Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joman schreef:Anoniem schreef:Oh zo makkelijk om te trappen naar iemand die iets "fout" doet hè? Een beetje minder uithalen naar TS mag ook wel? Je mening geven kan, maar de bewoordingen van sommigen hier pffffffje eigen (oude) zeer op een anonieme TS afreageren helpt?
Ik ken (helaas) alle kanten van vreemdgaan en ik ben er niet in alle gevallen fel op tegen zeg ik heel eerlijk.
Alleen de praatjes van thuis slecht hebben, geen intimiteit meer hebben, apart slapen, voor de kinderen bij elkaar blijven en nog meer van die cliché uitspraken nehdie geloof ik niet.
Je kunt dus wel een paar dagen met hem mee TS? Hoe gaat dat dan en zijn er dan geen risico's om bekenden te treffen?
Misschien kan ze voor de 'moraalriddende' bokker nog wel wat tips uit de doeken doen!
Amaris schreef:En wat nou als de vrouw en kinderen wél van 'de ander' afweten?
Is het dan minder erg?
wendy1987 schreef:Nee, ik zeg niet dat het dan minder erg wordt. Maar ik denk wel dat wij nooit kunnen inschatten wat er precies allemaal gaande is.
En nogmaals, ik keur het niet goed. Maar wie ben ik om daar hele monologen over te gaan houden.. Leef en laat leven. Het leven is gewoon niet rozegeur en maneschijn. Nooit!
Fiffill schreef:Natuurlijk is TS niet de enige die zoiets doet. Wordt het dan ineens minder erg?
Wat een onzin, je hebt inderdaad weinig controle over je gevoelens, maar wél over je acties.
minikatje schreef:Er speelt hier vast veel meer dan alleen maar een man die vreemdgaat.
Wat als de vrouw na alle jaren niet de moeite voor haar man neemt?
Dat gebeurt ook net zo goed.
Relaties zijn lastig en ingewikkeld. Helemaal als mensen het op zichzelf betrekken.
Bovendien weet de vrouw er echt niets vanaf?
Ergens gaat dat er bij mij ook niet in.
Er moet toch een belletje gaan rinkelen als je man een paar dagen weggaat.
minikatje schreef:Er speelt hier vast veel meer dan alleen maar een man die vreemdgaat.
Wat als de vrouw na alle jaren niet de moeite voor haar man neemt?
Dat gebeurt ook net zo goed.
Relaties zijn lastig en ingewikkeld. Helemaal als mensen het op zichzelf betrekken.
Bovendien weet de vrouw er echt niets vanaf?
Ergens gaat dat er bij mij ook niet in.
Er moet toch een belletje gaan rinkelen als je man een paar dagen weggaat.
Sgr1972 schreef:Nogmaals: Dit is geen vaste "echte" relatie, gaat het ook nooit worden ook.
Ik wil ook geen vaste relatie met hem of een ander op dit moment.
Ja, we vrijen veilig en hebben het gezellig en we zien wel hoelang het duurt.
Ik weet dat het of niet lang duurt en misschien duurt het wél jaren.... dat kan ik niet zeggen.
nogmaals: ik weet hoeveel pijn het doet en ik heb er veel voor moeten opgeven om steeds opnieuw te moeten beginnen. En ik weet dat mensen er veel verdriet van zouden hebben als het bekend wordt.
Maar feit blijft dat degene die wel een andere herkenbare visie erop hebben me via pb benaderen, en ook zij weten hoe het voelt. En ik begrijp ook waarom ze niet in dit topic openbaar reageren.... zij lezen jullie reacties.
En als ik alleen medestanders had gewild had ik inderdaad wel op het Vivaforum gereageerd, maar dat heb ik bewust niet gedaan.
En ik hoef niet naar een datingsite want ik zoek geen vaste relatie.
En een neukertje voor 1 dag hoef ik ook niet...
Dit is me gewoon overkomen, en ja het is soms moeilijk....en ik begrijp dat iedereen die over dit onderwerp frustraties heeft dat hier komt uiten....het is nl het eerst topic erover denk ik...ik kon niks vergelijkbaars terugvinden in als het er wel was geweest reageer je daar niet in onder je gewone boktnaam....

Sgr1972 schreef:Dit is me gewoon overkomen, en ja het is soms moeilijk....
Caesar schreef:Weet je wat ik nou zo grappig vind, en misschien ook wel schijnheilig en achterbaks.
Hoeveel bokkers zijn hier niet die met gescheiden ouders opgegroeid zijn? Of waarvan de ouders of zijzelf nog bij elkaar zijn vanwege kinderen, financien, vergeving etc? Of misschien zelf ook weleens wat met iemand gedaan hebben die een relatie / vrouw + kinderen had...
janderegelaa schreef:Miss87 schreef:Walgelijk... Door zo'n vrouw als jij zijn mijn ouders uit elkaar en is ons leven een paar jaar een soort van hel geweest. Denk alvast even aan de kinderen als zijn vrouw er achter komt.
Niet door een vrouw zoals zij. Door een man zoals jouw vader zijn je ouders uit elkaar. Iemand die vrijgezel is hoeft geen verantwoording af te leggen. Dat moet degene doen die in een relatie zit.
smileydees schreef:ik ben net door een hel gegaan, mijn man is er vandoor met een ander, 23 jaar getrouwd en 2 kapotte kinderen. Geweldig!!!! Begin nu na 2 jaar en nog steeds niet gescheiden een klein beetje licht te zien aan het eind van de tunnel. Haat aan de man die niet wilde vechten voor zijn kids en huwelijk en haat aan de vrouw die hier willens en wetens aan mee heeft gewerkt
Dit bericht raakt me, het lijkt me vooral gruwelijk pijnlijk om te zien dat een man niet enkel de vrouw ermee heeft, maar misschien nog wel meer de kinderen. Roosch schreef:Je probeert het voor jezelf goed te praten. Ik ben dan ook een van de genoemde tegenstanders die misselijk wordt van deze verhalen. Wat je doet moet je zelf weten maar ik heb medelijden met zijn vrouw die nergens vanaf weet. Die wellicht enorm haar best doet om de relatie te laten werken en niet beseft dat haar man avontuurtjes heeft met een andere...dame.
Ik ken de argumenten inmiddels wel, 'TS kan er niks aan doen. Het is ZIJN schuld.'
Ik ben het ermee eens dat het zijn schuld is maar als maîtresse -of hoe je het ook wil noemen- ben je net zo goed schuldig.
Je lijkt vrij stellig in je verhaal en ik wens je een hele hoop wijsheid toe, maar ik blijf erbij. Dit is geen stijl. Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een tussendoortje die GEEN vrouw en kinderen thuis heeft zitten.
Sicayes schreef:Caesar schreef:Weet je wat ik nou zo grappig vind, en misschien ook wel schijnheilig en achterbaks.
Hoeveel bokkers zijn hier niet die met gescheiden ouders opgegroeid zijn? Of waarvan de ouders of zijzelf nog bij elkaar zijn vanwege kinderen, financien, vergeving etc? Of misschien zelf ook weleens wat met iemand gedaan hebben die een relatie / vrouw + kinderen had...
Ik zie niet zo goed in waarom ik dit dan goed moet vinden? Mijn ouders waren ook niet meer intiem met elkaar en hebben er toen onder andere daardoor voor gekozen om te gaan scheiden.. i.p.v. elkaar zeer te doen met dit soort capriolen.
Sorry, van een getrouwde vent blijf je gewoon af. Niet alleen voor zijn famillie maar ook voor jezelf. Dit is gewoon ook voor jou niet tof. Je weet hoe het is om belazerd te worden maar je doet het zelf ook.![]()
Als hij 't thuis niet fijn meer heeft dan moet hij dat thuis oplossen alvorens maar zielig te gaan zitten doen bij een ander en een dubbelleven op te bouwen. Het lijkt mij 10.000x pijnlijker om erachter te komen dat je vader/moeder een minnares er op na hield in een dubbel leven dan de eerlijkheid dat ze uit elkaar zijn gegaan omdat het gewoon niet meer ging.
Maargoed, ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten gelukkig. En hoop er ook nooit in te geraken.
Miss87 schreef:janderegelaa schreef:Niet door een vrouw zoals zij. Door een man zoals jouw vader zijn je ouders uit elkaar. Iemand die vrijgezel is hoeft geen verantwoording af te leggen. Dat moet degene doen die in een relatie zit.
Ik geloof niet dat jij mijn vader kent. Mijn ouders hadden een gezond huwelijk tot er een smerig mens mijn vader totaal gek gemaakt heeft. En ja uiteindelijk is hij daar ook schuldig aan. Maar wat die vrouw betreft: stukje opvoeding gemist denk ik.
Joolien schreef:smileydees schreef:ik ben net door een hel gegaan, mijn man is er vandoor met een ander, 23 jaar getrouwd en 2 kapotte kinderen. Geweldig!!!! Begin nu na 2 jaar en nog steeds niet gescheiden een klein beetje licht te zien aan het eind van de tunnel. Haat aan de man die niet wilde vechten voor zijn kids en huwelijk en haat aan de vrouw die hier willens en wetens aan mee heeft gewerkt
Dit bericht raakt me, het lijkt me vooral gruwelijk pijnlijk om te zien dat een man niet enkel de vrouw ermee heeft, maar misschien nog wel meer de kinderen.