Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:17

Ik was in eerste instantie ook niet erg enthousiast op Paiq hoor.. het is dat ik me verveelde aangezien het zomervakantie was en het wel leuk tijdsverdrijf was :')

Maar toen kwam er toch opeens een jongen langs waarbij we al direct elkaar vroegen naar woonplaats en hobby's/werk. Met zijn woonplaats, naam en werk had ik hem al zo gevonden op Facebook, al voordat ik zijn foto zag op Paiq, en kon mn ogen niet geloven :wow:

Toen de foto op paiq zichtbaar werd bleek het inderdaad de jongen te zijn die ik op Facebook opgezocht had :~ Toen ik een dag later op Facebook een vriendenverzoek kreeg van hem werd het helemaal interessant!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:21

Hier een geslaagde dating site ervaring... wij maakte gebruik va paiq.nl... en inmiddels heb ik uitzicht op een zoontje van bijna 11 weken...

Nog meer wat je wilt weten hihi

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:24

Naamloos1 schreef:
Nou ik heb me ook ingeschreven op Paiq.. Weet alleen niet of ik er zo enthousiast over ben..
De mannen vallen tot nu toe best tegen.. Tot nu toe elke keer een tegenvaller helaas..
En ik heb 2 matches gehad en nu pas over 2 weken weer -O-

Je kunt foto's beoordelen. En dan moet je steeds zeggen leuker dan... minder leuk dan.. en zo weet het systeem op wat voor types je valt qua uiterlijk en vervolgens krijg je dan mannen die qua uiterlijk wel bij je passen

VitaLidia

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:16

Ik heb ook de stoute schoenen maar aangetrokken en ben lid geworden van paiq en badoo. Eens kijken wat het mij brengt.......................

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 15:04

Oke, ik kreeg idd weer een match.. En ik moet zeggen.. Deze is tot nu toe best oke!
Uiterlijk ziet er wel 'goed' uit, en de match snap ik ook wel qua karakter enzo..
Alleen na een uur gepraat te hebben wil hij mn nummer graag hebben.. (Kheb nee gezegd :') ) En vervolgens heeft hij mij zijn nummer gegeven, en moest ik maar kijken wat ik er mee deed..

Nou.. Wordt vervolgd.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:07

Naamloos, oei... Kriebelt het niet al? :P
al is een telefoonnummer geven wel al "een stap dichterbij" aangezien mensen je dan onverwachts kunnen gaan bellen...

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:08

Ik had gister een die na een uurtje vroeg wanneer we gingen afspreken...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:12

Echt waar? :O

Ik had met Farmdate dat ik de jongens herkende van de dorpen hier in de buurt. Supermarkt, wandeling met de hond, feestje, of op het werk.
Toen dacht ik: Ik ga er nu af, nu komt het te dichtbij :P

Farmdate kent wel hele gezellige en lieve mensen :)
De 2 dates die ik had vorig jaar waren wel leuk, alleen had ik geen vlinders voor hem.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:13

Je kunt overal geluk hebben. De ene kennis van mij kwam aan een date via knuz.nl, een andere kennis is inmiddels verloofd met haar Tinder vlam. Die zijn beide iig gratis!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 15:23

Haha ja bellen hou ik ook niet van!!
Ik heb maar gezegd dat hij me eerst op FB moet toevoegen ;)

Nu met een andere 'leuke' jongen aan het praten.. Alleen is hij 2 cm kleiner dan mij.. -O-
Maar de match is een 9! Volgens de cijfers daar haha.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:47

Jeetje dames! Hoe komen jullie zo snel aan al die matchen? Ik heb me ingeschreven (vandaag...ergens rond 11 uur) en heb nog maar 1 match gehad! Hoe kan dat?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 17:04

De match van een 9 wordt hem niet :') Jammer weer..
Eens kijken hoe het met die andere afloopt..

Dieselpaard: Geen idee hoe dat werkt.. Volgens mij moet je die gegevens over jezelf allemaal invullen, en die fototoernooi vaak doen... En dan krijg je volgens mij ineens spontaan een match..

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:26

Ik had me eerst ook ingeschreven op farmdate, maar ben er maar een paar knappe mannen tegengekomen. Ik denk dat relatieplanet en lexa het meest serieus is, tenminste die waar ik contact en dates mee had waren toen wel opzoek naar een serieuze relatie.

Er is niets raars aan internetdaten toch, ik leer bijna iedereen kennen via internet. Kan mij juist niet voorstellen dat ik met de eerste beste man een relatie begin die twee dorpen verderop woont :')
Blij dat internet daten er is.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:31

Haha ik heb wel vrij snel(na een dagje chatten via badoo) mijn nummer gegeven, maar badoo gaf mij soms geen melding van berichten en via app gaat t toch wat makkelijker.
We hebben wel al afgesproken dat we elkaar gaan ontmoeten, alleen nog geen exacte datum. Hij loopt momenteel met een keelontsteking en ik wil liever niet aangestoken worden :')

Ach Naamloos1, die jongen is 4 cm kleiner dan ik, maar het scheelt, mijn ex was 11 cm kleiner dan ik :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:11

Britt_Sisi schreef:

Opzich is dit nog niet eens zo heel slecht :)
Urenlang praten via een site of mail....... valt het dalijk tegen als je elkaar ontmoet. Als je elkaar gelijk ontmoet weet je gelijk of het echt kan gaan werken of niet :Y)

VitaLidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:32

Ik kreeg een leuke match op Badoo. Even kort gekletst. Ik ben dan altijd weer een beetje ongeduldig ( herkenbaar misschien :D ) en zit dan bij wijze van spreke echt te "wachten "op een reactie. Hebben jullie hier misschien goede tips voor?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 22:09

VitaLidia schreef:
Ik kreeg een leuke match op Badoo. Even kort gekletst. Ik ben dan altijd weer een beetje ongeduldig ( herkenbaar misschien :D ) en zit dan bij wijze van spreke echt te "wachten "op een reactie. Hebben jullie hier misschien goede tips voor?

Nee.. Heb ik ook :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 22:12

Trouwens.. Ik zit nog steeds te chatten met die ene van vanmiddag..
Is tot nu toe écht leuk! Heb hem nu op fb, en we praten de hele tijd door.
Een paar belangrijke dingen matchen echt goed! Die normaal gesproken moeilijk zijn te matchen haha.. En gesprek loopt vlotjes door.. Dus so far so good!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:14

Mijn vent via tinder. :D
Meerendeel zit er voor sex, maar er zitten ook serieuze mannen tussen.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:44

Naamloos1 schreef:
Trouwens.. Ik zit nog steeds te chatten met die ene van vanmiddag..
Is tot nu toe écht leuk! Heb hem nu op fb, en we praten de hele tijd door.
Een paar belangrijke dingen matchen echt goed! Die normaal gesproken moeilijk zijn te matchen haha.. En gesprek loopt vlotjes door.. Dus so far so good!

Spannend! Hier ook belangrijke dingen die overeenkomen, vind het toch wel fijn als iemand over sommige dingen hetzelfde denkt!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 22:47

Leuk SuperAssie! Ja hier net zo.. Normaal gesproken gaat het altijd mis om deze dingen waar hij exact hetzelfde over denkt.. Dus dat is echt fijn!
Al heeft ie net gevraagd of ik volgende weekend een bakje thee wil drinken ergens.. Whaaaaaaa ik haaaat het als ik gevraagd wordt voor een eerste date :')

Ik heb maar gezegd dat ik er deze week even over zal gaan nadenken haha.
Denk dat ik hem morgen maar eens eerst ga appen..

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:51

Naamloos1 schreef:
Leuk SuperAssie! Ja hier net zo.. Normaal gesproken gaat het altijd mis om deze dingen waar hij exact hetzelfde over denkt.. Dus dat is echt fijn!
Al heeft ie net gevraagd of ik volgende weekend een bakje thee wil drinken ergens.. Whaaaaaaa ik haaaat het als ik gevraagd wordt voor een eerste date :')

Gewoon doen joh! Ik moet er ook aan geloven maar ben zooo benieuwd ofie int echt net zo leuk is als op app want dan zit ik gebakken hoor :B
Hij wil mij ook heel graag ontmoeten dus moet deze week toch maar s de stoute schoenen aantrekken denk ik :o

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:52

Farmdate is leuk voor buitenmensen/boeren/ paardenmensen.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 22:57

SuperAssie schreef:
Naamloos1 schreef:

Gewoon doen joh! Ik moet er ook aan geloven maar ben zooo benieuwd ofie int echt net zo leuk is als op app want dan zit ik gebakken hoor :B
Hij wil mij ook heel graag ontmoeten dus moet deze week toch maar s de stoute schoenen aantrekken denk ik :o

Haha! Ben ik gelukkig niet de enige!
Ben benieuwd hoe het verder gaat deze week bij ons! ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:03

Yonker schreef:
Britt_Sisi schreef:

Opzich is dit nog niet eens zo heel slecht :)
Urenlang praten via een site of mail....... valt het dalijk tegen als je elkaar ontmoet. Als je elkaar gelijk ontmoet weet je gelijk of het echt kan gaan werken of niet :Y)

Naja ik ben meer van het eerst weten wie er achter zit.. Maar hij had wel wat andere bedoelingen als dat ik had zegmaar!
Heb nu wel een leuke ook al op de app. Rijd ook paard xd dus ben benieuwd haha