Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:23

Dat hij thuis bij zijn ouders zo over je sprak zou wel een soort onmacht kunnen zijn. Misschien was jij verbaal te sterk voor hem (je geeft aan dat je wat over hem heen liep) en voelt hij zich wat onderdrukt. Dat moet hij toch bij iemand kwijt en dat zijn zn ouders geworden. Ook hij moet leren en zal later wel leren dat hij niet meer, zoals in zn jeugd, alles met zn ouders overlegd. Waarschijnlijk gooit ie alle vuile was op straat en niet de mooie schone was. Want dat frustreert hem niet maar heeft voor zn frustraties een uitlaatklep nodig. En zijn ouders nemen zijn verhalen als zoete koek zonder ergens aan te twijfelen. Niet elke ouder kijkt kritisch naar hun eigen kinders, plus dat een enigzins bitchy schoondochter natuurlijk hun zoon niet waard is ;)
Dit gaan ze nog wel realiseren met het hele gezin, en anders maar niet.
Deze verstandhouding had niet zomaar weer goed gekomen.

Paardengek95

Re: Na relatie van 4 jaar ex na een week een ander.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 19:27

Ja dat zal het inderdaad wel zijn. Overigens ben ik ook van het gelijk staan aan elkaar in een relatie. Maar blijkbaar paste we op dat gebied niet bij elkaar.want ik heb wel iemand nodig die een eigen mening heeft over dingen ipv die voor je te houden en achteraf eruit te gooien tegen omgeving.

Independant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:43

TS: Als je een echte relatie met hem had zou hij nooit kwaad over jouw praten tegen over zijn ouders.
Hier zat zo te lezen al een struikelblok in jullie relatie.

Nu zal je zitten balen dat de relatie uit is, maar meid je bent nog harstikke jong en je zal over een poosje
wel weer een andere nog leukere jongen tegenkomen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:47

Geen hand vol, maar een land vol.
laat deze gaan.
Als het nu niet uit gegaan was, ging deze op den duur al wel uit, je bent al een paar keer eerder uitgeweest, dat zou dan al een les moeten zijn,
om vooral te stoppen met deze relatie.

er komt wel weer een leuke jongen, jouw pad op, alleen nu niet gelijk.

heb geduld hiermee :) :)

hmmzzz, ik krijg gelijk een banner van

"vind direct singles van jouw leeftijd!"

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 23:59

Dankjullie wel voor de reacties ❤️ Heb nu echt geen behoefte aan een relatie gelukkig. Hoop wel dat dat ooit weer komt zegmaar.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:01

Natuurlijk komt dat weer, misschien wel sneller dan je denkt. Je kan jezelf soms behoorlijk verrassen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:57

Balou_k schreef:
Natuurlijk komt dat weer, misschien wel sneller dan je denkt. Je kan jezelf soms behoorlijk verrassen.

vooral niet op zoek gaan, de gelukkige man / jongen loop je vanzelf wel tegen het lijf. :j :j

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 01:21

Emmaa_ schreef:
Opmerkingen als 'je bent pas 19, tijd zat om nog een ander te vinden' snap ik niet helemaal. Dat je jonger bent hoeft niet per se te betekenen dat je niet gek was op iemand en dat de relatie niks voorstelde. Ik heb ook op jonge leeftijd relaties gehad die wel zeker meer waren dan 'durf je mijn hand vast te houden'. Natuurlijk word je insteek in relaties anders naarmate je ouder wordt, maar jong zijn hoeft niet te betekenen dat je geen uitzicht hebt op trouwen en kinderen krijgen samen, vooral als je langere tijd samen bent.

er staat niet dat ze niet gek op een ander was, of dat een relatie niets voorstelde.

Ze is echter wel nog van een leeftijd dat een 'foutje' nog redelijk makkelijk herstelt kan worden en je nog zeker alle tijd hebt om een relatie te vinden waarin je wel gelukkig kunt zijn en kunt nestelen, en eventueel dat nestje kunt vullen met kleintjes.

Gebeurd dit op je 30 dan heb je een biologisch klokje dat heel snel aan het tikken is, als je samen besloten had nog even te wachten en het raakt uit.

Twijfelde je over kinderen bijvoorbeeld, maar je lieveling wilde het echt niet, en hij rent er op je 38e vandoor in de armen van een ander.. tik... tak ... tik... eigenlijk ben je te laat en zit je in een vrij groot risico.

Dus ja, als het dan toch stuk moet lopen, dan mag je achteraf best in je handjes knijpen dat dit op jonge leeftijd gebeurd.. of voor je een gezin met hem hebt gesticht.

dat zegt niets over of je wel of niet een mooie relatie hebt gehad, maar zeer zeker met je keuzevrijheden die je dan nog hebt, vele malen meer dan als ze 15 jaar ouder was geweest met een relatie van 20 jaar..de gevolgen van gezamelijk gemaakte keuzes zijn dan vele malen groter en je keuzes daarna zijn minder groot. vooral voor een vrouw.

als je op je 21e alsnog een fijne kerel vind en een gezin gaat stichten, dan is een relatie die je in je jeugd gehad hebt alleen maar een mooie bonus.. Ik heb op geen enkele manier gesproken of een relatie in je tienerjaren wel of niet waardevol kan zijn.

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 12:50

Alles valt nu gewoon op z'n plek. 3 dagen ervoor kregen we ruzie toen hij op z'n werk zat. Hij deed heel afwezig. Toen na z'n werk vroeg ik of hij langs kwam ( hij zou na t eten komen maar ik wou met hem praten). Toen reageerde hij daar heel raar op. Hij kon niet met me praten vanwege ze werk ofzo. Toen ik hem vroeg om me te bellen kon hij dat ook niet toen hij 'thuis was' toen ineens heel lang afwezig. Zei dat hij met z'n moeder praate en ging eten. Toen zij hij dat hij z'n spullen ging pakken ( hij sliep bij mij) was hij weer een tijd afwezig en stond hij 2 uur later bij mij. Zonder spullen , rook naar parfum met een bos bloemen omdat hij spijt had ervan dat hij me niet belde... Hij was gewoon bij haar toen!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:18

Nou, liever kwijt dan rijk dus! Vervelend dat het op zo'n manier duidelijk moet worden maar beter nu dan over een jaar.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:43

Iris369 schreef:
Alles valt nu gewoon op z'n plek. 3 dagen ervoor kregen we ruzie toen hij op z'n werk zat. Hij deed heel afwezig. Toen na z'n werk vroeg ik of hij langs kwam ( hij zou na t eten komen maar ik wou met hem praten). Toen reageerde hij daar heel raar op. Hij kon niet met me praten vanwege ze werk ofzo. Toen ik hem vroeg om me te bellen kon hij dat ook niet toen hij 'thuis was' toen ineens heel lang afwezig. Zei dat hij met z'n moeder praate en ging eten. Toen zij hij dat hij z'n spullen ging pakken ( hij sliep bij mij) was hij weer een tijd afwezig en stond hij 2 uur later bij mij. Zonder spullen , rook naar parfum met een bos bloemen omdat hij spijt had ervan dat hij me niet belde... Hij was gewoon bij haar toen!

Dit zegt genoeg.
Wees blij dat je nu van hem af bent.

Als hij nu nog zn spullen komt ophalen, kun je zeggen dat je die alvast verzameld en in een vuilniszak stopt, dan mag hij het komen ophalen.

ooh en zorg ervoor dat je vrienden erbij zijn en jij weg bent, zodat je hem niet hoeft te zien.

korte metten mee maken, met zo'n kwal.

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 18:57

Z'n spullen heb ik allemaal al weggegooid. Lag alleen een vest wat echt van hem was. Denk ook niet dat hij zich nog had durven vertonen om het op te halen. Ik weet echt dat het beter is dat het over is. Maar het idee dat hij gewoon met n ander rondloopt.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:36

Iris369 schreef:
Z'n spullen heb ik allemaal al weggegooid. Lag alleen een vest wat echt van hem was. Denk ook niet dat hij zich nog had durven vertonen om het op te halen. Ik weet echt dat het beter is dat het over is. Maar het idee dat hij gewoon met n ander rondloopt.

dat hij nu al met een ander rondloopt, zegt genoeg over hem, dat hij jouw niet waard is.

jij verdiend een veel betere jongen, geen loser zoals hij