Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:Ik ga niet eens meer naar school dus ik heb ook totaal geen excuus om niet op te ruimen, gewoon puur luiheidHet valt me nu trouwens op dat ik overal plastic zakken met allerlei troep erin heb staan
Wáárom!?

Emmaa_ schreef:BaileyMix schreef:Ik ga niet eens meer naar school dus ik heb ook totaal geen excuus om niet op te ruimen, gewoon puur luiheidHet valt me nu trouwens op dat ik overal plastic zakken met allerlei troep erin heb staan
Wáárom!?
Mijn kamer was op zijn aller ergst toen ik niet naar school ging en niet werkte. Lag alleen maar in bed, (rommelig) vriendje was hier vaak en samen maakten we er echt een troep van. Alleen maar blowen en bier drinken in bed, ga zo maar door. Toen donderde op een dag mijn bed uit elkaar, heb ik de planken echt drie maanden op mijn kamer laten liggen. Naderhand was mijn huisgenoot me zat, dus die heeft toen alles voor m'n verjaardag toen ik niet thuis was opgeruimd. Dat was in oktober, en sindsdien heb ik er niks meer aan gedaan. Nu is het weer tijd voor een grote schoonmaak EN DIT KEER GA IK HET ECHT VOLHOUDEN
Alleen scharrel/vriend kan er niet tegen dat ik in bed eet "JEZUS AL DIE KRUIMELS!" maar vervolgens maken we er samen ene nog grotere bende van
En sigaretten uitdrukken doen we natuurlijk op de muur, ook een erg net zicht

Al laat ik het niet echt heel smerig worden, eten dat echt kan gaan rotten gooi ik meestal wel even weg en m'n kleren liggen relatief schoon (maar dat is omdat ze in een koffer liggen die ik gewoon nooit echt heb uitgepakt
). Wel vond ik laatst een flesje Innocent smoothie dat daar toch al een paar maanden gelegen moet hebben... Dat gaat blijkbaar dus echt heel erg stinken
Lege borden, kommetjes, glazen en mokken laat ik ook rustig een hele tijd staan. Mag daarom van m'n huisgenoten niet meer die van hun mee naar boven nemen
M'n moeder vindt het echt vreselijk en snapt niet dat ik 'zo kan leven' inderdaad.
Ik ga binnenkort samenwonen en de kamer van m'n vriend is zo mogelijk nog een stuk erger. Daar moet ik als ik 's nachts wakker word en naar de wc wil echt over van alles heen springen en hopen dat ik niet in een pizzadoos met restjes oid ga staan. En die heft ook nog een fiets midden in z'n kamer staan (ja, geen idee).
xManon_ schreef:Stofzuigen maakt mijn kamer altijd netter omdat ik dan alles aan de kant beuk met dat ding!
Danique schreef:xManon_ schreef:Stofzuigen maakt mijn kamer altijd netter omdat ik dan alles aan de kant beuk met dat ding!
Waaahahaha inderdaad! En 'wil ik dat armbandje houden...? Ben ik te lui om te bukken? *FLOEP* nou dan zit het nu in de stofzuiger, jammerrrrr!' En later heb ik spijt dus ruim ik alle andere armbandjes/elastiekjes/grondversiering netjes op