. Ik heb niet de zin iedere ochtend vroeger op te staan om een hoop r*tzooi (in mijn ogen) op mijn gezicht te gooien. Wil niet zeggen dat ik nooit heb gekeken welk effect make-up geeft op mij, af en toe in het weekend probeerde ik wel eens paar jaar geleden en vorig jaar ook eens om model te staan voor een foto opdracht van een klasgenoot maar de conclusie is dat mijn ogen er snel van irriteren ook (+ de nijging tot wrijven niet de onder drukken valt) en ik het geen toegevoegde waarde vindt hebben
.Ik douche ook gewoon om de dag en soms dagelijks (bijvoorbeeld na uitmesten.. ), poets mijn tanden, was mijn handen etc... geen make-up of wel make-up heeft niks te maken met de hygiëne van iemand of niet. Maar een vreemde redenatie, mensen die overdrijven met hun foundation zien er ook niet bepaald uber fris uit maar dat wil helemaal niks zeggen over hun hygiëne zelf
. Heb ook niks tegen meiden die het wel dragen met mate als ze maar hun imago er ook niet naar zetten
. Heb net zo goed vrienden die dagelijks wat dragen als vriendinnen die helemaal niks dragen, allemaal geen probleem mee. Mensen met een goed karakter hebben dat ook met wat op
.Een klasgenoot vorig jaar was een jongen die altijd met een dikke laag rondliep en dat was een geweldig iemand
.-Van die onderbroeken um als al je medemensen je onderbroek kunnen zien... wat draag je dan ? Lijkt mij als je kleren draagt je onderbroek niet eens zichtbaar is, is enkel tot de orde voor beste vriendinnen bij een sleepover als ze je eens zien in je ondergoed of een eventueel vriendje en dergelijke
. Ik ben 18 en draag gewoon van die naadloze dames boxershorts comfort gaat voor en in de kleren die ik draag ziet niemand mijn ondergoed hoor
.