Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

?
. Maar daar tegenover wil ik liever mijn wens niet meer al te lang wil uitstellen (vriendje is ook stukje ouder). En bij deze baan krijg ik eerst 2 keer een jaarcontract voor ik uberhaupt een vast contract zou krijgen.
. Cayenne schreef:inowa schreef:Heel herkenbaar, bij mij wordt het ook steeds erger momenteel.
Alleen ben ik nu 25 en ik wil echt niet wachten tot mijn 30ste.
Maar waarom is het voor veel mensen dan zo belangrijk om voor je dertigste een kind te hebben?Het is maar een getal..
Ik ben zelf bijna 34 maar zie dat probleem niet zo. Ik zou me eerder om de juiste omstandigheden druk maken ipv druk op je leeftijd te leggen.

Loesss schreef:Vast contract vind ik zelf niet zo belangrijk. Krijg ik dan toch pas over 2 jaar. Zolang wil ik niet wachten. Bovendien verdient in geval van nood vriend voor ons beide genoeg.
Het is alleen zo dat ik het echt super leuk vind. Ik wil dus zelf heel graag blijven werken. Gelukkig is het een heel jong bedrijf met bijna allemaal dames en zijn ze gewend aan zwangerschapsvervanging.
Ik denk dat het voor ons gewoon half jaar uitstel word. Dan hoop ik mezelf voldoende bewezen te hebben.

maar we zijn nu 34 dus toch maar begonnen en als het goed is in maart een kleintje.
.... Zenuwen beginnen nu wel te komen hoor..... Ben blij jouw berichtje te lezen boomerang
....ik hoop dat de onze ook een " makkelijke " wordt