Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het spijt me zeer als iemand die je kent ooit iets is overkomen of dat jij wat hebt meegemaakt met stoere kwajongens, maar dat is mijn god geen gegronde reden om al het consumenten vuurwerk maar te gaan verbieden
Er wordt ook heel veel juist gebruik gemaakt van vuurwerk zonder ongelukken.
Kana schreef:Almelooooooooo.![]()
![]()
![]()
Gewoon meldingen blijven maken van de herrie meer kun je niet doen.
Als je thuis werkt is dat gewoon ronduit lelijk als er constant wordt geknald. Helaas hebben sommige wijken er meer last van dan andere wijken.
Vraag me wel af waar de ouders van deze mini kindjes zijn in dit verhaal. Als ze amper 10 zijn snap ik echt niet dat er geen toezicht is.

iirrssjjee schreef:Voor diegene die vuurwerk zo leuk vinden; http://s.ad.nl/3811183
Denk niet dat hij ook maar iets kan doen aan het feit dat hij nu naar het ziekenhuis moet!
Typfoudt schreef:Oh ja hier wordt er bijna iedere avond een flinke vuurwerkbom (zo noem ik het maar, want het is een behoorlijke knal) afgestoken. Vorige week is daarmee een container ontploft en in de brand gevlogen.

Liselot schreef:Typfoudt schreef:Oh ja hier wordt er bijna iedere avond een flinke vuurwerkbom (zo noem ik het maar, want het is een behoorlijke knal) afgestoken. Vorige week is daarmee een container ontploft en in de brand gevlogen.
Woon je toevallig ook in Almelo? Ik hoor er namelijk ook elke avond 1 en gister precies op het moment dat jij dit postte
en nee dan zijn geen jonge puberjochies maar volwassen mensen vreemd genoeg. Hele avonden klappen, geknetter, dingen die opgeblazen worden enz. En dat in een klein plaatsje in een simpele woonwijk. En dat al sinds we hier wonen ongeveer. Een van onze honden flipt er flink door, wordt agressief maar durft niet meer naar buiten dan.Joolien schreef:Bij mij achter zijn vandaag een paar jongejtes van maximaal 10 jaar begonnen met het afsteken van rotjes en van die gillende pijltjes. Toen ik deze jongetjes er op aan sprak zeiden ze 'ja maar mevrouw dit is vanaf vandaag te koop bij de Action'.
Ik hou er niet van en ik irriteer me eraan, want net zoals vorig jaar zullen ze weer elke middag met die rotjes gaan klooien. Nu ik dit typ hoor ik trouwens een hele harde knal.
Toen ik vanmiddag uit het raam keek, zag ik ze trouwens ook rotjes naar elkaar gooien, dat vind ik altijd zo link he...
Ik zit te denken wat ik hier nu mee moet. Wat vinden jullie? Ik wil gewoon dat dat constante geknal achter mijn huis ophoudt. Vind het asociaal dat die kinderen dat nu al mogen. Ben ik dan zo'n zeurpiet?
karuna schreef:Helaas is het bij ons al maanden aan de gang weer, zodra het na 8 uur s avonds donker is beginnen de grote klappen al.en nee dan zijn geen jonge puberjochies maar volwassen mensen vreemd genoeg. Hele avonden klappen, geknetter, dingen die opgeblazen worden enz. En dat in een klein plaatsje in een simpele woonwijk. En dat al sinds we hier wonen ongeveer. Een van onze honden flipt er flink door, wordt agressief maar durft niet meer naar buiten dan.
. En dat terwijl er bij woonplaats staat; ergens waar het rustig is