Je laatste post klinkt heel volwassen en goed doordacht. De tijd zal het leren, mochten jullie uit elkaar blijven zal ook tijd je wonden helen. Nogmaals, pas goed op jezelf en concentreer je op dingen die je gedachte er eventjes vanaf nemen. Sterkte
cp112
Geplaatst: 19-01-15 13:51
Ok het is wellicht not done maar hij heeft er spijt van, heeft het je verteld en dus niet achtergehouden (dat doen de meestten), is er eerlijk over en eerlijk gezegd, Als hij echt stom dronken was kan zoiets gebeuren.
Afspraak maken dat ie gewoon niet zoveel moet zuipen als hij dan blijkbaar die grens vergeet.
Ts ik ben het met mijn voorgangers eens, je klinkt heel verstandig en volwassen. En mijn idee erbij is dat dit wel de beste oplossing is op dit moment voor jullie. Al zal het de eerste paar maanden misschien niet zo voelen en helemaal niet leuk zijn. Maar ik krijg uit jou post ook de indruk dat hij aan de ene kant bang is hoe het leven zal zijn zonder jou, maar eigenlijk op dit moment ook niet zo gek is op je dat hij 100% voor je gaat. Het zal niet makkelijk worden, maar het komt echt wel goed. En zoals je zelf al zei: mochten jullie bestemd zijn voor elkaar, dan komt het vroeg of laat wel goed en dan zijn jullie een beter versie dan nu aanmodderen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en blijf zo verstandig denken!
Ik niet hoor.. Eerst roept iedereen je moet het uitmaken en nu is het opeens ja het is te snel en blablabla.
Je hebt voor jezelf gekozen en een relatie moet ook soort vanzelf gaan en als het niet loopt, loopt het niet. En spijt betuigen? Tja, misschien bang dat iemand anders het verteld. Het is gewoon mooi stom dat hij ander heeft gezoend en vaker op 1 avond ook. Nou poe poe... Dappere jongen zeg..
Sinds gisteren ben ik ook helemaal bedrogen, maar wel op een niveautje hoger. Emotie's vliegen inderdaad overal, iemand had mij nog nooit bedrogen (zo ver ik weet) dus dit is echt het slechtste gevoel dat je kan hebben. Ik heb er meteen een punt achter gezet, ik wou zijn uitleg ook niet meer. Want hij is nu toch "zo gelukkig" met een ander en voel me enorm gebruikt. Natuurlijk is dit een ander verhaal. Ik zou er goed met hem over praten, het belangrijkste in een relatie is namelijk vertrouwen. En jaloezie is een heel eng gevoel. Dat wil je denk ik ook helemaal niet. Jullie zijn al 4 jaar in een relatie? Dat gooi je niet zomaar weg natuurlijk. Het is al heel goed van hem dat hij het je zegt, wie weet verzweeg hij het ook gewoon. Deze beslissing ligt 100% bij jou. Gewoon goed nadenken of je hem nog kan vertrouwen en wat voor jou het beste lijkt. Veel succes TS!
Ik ben misschien een oud wijf (35+), maar als ik nu rondkijk in mijn groep met vriendinnen. Allemaal netjes getrouwd en kinderen. Dan zitten er zo 3 mannen tussen die wel eens (meestal jaren geleden) met iemand anders gezoend hebben. Het is naar mijn idee echt niet zo dat een paar dronken zoenen meteen het einde van je relatie moeten betekenen. Wel een punt om eens goed naar je relatie te kijken, wil je nog verder.
TS, ben het met de andere eens. Je laatste post klinkt heel weloverwogen. Ik zei het misschien een beetje hard, maar ik merk dat het wel duidelijk was wat ik bedoelde. Bedoelde het niet gemeen.. Iedere vrouw verdient een man die 100% voor haar gaat, ook jij.
En tja, soms moet je over een paar break-ups komen voordat je je ware liefde ontmoet. Dat hoort bij het leven.
Heel veel succes! En neem vooral een beslissing voor jezelf. Bokt is zo veranderlijk als het weer. Je ouders staan er natuurlijk dichterbij, maar ik zou (als ik in jouw schoenen stond) niet eens naar mijn ouders luisteren. Het is jóúw leven.
Drico
Geplaatst: 19-01-15 23:52
Soms gaan verstand en gevoel niet samen..
Je zegt dat het gebeurt is wanneer hij dronken was, mensen doen dan soms vreemde dingen. Dingen die ze eigenlijk niet hebben willen doen, maar betekend dit dan dat het niks is? Jij voelt je er heel klote en verdrietig door, dus het raakt je wel, ookal was je vriend dronken. En wat als hij weer eens dronken is, en hetzelfde gebeurt?? Dan zal hij toch moeten beloven of iets om gewoon niet meer te gaan drinken, want eenmaal gebeurt kan het een volgende keer ook gebeuren
Mijn ex (gelijk duidelijk) heeft ook getwijfeld hij wel met mij verder wilde, of hij wel met me verder wilde......was voor mij niet goed genoeg. Dus ondanks dat we net 6 weken in ons nieuwe huis woonden heb ik het uitgemaakt.
Heel moeilijk en verdrietig, ik heb echt moeten rouwen maar ben intussen getrouwd met een man die voor mij gaat en waaraan ik nooit hoef te twijfelen. Dat was alle pijn wel waard.
Ik zie om me heen (ik ven 36 jaar) juist veel mensen uit elkaar gaan. Dit zijn meestal stellen die al jong bij elkaar kwamen en niet verder hebben gekeken.
Heel veel sterkte en wijsheid. Het feit dat je (ex) vriend al zo lang twijfelt zegt voor mij genoeg!