ben ik ook op zoek naar een telefoon
en onder de opties valt ook de Oneplus. Maar op de één of andere manier ben ik nog altijd huiverig, en ik weet niet waarom. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben ik ook op zoek naar een telefoon
en onder de opties valt ook de Oneplus. Maar op de één of andere manier ben ik nog altijd huiverig, en ik weet niet waarom.
Dammie schreef:Ik heb hem ook, ben er heel tevreden mee. Accuduur perfect: ik haal makkelijk twee dagen ook als ik wat internet. Hoewel 4g het niet goed zou doen, verbindt ie wel met LTE van KPN.
En ook erg fijn, het is bijna puur android zonder meuk erbij. Mijn oude S3 had allemaal samsung zooi die ik niet kon verwijderen.
Quad schreef:Dammie schreef:Ik heb hem ook, ben er heel tevreden mee. Accuduur perfect: ik haal makkelijk twee dagen ook als ik wat internet. Hoewel 4g het niet goed zou doen, verbindt ie wel met LTE van KPN.
En ook erg fijn, het is bijna puur android zonder meuk erbij. Mijn oude S3 had allemaal samsung zooi die ik niet kon verwijderen.
4G is wel goed, maar mist de 800Mhz band die voor landelijke dekking zorgt. Welke woonplaats bevindt jij je? In de randstad en Eindhoven zijn er wel enkele plekken waar het mogelijk is om 4G connectie met KPN te hebben.
NogSteedsGek schreef:Ik heb hem net binnen gekregen. Erg blij mee maar hij is wel groot! Weer even wennen.
Bij mij draait hij nog op Android 4.4 met CM11. Kan je nu al updaten op een manier of moet ik nog even geduld hebben?
Snollygoster schreef:Oei dat is een vervelende kwestie.. Toen ik mijn One gebricked had heb ik naar de klantenservice gestuurd, had binnen de 3 dagen antwoord.
@Quad, hoe heb jij je One veilig geroot als ik vragen mag? Sinds de update blijft de mijne ook continu vasthangen, het is niet meer te vertrouwen want laatst was m'n wekker erdoor zelfs niet afgelopen. Ik zit in mijn proefwerken dus wil niet het risico lopen om te laat te komen :/