Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magrathea schreef:Anoniem schreef:Haha dat heb ik ook hoor. Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor een implanon-implantaat, toen kreeg ik een ijsje met discodip van mijn vriendje. Blij dat ik was! Hele weg naar huis gehuppeld
Wat liev!![]()
Ik heb vandaag een verjaardagskaart naar zijn zusje gestuurd, die eigenlijk vandaag jarig is dus het komt een dag te laat aan, maar het gaat om het gebaar toch? Ik was ziek dus ik kon niet eerderEn de kaart is super cool! Dus hopelijk maakt dat het goed. Jezelf geliefd maken bij de schoonfamilie enzo. (Al schijn ik erg leuk te zijn, met al mijn piercings en op mijn kisten, ofzo... Ideale schoondochter dus.)
Dat was een leuke avond!
Anoniem schreef:![]()
Ik vind het maar spannend, ik heb er nog niet heel veel behoefte aan. Ik moet ook echt wennen aan zijn vrienden, allemaal van die metalheads. Gelukkig hebben we ook gemeenschappelijke vrienden, heel fijn.
Maar goed, de binnenstad van Alkmaar is echt een roddeldorp, ik denk dat we elkaars gênante verhalen wel hebben gehoord inmiddels, via-via
ik woon nu ook in Alkmaar
Mijn liefje komt uit de buurt van Alkmaar en twee jongens van mijn vereniging uit Alkmaar zelf, uit de metalscene... Kom maar door met die roddels
Ik ook hoor, maar ik kijk wel uit om onenightstands uit de kroeg te vissen. Don't oliebol where you eat.
(En ik draag er zelf aan bij, kan je nagaan, omg)
Noh wat heeft Delft nu weer gedaan dan? En ik ken wel een paar metalmeiden die echt heel tof zijn, maar het wordt me gewoon niet door iedereen in dank afgenomen dat we samen zijn.
Maar het is hier hartstikke gezellig! 

.Cinderella schreef:Oooh, ik word jaloers door dit topic
Ik wil ook weer puberale kriebels krijgen.
Mijn vriend en ik zijn langer dan drie jaar samen en ik houd van hem en het is natuurlijk gewoon leuk. Maar die kriebels als ie me een berichtje stuurt, of als ik hem zie etc. heb ik niet meer.
En dat is juist zo'n heerlijk gevoel
Ik wil het terug!
Aah jouw vriend een metalhead.. dan zul je nu vast geregeld in de kooltuin doorbrengen?
Daar zitten echt behoorlijke dramaqueens.
Ik zit nog steeds op mijn roze wolk en geloof soms nog niet helemaal dat het allemaal waar is.
Cinderella schreef:Ik kwam eerst geregeld in kool.. Echt meerdere dagen per week.
Vind het nu niet meer zo leuk, vond er veels te veel onderling gedoe tussen de dames haha.
Arme jij dat sommige mensen zo negatief reageren.. !

maar het is zo gezellig! En soms kijk ik zijn kant op en dan kijkt ie terug en dan krijg ik een knipoog of een lachje ofzo en dan is het hallooooo vlinders
ik ben zoo verliefd!