Ik had hem ook binnen gehad erg leuk pakket.al moet ik wel zeggen dat ik de 35 euro er niet uithaal maar ach het is leuk! Ben benieuwd wat het volgende pakket gaat worden! Zo probeer je nog eens dingen die je niet kent haha
Als het volgende pakket bevalt bestel ik hem zeker weer. En er zijn al meer enthousiaste mensen in mijn omgeving dus als de codes dan weer komen heb ik met een beetje mazzel een tweede pakket.
Het is op bokt niet toegestaan om refferal links of codes te plaatsen met de vraag of anderen deze willen gebruiken. Een aantal reacties hierover zijn dan ook verwijderd. Ik wil jullie dan ook vragen hier geen codes meer te plaatsen.
Och was mijn topic gekaapt door goudzoekers? Ik ga hem dit keer niet bestellen. Heel jammer maar de inhoud spreekt me totaal niet aan dus dan vind ik het toch wel zonde geld.
Ik heb hem ook, nog niet open gemaakt maar hij lijkt wel veel kleiner dan de vorige keer. Ik las op Facebook ook al dat veel mensen bepaalde producten er niet in hadden zitten die wel op de lijst staan. Best slordig vind ik. Dat de extra's kunnen wisselen of de smaak of versie van een product snap ik wel maar wat op de lijst staat moet er toch eigenlijk wel in.
Anoniem
Geplaatst: 01-05-15 18:19
Bij mij valt die ook vies tegen..
Edit: kijk nu op facebook en heb ook gewoon ruim de helft niet..
Zag net dat ze het lijstje met wat er in zit inderdaad aangepast hebben op de site Net als de vorige keer zie ik er echt geen 30 euro winkelwaarde in en kan ik voor die 11 euro deze dingen zelf ook wel halen.
ClaudiaHS: er stond op t lijstje ook witte reus en palmolive douchegel. Deze werden ook aangekondigd op de Facebook pagina. Maar ze hebben nu inderdaad het lijstje veranderd. Niet echt netjes om dat na het bestellen te doen.
Ik ga dit keer niet bestellen. Veel van die producten zijn vaak via scoupy of andere sites met cashback acties terug te krijgen. Deze producten gebruik ik ook niet echt