ja dat is allemaal waar, en zoals gezegd probeer ik daar ook zover mogelijk rekening mee te houden.
Maar wat ik al eerder aangaf, hoe moeilijk en vervelend de situatie voor haar ook is. het is HAAR probleem.
En ik heb al meerdere gesprekken gevoerd dus ik weet helaas dat de kans aanwezig is dat zij zich toch weer met zaken gaat bemoeien. Ook al staat het dan op papier dat ik daar verantwoordelijk voor ben.
En dan is het aan mij de ''taak'' om de gaten niet meer te gaan opvullen. Ik ben er dan immers niet verantwoordelijk voor. Dat word wel een leerpuntje
Ik zal het woord moeilijk inderdaad toch maar buiten beschouwing laten, het woord verwarrend is duidelijk genoeg. Want dat is het allemaal ook, verwarrend.
Derde persoon is handig in het geval dat ik het idee heb dat het een meer emotioneel gesprek kan worden dan zakelijk. Zo ver heb ik het nog niet laten komen in de praktijk. Ja natuurlijk ben ik gefrustreerd en geïrriteerd noem maar op, en dat uit ik daarom hier en tegen de vertrouwenspersoon.
Niet tegen mijn baas of M. want dan weet ik zeker dat ik straks andere baan kan zoeken.