18+ : Het hoe en wat van slet zijn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:52

Cinderella schreef:
eenitraM schreef:
Een vrouw heeft af en toe ook jeuk en moet zich af en toe ook laten krabben. Dat diegene die de vrouw krabt nu elke keer een ander is, moet ook niets uitmaken. Je moet toch je vis uit proberen voordat je hem volledig binnenhaalt?

Mee eens, voordat je aan de kaviaar begint _O-

Maar welke kaviaar wil op een lidl toastje?

Ik noem niemand een slet, wat iemand doet in zijn/haar vrije tijd moet die persoon zelf weten.

Persoonlijk zou ik het niet prettig hebben gevonden als ik vriendlief had moeten vertellen dat op iedere straathoek het mogelijk is een voormalig bedpartner tegen te komen. :) En dat snap ik dus niet. Waarom moet je elke week iemand anders uitproberen? Blijkbaar zijn al die vissen te slecht om het nog een keertje mee te proberen..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:54

Niet het hele topic gelezen..
maar de Van Dale zegt:
slet (de; v; meervoud: sletten)
1 (scheldwoord; informeel) ontuchtige vrouw

Dus maw een vrouw die seks heeft met iemand anders dan haar partner.
Ga je dus met iemand naar bed waar je geen relatie mee hebt, dan ben je ontuchtig, dan ben je dus officieel een slet :Y)
Maar het is natuurlijk niet netjes om het als scheldwoord te gebruiken, ook niet achter iemands rug om. Laat iedereen toch doen waar die zin in heeft denk ik dan..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 19:53

8nnemiek schreef:
maar de Van Dale zegt:

Ga je dus met iemand naar bed waar je geen relatie mee hebt, dan ben je ontuchtig, dan ben je dus officieel een slet :Y)
Maar het is natuurlijk niet netjes om het als scheldwoord te gebruiken, ook niet achter iemands rug om. Laat iedereen toch doen waar die zin in heeft denk ik dan..

Van dalen is dan lekker aan het discrimineren zeg xD er is dus geen benaming voor een ontuchtige man? Ouderwets gedoe

8nnemiek

Re: 18+ : Het hoe en wat van slet zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:07

Is dat geen player? :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:10

lifaya schreef:
8nnemiek schreef:
maar de Van Dale zegt:

Van dalen is dan lekker aan het discrimineren zeg xD er is dus geen benaming voor een ontuchtige man? Ouderwets gedoe

Dat staat daar toch helemaal niet? Slet is alleen geen unisex-woord...

Overigens zou ik geen mannelijke variant van slet kennen, die van vandaag de dag nog gebruiken. Veel verder dan schuinsmarcheerder oid kom ik niet :') (Al is dat volgens de definitie ook voor vrouwen te gebruiken.)

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 20:16

Pfff. Dit topic doet me zo denken aan zo'n zinnetje.. hoe ging ie ook al weer..
Als jongens met 5 meiden tegelijk lopen zijn ze stoer, als meiden met 5 jongens tegelijk lopen zijn ze slet?
Belachelijk toch. Dacht dat Nederland onderhand wel voldoende geëmancipeerd was (even doen alsof ik verstand heb van de Nederlandse taal :') ) om dit soort dingen niet meer te hoeven zeggen..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 21:11

Mannen die slet zijn noem ik gewoon liefkozend prutsmuts :))

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 21:18

xSwanHeart schreef:
kimberly1995 schreef:
Tja. Ik vind het raarder dat er over meisjes wordt gezegd dat ze een slet zijn als ze met een jongen zoenen dan dat ze slet wordt genoemd als ze eigenlijk gewoon friends with benefits is met een jongen..
Ik vind zomaar met iemand naar bed gaan, nou ook niet heel erg normaal, als ik even heel eerlijk mag zijn. Ik zou zo'n persoon ook wel benoemen als 'ik vind dat een slet'. Zulke meisjes hoeven op dat gebied van mij ook geen respect, want die heb ik niet voor dat gedrag. Alleen als ze zich totaal niet sletterig gedragen en dan slet genoemd worden, dat vind ik altijd wel een beetje bizar ja..

Maar hoezo geen respect? Geen bewondering oké, maar geen respect? Zie jij iemand die veel seks heeft met verschillende mannen (iemand die seks en liefde goed kan scheiden dus,) dan als een minder persoon?

ik heb juist respect voor prutsmutsen en de prostitutie. Die houden de vieze mannetjes van de meisjes op straat af :)

Maar ik vind ook dat de term "slet" te snel eruit gegooit word. En al doe je het met 30.000 in een week! Wat hebben anderen daar mee temaken?

Iedereen heeft zijn oordeel wel klaar liggen... maar zelf weet je wat je doet en die mensen die dan zinloze dingen gaan roepen? Lekker lings laten liggen toch? Heb je niks aan!!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 21:22

En daarbij, waarom zou je wél respect hebben voor iemand die zich wel 'netjes' gedraagt? Ben je een beter persoon als je niet in rondte neukt ofzo? Respect valt imo te verdienen over hele andere dingen, niet om je seksleven.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 21:23

Wat mij bijgebleven is van hypocriet Sunny Bergman in Sletvrees, wat we voor school moesten kijken; een slet is een vrouw die zich op seksueel gebied als een man gedraagt.

Aangezien we het volkomen normaal vinden dat een man een innerlijke drive in zich heeft.
En daarmee zijn mannen en vrouwen dus niet gelijk aan elkaar _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 21:27

Klopt, voor mannen is het blijkbaar normaal om hun banketstaaf achterna te lopen, maar als vrouwen een 'wat lossere moraal' hebben heb je de poppen aan het dansen... Raar!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 21:32

Ja hallo, slet meldt.

:').

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 21:46

BaileyMix schreef:
Kaat; Even inhaken op jouw stukje, ik heb bijvoorbeeld een aantal redelijk zwaar christelijke vrienden. Die zijn het totaal oneens met mijn keuzes op gebied van seks/relaties, maar wij voeren daar dan gewoon een lekkere discussie over en gaan verder met de vriendschap. De vriendschap wordt niet minder omdat we het over sommige dingen niet eens zijn, we vinden elkaars standpunten juist interessant.

:j voila :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 21:59

_San87_ schreef:
Ja hallo, slet meldt.

:').

:')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 22:04

Hoewel... Ik voldoe niet aan de beschrijving van de Van Dale :7.

Oh, en Sunny Bergman :'). Emancipatie van decennia door de goot.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 23:45

Ik was wel onder de indruk van sommige stukjes van Sunny's documentaire, iemand die er voor mij een tegenlicht op wil werpen? Ben benieuwd :)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 23:48

Noem eens een voorbeeld?

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 23:54

Tijdje geleden al dat ik 'm heb gezien, maar het sprak me aan dat ze zo openlijk met iedereen over seks in gesprek ging, haar eigen ervaringen deelde en benadrukte dat het onzin is dat vrouwen een slet zouden zijn als ze het met veel mannen zouden doen. Ongeveer wat mijn indruk er van was, heel globaal.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 23:57

En naar welk tegenlicht ben je dan op zoek? Want hier zitten de vrouwen die het onzin vinden dat een vrouw een slet is als ze het met veel mannen doet.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 00:07

Ik ben benieuwd naar jouw mening, omdat je aangeeft dat ze de emancipatie door de goot spoelt? Als ik dat goed heb opgevat :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 06:27

Slet wordt hier in Canada (vooral in mijn leeftijdsgroep 18-25) ook erg veel en verkeerd gebruikt.

Alhoewel "slut" hier wel een unisex woord is. Het wordt ook regelmatig afgewisseld met "whore" en "manwhore."

Hier is het leven en laten leven principe iets meer geaccepteerd omdat ze gewoon iets meer open zijn, vaak ook echt wel TMI :+
Maar toch zit het mij ook vaak dwars, vooral als je ziet dat het voor de grap gebruikt wordt en sommige meisjes (of jongens) toch wel gekwetst zijn.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 07:44

LauraSaskia schreef:
Ik ben benieuwd naar jouw mening, omdat je aangeeft dat ze de emancipatie door de goot spoelt? Als ik dat goed heb opgevat :)

Ja, volgens mij zit ik met de verkeerde in m'n hoofd...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 12:55

_Snow_White schreef:
Slet wordt hier in Canada (vooral in mijn leeftijdsgroep 18-25) ook erg veel en verkeerd gebruikt.

Alhoewel "slut" hier wel een unisex woord is. Het wordt ook regelmatig afgewisseld met "whore" en "manwhore."

Hier is het leven en laten leven principe iets meer geaccepteerd omdat ze gewoon iets meer open zijn, vaak ook echt wel TMI :+
Maar toch zit het mij ook vaak dwars, vooral als je ziet dat het voor de grap gebruikt wordt en sommige meisjes (of jongens) toch wel gekwetst zijn.

Ik heb nou niet echt het idee dat Nederland het meest preutse land ever is :+ Toch? In mijn ogen zijn USA en Canada toch wel een stuk 'zedelijker' haha

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:08

Toch wel gek dat het eigenlijk zo'n taboe is, terwijl dat in andere culturen helemaal niet zo is. (Zoals Japan ofzo, dat is iig wat ik heb gehoord, correct me if I'm wrong. Ik ben er nooit geweest)

Maar juist in de westerse cultuur zou dat zijn geweest door de invloeden van de kerk. (Alleen seks na het huwelijk) Nu zijn al die invloeden wel een stuk minder.

Ik ben zelf wel zo opgevoed dat seks wel een beetje een taboe is. Niet perse dat je tot het huwelijk moet wachten, maar wel dat het tussen jou en je partner is en niemand anders.
Ik moet er daarom ook niet aan denken om met iemand onder de lakens te gaan die ik niet goed ken.

Maar hey, wat een ander doet zijn mijn zaken niet. Ik zal ook nooit op iemand neerkijken die wel graag verschillende bedpartners heeft.
En ik snap ook zeker jullie punt, waarom wordt er eigenlijk zo'n big deal over gemaakt?
Maar toch hou ik het liever bij ééntje.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:15

xEmily schreef:
Wat mij bijgebleven is van hypocriet Sunny Bergman in Sletvrees, wat we voor school moesten kijken; een slet is een vrouw die zich op seksueel gebied als een man gedraagt.

Aangezien we het volkomen normaal vinden dat een man een innerlijke drive in zich heeft.
En daarmee zijn mannen en vrouwen dus niet gelijk aan elkaar _O-

Dat is ook zo raar he. Ze vergeten dat die mannen vrouwen nodig hebben voor de seks ofzo :+ en dat het dus voor vrouwen even normaal is want die doen het even vaak!

Zelf noem ik iemand een slet als diegene heel makkelijk intiem doet met een ander (zoenen, seks), of dat met velen doet. Dat is dan gewoon ook zo. Maar het betekent niet dat het fout is om makkelijk en snel intiem te zijn met een ander (behalve als je dat onveilig doet, das foei!! :')), dus, lekker zelf weten :+