Fout van DUO, en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Fout van DUO, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 07:55

Nou zeg, dat is ook vreemd Shivantjuh. Heb je destijds een bevestiging gehad dat je reisproduct is stopgezet en je studieschuld is kwijtgescholden? En heb je in 2011 meer stufi gekregen dan voorgaande jaren? Ik vind het altijd zo vreemd wanneer mensen pas jaren later nog een factuur krijgen, hoe kan het toch dat bedrijven daar zo laat mee komen?

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 08:12

Duo is gewoon echt bagger :-(...ik had laatst een deurwaarder voor de deur staan...ik scheen een rekening van vorig jaar niet betaald te hebben dus ipv 49 (heb lening) nu 160 geworden....ik stond perplex want had her vorig jaar omgezet naar automatisch afschrijven...ik de duo bellen kreeg gewoon te horen wij hebben aanmaningen gestuurd, nou echt niet want dan had ik het wel betaald.
Op mijn duo kijk ik nooit dat ding doet het elke keer niet dus ja dan heb je er ook geen zin meer in om te controleren en vandaar de automatische afschrijving.

Duo deed niks en aangezien ik met een deurwaarder te maken had, het binnen 2 dgn moest betalen heb ik het maar gedaan wil daar niks mee te maken hebben (ook nog nooit gehad gelukkig).

Heb echt al mijn papierwerk na gekeken en wat blijkt ze hadden iets fout gedaan met de automatische omzetting waardoor er 1 maand is doorgeschoven van vorig jaar :-(..en duo maar ontkennen stelletje debielen daar. Ik ben er nog steeds mee bezig en zal het van ze winnen ook. Nou viel het bedrag gelukkig mee maar het is voor mij een princiepe kwestie (ooit ook al iets na maanden gewonnen van ze maar het kost je echt een hoop tijd en energie). Gewoon bezwaar tekenen blijven bellen en word je bezwaar afgewezen nog maals bezwaar incl je bewijzen...dan geven ze op ;-)

smurffie

Re: Fout van DUO, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 08:17

Ik heb ook 400 euro na kunnen dokken... Storing in het apparaat waarin ik hem onklaar gemaakt heb waardoor dat niet gelukt was. Stel afzetters zijn het, geld trekken uit de armste mensen van de bevolking :=