Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:20

Doodrammen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:21

Magrathea schreef:
Anoniem schreef:
Haha dat heb ik ook hoor. Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor een implanon-implantaat, toen kreeg ik een ijsje met discodip van mijn vriendje. Blij dat ik was! Hele weg naar huis gehuppeld :')

Wat liev! <3

Ik heb vandaag een verjaardagskaart naar zijn zusje gestuurd, die eigenlijk vandaag jarig is dus het komt een dag te laat aan, maar het gaat om het gebaar toch? Ik was ziek dus ik kon niet eerder : En de kaart is super cool! Dus hopelijk maakt dat het goed. Jezelf geliefd maken bij de schoonfamilie enzo. (Al schijn ik erg leuk te zijn, met al mijn piercings en op mijn kisten, ofzo... Ideale schoondochter dus.)

Ik heb zijn familie nog niet ontmoet. Komt wel, we hebben pas 3 weken verkering. Ik ben zijn 1e meisje-meisje en zijn moeder zei dat ik mooi was op de foto maar mijn piercings vond ze zonde :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:27

Ja ik had pech, meneer is een familiemens en hij was jarig. In de kerstvakantie. Ik had geen enkel excuus... Gelukkig was de verjaardag voor vrienden én familie dus na het verplichte voorstelrondje en beleefde gesprekjes kon ik door rennen naar de vriendengroep om bier te zuipen en genante verhalen over mijn vriend uit te wisselen :') Dat was een leuke avond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:44

:')

Ik vind het maar spannend, ik heb er nog niet heel veel behoefte aan. Ik moet ook echt wennen aan zijn vrienden, allemaal van die metalheads. Gelukkig hebben we ook gemeenschappelijke vrienden, heel fijn.

Maar goed, de binnenstad van Alkmaar is echt een roddeldorp, ik denk dat we elkaars gênante verhalen wel hebben gehoord inmiddels, via-via :=

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 23:00

Anoniem schreef:
:')

Ik vind het maar spannend, ik heb er nog niet heel veel behoefte aan. Ik moet ook echt wennen aan zijn vrienden, allemaal van die metalheads. Gelukkig hebben we ook gemeenschappelijke vrienden, heel fijn.

Maar goed, de binnenstad van Alkmaar is echt een roddeldorp, ik denk dat we elkaars gênante verhalen wel hebben gehoord inmiddels, via-via :=

_O- ik woon nu ook in Alkmaar _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 23:06

:') Mijn liefje komt uit de buurt van Alkmaar en twee jongens van mijn vereniging uit Alkmaar zelf, uit de metalscene... Kom maar door met die roddels :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 23:12

Iets met mijn kledingkeuze uit de pubertijd en mijn vriend die er een wild vrijgezellenleventje op nahield := Ik ook hoor, maar ik kijk wel uit om onenightstands uit de kroeg te vissen. Don't oliebol where you eat.

Overigens, metalmeisjes zijn afschuwelijk. Jaloers als een motherfucker. En ik ben gek op mijn vriend maar jezus, sommige van die mutsen doen alsof hij een gouden penis heeft. Wat een drama. Mij niet gedag zeggen, mij boos aankijken. Hellooo highschool!

edit: Hij is metal, ik ben techno. Hij gaat ook lekker mee naar Awakenings dit jaar. En ik draag geen bandshirts maar hoge hakken en veel te korte jurkjes. En ik heb geen lang vet haar.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 23:19

En jij gaat mee naar Graspop dan? Romantisch <3
Die van mij moet zo nodig naar Rock am "ik ben een Foo Fighters fangirl" Ring, dus ja, his loss, ga ik wel zonder hem :=

Jij kent toch wel andere metalmeisjes dan ik volgens mij... Maar goed, Delft verpest je beeld van vrouwen voor eeuwig :o (En ik draag er zelf aan bij, kan je nagaan, omg)
Ik moest trouwens wel echt even lachen om de opmerking over de gouden penis... Lijkt me persoonlijk niet zo prettig maar goed, ik snap je punt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 20:08

:') Noh wat heeft Delft nu weer gedaan dan? En ik ken wel een paar metalmeiden die echt heel tof zijn, maar het wordt me gewoon niet door iedereen in dank afgenomen dat we samen zijn.

Meh, mijn lief is weg voor 2 dagen, zo ongezellig.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 12:59

Nou Delft besloot een TU neer te plempen en daar komen voornamelijk nerds, corpsballen en een apart slag vrouwen op af. :D Maar het is hier hartstikke gezellig!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:09

Oooh, ik word jaloers door dit topic _O-
Ik wil ook weer puberale kriebels krijgen.
Mijn vriend en ik zijn langer dan drie jaar samen en ik houd van hem en het is natuurlijk gewoon leuk. Maar die kriebels als ie me een berichtje stuurt, of als ik hem zie etc. heb ik niet meer.
En dat is juist zo'n heerlijk gevoel <3
Ik wil het terug!

Aah jouw vriend een metalhead.. dan zul je nu vast geregeld in de kooltuin doorbrengen?
Daar zitten echt behoorlijke dramaqueens. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 15:17

Ja daar heb ik m leren kennen, beste vriendinnetje werkt daar. En ja, dramaqueens. Meh.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:57

Ik kwam eerst geregeld in kool.. Echt meerdere dagen per week :').
Vind het nu niet meer zo leuk, vond er veels te veel onderling gedoe tussen de dames haha.

Arme jij dat sommige mensen zo negatief reageren.. !

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:31

Cinderella schreef:
Oooh, ik word jaloers door dit topic _O-
Ik wil ook weer puberale kriebels krijgen.
Mijn vriend en ik zijn langer dan drie jaar samen en ik houd van hem en het is natuurlijk gewoon leuk. Maar die kriebels als ie me een berichtje stuurt, of als ik hem zie etc. heb ik niet meer.
En dat is juist zo'n heerlijk gevoel <3
Ik wil het terug!

Aah jouw vriend een metalhead.. dan zul je nu vast geregeld in de kooltuin doorbrengen?
Daar zitten echt behoorlijke dramaqueens. :')

Vanuit de situatie waar ik nu zit, helemaal verliefd, zou ik niet denken dat het ooit weg gaat maar natuurlijk gaat het over in houden van.

Hier weer helemaal op een roze wolk, zulke onwijs lieve woorden gehoord van mn vriend en net nog een lief whatsappje, ik slaap weer goed vanavond <3

Iemand hier pas een vriend vroeg ik me af? Niet langer dan een maand?
Mijn eerste maand had ik namelijk echt t idee dat ik droomde en dit een grapje was allemaal haha

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:32

Hoi Lee,

Ik maak hetzelfde mee.

VERDOMME.

Liefs,
je lesbische lover.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:32

2 jaar inmiddels :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:25

We hebben officieel 3 weken verkering maar gaan al een paar maanden met elkaar :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 03:02

Wij zijn nu iets meer dan een maand een officieel ding. En daarvoor waren we iets langer een onofficieel ding.
Van de week was híj degene die dacht aan het "we zijn een maand samen"-ding. Zo lief! En ik was het glad vergeten :o

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:05

Wij hebben eind april 2 jaar :) Ik zit nog steeds op mijn roze wolk en geloof soms nog niet helemaal dat het allemaal waar is.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:33

Mijn lief heeft zaterdag onze jubileumdatum in z'n agenda gezet en dus echt gedefinieerd :')

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:44

Jubileumdatum??
Bij mij is het 'ergens begin september', ik heb een jubileumweek haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:45

Joe hoe is het met de pubers hier? :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:50

Heerlijk aan het puberen <3 Uitgeslapen, gedoucht, terug in bed gekropen, ontbeten... Mèn ik hou van zondagen :9 Fantastisch toch als de hele wereld even verdwenen lijkt te zijn en het gewoon jij & hij is :D

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:55

Cinderella schreef:
Ik kwam eerst geregeld in kool.. Echt meerdere dagen per week :').
Vind het nu niet meer zo leuk, vond er veels te veel onderling gedoe tussen de dames haha.

Arme jij dat sommige mensen zo negatief reageren.. !

De kool heb ik ook heel wat nachten gezeten in mijn jongere jaren :')

Maar ik ben nu 22 en na meerdere relaties voor het eerst echt verliefd, en dat nu al langer als 2 jaar <3
Ik hoop zo dat dat gevoel niet meer weggaat, laat mij dan maar lekker puberen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:37

We zijn samen aan het studeren, echt, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou doen :o maar het is zo gezellig! En soms kijk ik zijn kant op en dan kijkt ie terug en dan krijg ik een knipoog of een lachje ofzo en dan is het hallooooo vlinders <3 ik ben zoo verliefd! :o