Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
(ook 4 of 5 jaar geloof ik) Niemand heeft hem ooit verbeterd
Dat was echt een teleurstelling.
Tinkerloos schreef:Ik was er ook van overtuigd dat mensen die een bonte pony of een bont paard hadden niet genoeg geld hadden om een heel gekeurd paard te kunnen kopen.
amkeVH schreef:jup dat hadden wij thuis ook, de oma die in veghel woonde was oma veghel, en de oma die in vlaardingen woonde was oma vlaardingen
Naamloos1 schreef:Oh ik heb ook 2 grappige
Ik dacht altijd dat ik de enige was die billen had met een spleet zeg maar in het midden![]()
En dat de rest van de wereld altijd net deed alsof hun dat ook hadden om mij maar een beetje een goed gevoel te geven
En mn zus heeft echt tot haar 20e ofzo geloofd dat geitjes die op een berg staan kortere voorpoten hadden dan achterpoten.. (Als ze bergopwaarts stonden zeg maar) Anders zouden ze tenslotte niet op de berg kunnen staan maar eraf vallen

ik wilde gewoon zo snel mogelijk die berg weer af! Danique schreef:Mijn knuffels moesten allemaal (en ik had er VEEL) op het bed als ik ging slapen anders voelden ze zich buitengesloten.
ik had zoveeeeeeeeeeeeeeeel knuffels!! Ik was er gewoon door omringd in bed, al mijn vriendjes. Anders voelde ze zich buitengesloten en het was koud en hard op de vloer.
. Het waren ook altijd dezelfde

Petrichor schreef:Ik vond het raar dat er zoveel plaatsen in Duitsland Ausfahrt heette.
M'n moeder dacht vroeger als ze op vakantie in Frankrijk was dat een Hotel de Ville een hotel was. Dus toen mijn opa en oma op zoek waren naar een hotel en ze al 3 keer voorbij het stadhuis waren gereden werd ze toch wel ongeduldig. "Maar dat is toch een mooi hotel?!"
HorseTimeXL schreef:Ik ging mijn opa toen ik ging praten opa cent noemen. Automatisch, omdat hij altijd centjes gaf. Echter kwam ik er vlak voor dat die stierf achter dat die opa Herman heette. Maar voor mij blijft hij altijd opa Cent
MarlindeRooz schreef:Ik dacht altijd dat er mannetje onder de grond zaten bij de stoplichten die door spiegeltjes keken waar mensen stonden en op knopjes drukten.