ik t huis/kamer van vriendlief gewend ben weet ik dat het bij iemand anders thuis wel mogelijk is voor me :=.
Ga zou is even op je blog kijken emma :P.

LauraSaskia

Hahaha, sorry :o Kom snel maar een keer wijn over mijn bed heen gooien.
Die unfucking tumblr werkt ZO motiverend!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:10

Ik ben niet de enige!! Omdat er een vriendin kwam logeren heb ik een paar weken geleden alles opgeruimd én gepoetst. Maar het is nu alweer erg met vuile was op de grond en afval naast de afvalbak en een bureau vol troepjes. Vloer is nog redelijk zichtbaar, dat dan wel. Ligt overigens ook nog een onuitgepakte reiskoffer :')

Het lukt mij ook echt niet om het netjes te houden.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:11

Emmaa_ schreef:
BaileyMix schreef:
Ik ga niet eens meer naar school dus ik heb ook totaal geen excuus om niet op te ruimen, gewoon puur luiheid := Het valt me nu trouwens op dat ik overal plastic zakken met allerlei troep erin heb staan :') Wáárom!?

Mijn kamer was op zijn aller ergst toen ik niet naar school ging en niet werkte. Lag alleen maar in bed, (rommelig) vriendje was hier vaak en samen maakten we er echt een troep van. Alleen maar blowen en bier drinken in bed, ga zo maar door. Toen donderde op een dag mijn bed uit elkaar, heb ik de planken echt drie maanden op mijn kamer laten liggen. Naderhand was mijn huisgenoot me zat, dus die heeft toen alles voor m'n verjaardag toen ik niet thuis was opgeruimd. Dat was in oktober, en sindsdien heb ik er niks meer aan gedaan. Nu is het weer tijd voor een grote schoonmaak EN DIT KEER GA IK HET ECHT VOLHOUDEN

Jááá :') Alleen scharrel/vriend kan er niet tegen dat ik in bed eet "JEZUS AL DIE KRUIMELS!" maar vervolgens maken we er samen ene nog grotere bende van :') En sigaretten uitdrukken doen we natuurlijk op de muur, ook een erg net zicht :))

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:12

Lotgenoten :')

Ik herken het enorm, alleen ruim ik het wel altijd netjes op, alleen binnen een week is het weer net zo troep als dat het daarvoor was.
Een week geleden nog heb ik mijn kamer een keer helemaal leeg gehaald en opgeruimd inc. kledingkast en daar is nu alweer niks meer van te zien.
Net of er kabouters in de nacht altijd mijn kamer overhoop halen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:12

BaileyMix schreef:
Emmaa_ schreef:

Jááá :') Alleen scharrel/vriend kan er niet tegen dat ik in bed eet "JEZUS AL DIE KRUIMELS!" maar vervolgens maken we er samen ene nog grotere bende van :') En sigaretten uitdrukken doen we natuurlijk op de muur, ook een erg net zicht :))

Oh my god, dat doe ik dan weer net niet _O- :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:13

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de 'nette' kant, genomen vanaf de bed-kant maar die is echt te smerig om te laten zien hahaha. Uiteraard wel een klein beetje opgeruimd gezien de reacties op eerdere foto's haha :7

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:15

Je hebt wel een toffe kamer! Ga je hem nog 'un-fiets'? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:15

Zodra ik onrust heb in mijn hoofd, dan is mijn kamer ook een bende.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:16

TS, misschien heb ik er overheen gelezen maar wat doe je met je vuile was? :+

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:16

hier een smeerpoets 1e klas :o

er is net een pad van mijn deur naar mijn bed, kleding ligt overal
op de grond en op logeerbed, mijn bureau staat vol met etensresten
en er staal over (weggooi) koffie bekers owhja en daar moet ik elke
dag mijn school boeken tussen vandaan vissen.

dat gaat wat worden als ik volgend jaar op campus ga wonen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:17

Cayenne schreef:
TS, misschien heb ik er overheen gelezen maar wat doe je met je vuile was? :+

Die ligt in de hoek op een berg :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:18

LauraSaskia schreef:
Je hebt wel een toffe kamer! Ga je hem nog 'un-fiets'? :D

Ja! Eh... ooit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:25

Oh god, ik ook :') Al laat ik het niet echt heel smerig worden, eten dat echt kan gaan rotten gooi ik meestal wel even weg en m'n kleren liggen relatief schoon (maar dat is omdat ze in een koffer liggen die ik gewoon nooit echt heb uitgepakt :') ). Wel vond ik laatst een flesje Innocent smoothie dat daar toch al een paar maanden gelegen moet hebben... Dat gaat blijkbaar dus echt heel erg stinken :o Lege borden, kommetjes, glazen en mokken laat ik ook rustig een hele tijd staan. Mag daarom van m'n huisgenoten niet meer die van hun mee naar boven nemen :') M'n moeder vindt het echt vreselijk en snapt niet dat ik 'zo kan leven' inderdaad.

Maar goed, dat wist ik dus gewoon niet. Mijn huidige kamer is niet zo heel groot, ik werk fulltime en ben de meeste weekenden weg. Ja, het ligt helemaal vol dus :') Ik ga binnenkort samenwonen en de kamer van m'n vriend is zo mogelijk nog een stuk erger. Daar moet ik als ik 's nachts wakker word en naar de wc wil echt over van alles heen springen en hopen dat ik niet in een pizzadoos met restjes oid ga staan. En die heft ook nog een fiets midden in z'n kamer staan (ja, geen idee).

Dus eh, ik hou m'n hart vast voor hoe ons gezamenlijke appartement er straks uit komt te zien :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:27

Eulogy schreef:
En die heft ook nog een fiets midden in z'n kamer staan (ja, geen idee).

_O- _O- :') Jááá

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:36

xManon_ schreef:
Stofzuigen maakt mijn kamer altijd netter omdat ik dan alles aan de kant beuk met dat ding! :=

Waaahahaha inderdaad! En 'wil ik dat armbandje houden...? Ben ik te lui om te bukken? *FLOEP* nou dan zit het nu in de stofzuiger, jammerrrrr!' En later heb ik spijt dus ruim ik alle andere armbandjes/elastiekjes/grondversiering netjes op :j

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:37

Danique schreef:
xManon_ schreef:
Stofzuigen maakt mijn kamer altijd netter omdat ik dan alles aan de kant beuk met dat ding! :=

Waaahahaha inderdaad! En 'wil ik dat armbandje houden...? Ben ik te lui om te bukken? *FLOEP* nou dan zit het nu in de stofzuiger, jammerrrrr!' En later heb ik spijt dus ruim ik alle andere armbandjes/elastiekjes/grondversiering netjes op :j

Dat dus!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:42

Ik kan er wat van qua rommel maar niet vies...
Mijn vriend daar in tegen, had plotseling een bromvliegen plaag, hoe zou dat nou komen :?
misschien van onafgewassen borden die al drie maanden in de kast stonden, en die ene bak met bami die zwarte soep was geworden misschien :')

Ik weet wel dat als ik bij hem eet, alles wat ik zelf gebruik eerst nog een keer af was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:43

Ik zit nog steeds op mijn bed moed te verzamelen :') Heb gelukkig voor mezelf als deadline gesteld dat het aan het einde van het weekend schoon moet zijn, dus iedere dag een klein beetje. Wie doet er met me mee? :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:45

_O- Ik laat dat toch even aan me voorbijgaan vrees ik Emma :)) Ik heb net mijn bed weer goed gedaan mét deken en kussens. Dus da's wel weer even genoeg.

Hebben jullie soms trouwens ook wel eens dat je dan bijvoorbeeld geen handdoeken/bestek meer hebt en dan nieuwe koopt ipv zorgen dat het schoon wordt :') ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:45

Ik heb het met onderbroeken en sokken. Als alles vies (of kwijt) is koop ik weer een hele rits nieuwe :')