Klijntje schreef:Ik had mijn man best willen vragen maar dat mocht niet van hemStiekem vond ik het andersom ook veel leuker
![]()
We gingen uit eten in een echt achterlijk duur restaurant, dat deden we eens per jaar, lekker schandalig. Dus we hadden allebei ook ons best gedaan op onze outfit enzo (en ik op mijn ondergoed, whahaha). Maar verder was dit etentje dus niet heel verdacht, we waren daar al eens geweest.
We zaten op de drankjes of het voorgerecht te wachten en Des zei iets in de trant van, dat er iets speciaals zou zijn, of een verrassing voor mij (ik weet het niet meer in detail gek genoeg).
Enorm naïef als ik ben dacht ik, 'Oeh! Misschien krijg ik een toetje met sterretjes erop!' Want die had ik nog nooit gehad en dat leek me nou wel eens leuk![]()
En toen zei hij dat ie me iets wilde vertellen en toen werd ik opeens héél zenuwachtig![]()
(En uiteindelijk kreeg ik óók nog dat toetje met sterretjes erop! Mijn avond kon niet meer stuk dat snap je)
Paar weken eerder nog lekker onredelijk ruzie met hem gemaakt omdat ie zo laat thuis was van het boodschappen doen... Bleek dat ie toen de ring is gaan uitkiezen bij de juwelier... Oepsie
Ik heb hier werkelijk heel hard om moeten lachen (geweldige schrijfstijl!!)
Stiekem vond ik het andersom ook veel leuker

Wat een horroraanzoek! Dan liever een kraan op het dak van de buren....
. Ik heb de rest van de dag met een gigantische grijns rondgelopen. Voor een ander misschien niet bijzonder, maar met hoe gek wij (en hij nog wat meer dan ik) op de Efteling zijn, was dit voor ons de perfecte plek. Niemand te zien, alleen wij tweetjes. Zijn moeder wist hiervan, mijn moeder had hij net voor we weg gingen ingelicht, mijn vader wist er zelfs niets van.
) en de week van tevoren stikzenuwachtig.
maar ach, kan best reageren.
.