Dit gaan ze nog wel realiseren met het hele gezin, en anders maar niet.
Deze verstandhouding had niet zomaar weer goed gekomen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Emmaa_ schreef:Opmerkingen als 'je bent pas 19, tijd zat om nog een ander te vinden' snap ik niet helemaal. Dat je jonger bent hoeft niet per se te betekenen dat je niet gek was op iemand en dat de relatie niks voorstelde. Ik heb ook op jonge leeftijd relaties gehad die wel zeker meer waren dan 'durf je mijn hand vast te houden'. Natuurlijk word je insteek in relaties anders naarmate je ouder wordt, maar jong zijn hoeft niet te betekenen dat je geen uitzicht hebt op trouwen en kinderen krijgen samen, vooral als je langere tijd samen bent.
Iris369 schreef:Alles valt nu gewoon op z'n plek. 3 dagen ervoor kregen we ruzie toen hij op z'n werk zat. Hij deed heel afwezig. Toen na z'n werk vroeg ik of hij langs kwam ( hij zou na t eten komen maar ik wou met hem praten). Toen reageerde hij daar heel raar op. Hij kon niet met me praten vanwege ze werk ofzo. Toen ik hem vroeg om me te bellen kon hij dat ook niet toen hij 'thuis was' toen ineens heel lang afwezig. Zei dat hij met z'n moeder praate en ging eten. Toen zij hij dat hij z'n spullen ging pakken ( hij sliep bij mij) was hij weer een tijd afwezig en stond hij 2 uur later bij mij. Zonder spullen , rook naar parfum met een bos bloemen omdat hij spijt had ervan dat hij me niet belde... Hij was gewoon bij haar toen!
Iris369 schreef:Z'n spullen heb ik allemaal al weggegooid. Lag alleen een vest wat echt van hem was. Denk ook niet dat hij zich nog had durven vertonen om het op te halen. Ik weet echt dat het beter is dat het over is. Maar het idee dat hij gewoon met n ander rondloopt.