PowerReiner schreef:Oeh als ik sommige doekjes voorbij zie komen![]()
Zo zien mijn doekjes er niet eens uit als ik ga stappen.
Ik heb periodes, dan heb ik weer een paar maanden dat ik altijd make up op doe, en zo kan het ineens voorbij zijn en een paard maanden geen make up. Zo ook met oorbellen.
Als ik naar het werk ga heb ik in de make up periodes eigenlijk alleen eyeliner en mascara op. Alleen om even een lijntje te maken.
Bij stappen doe ik wel een dun laagje foundation op, maar heel weinig. Ik meng het altijd met een creme zodat ik aan een drupje of 2 genoeg heb. Zo ben ik egaal maar hoef ik mezelf niet dicht te plamuren. Ik vind dat echt zo lelijk. En vaak is het ook te zien, ook bij de echte make up artists.
Klein beetje poeder zodat het niet gaat vegen, eyeliner en mascara, beetje lippenstift. Thats it.
De fout is dat veel vrouwen de verkeerde kleur foundation gebruiken. Als je een goede foundation in de juiste kleur hebt dan is het heel mooi. Het ligt er ook aan of het een dekkende foundation is en hoe je hem opbrengt.
Als je het ziet zitten dan is het of niet goed aangebracht, goedkope rommel of de juiste kleur niet.

bij sommige meiden, die het snappen, staat het echt gruwelijk mooi trouwens