Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Noppes schreef:Ik kan me hier zo aan ergeren. Mijn gezicht in 'neutrale/ontspannen' stand, oogt blijkbaar boos. Nu kunnen sommige, onbekende, mensen het niet laten om me hierop aan te spreken. Afgelopen weekend liep ik in een museum en moest een beveiliger er zo nodig wat van zeggen: 'wat kijk je boos'. Maar ik heb het ook wel eens op de fiets naar mijn werk, wanneer een voorbijganger nog even naroept: 'niet zo boos kijken'. Ik ben op dat moment helemaal niet boos, maar na zo'n opmerking ben ik dus wel ontzettend chagrijnig.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Want dan is het natuurlijk nog extra erg :p 

.
Boself schreef:
. als je het gewoon op grappige toon zegt, of neutraal, dan zal zo iemand in de lach schieten en van binnen gelijk zijn mening bijstellen..Robin_S schreef:Ik loop er blijkbaar heel arrogant bij als ik gewoon neutraal kijk, terwijl dat het laatste is wat ik bengewoon niets van aantrekken!
chaaya schreef:herkenbaar ik was vroeger in de les heel serieus en dan zei me instrice altijd kijk is wat vrolijker ik wil een lach zien paardrijden is toch leukik kon dr wel om lachen
Anne_mieke88 schreef:Noppes schreef:Ik kan me hier zo aan ergeren. Mijn gezicht in 'neutrale/ontspannen' stand, oogt blijkbaar boos. Nu kunnen sommige, onbekende, mensen het niet laten om me hierop aan te spreken. Afgelopen weekend liep ik in een museum en moest een beveiliger er zo nodig wat van zeggen: 'wat kijk je boos'. Maar ik heb het ook wel eens op de fiets naar mijn werk, wanneer een voorbijganger nog even naroept: 'niet zo boos kijken'. Ik ben op dat moment helemaal niet boos, maar na zo'n opmerking ben ik dus wel ontzettend chagrijnig.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
herkenbaar... maar ik zeg altijd...: "zo zit mijn gezicht het lekkerst" en dan houden ze meteen hun mond dicht
dammie1 schreef:Het is een vrouwending...vrouwen worden geacht altijd te glimlachen of zo.
Want let er maar eens op, het wordt echt nooit tegen een man gezegd.