Ik heb afgelopen dagen 2 pakketten samengesteld. Eentje voor een kerstpakket uitwisseling met een Bokker. Ik vond het echt geweldig leuk om steeds dingetjes te verzamelen en ben ontzettend benieuwd of het pakket in de smaak zal gaan vallen
Verder heb ik een pakketje gemaakt voor Secret Santa, heel anders om te doen, maar ook erg leuk.
En tot slot heb ik vandaag besloten om een kleinigheidje te gaan sturen naar een Bokker die me opgevallen was. Natuurlijk moest ik daarvoor om het adres vragen en wat kreeg ik een heerlijke enthousiaste en geweldige reactie terug. Het pakketje ligt klaar en ze zal hier best meelezen dus ik ga er verder niks over verklappen, maar ook nu ben ik heel benieuwd of het in de smaak zal vallen. Het is in elk geval met liefde verzorgd, dus dat kan bijna niet misgaan toch?
. Mijn zaterdagbaantje vond het niet nodig om ons te bedanken ofzo, want een "prettige feestdagen" kon er amper van af.
!
Als nabestaanden kregen wij ook nog ieder jaar een kerstpakket (of 3), en daar zat vaak standaard eten in, een fles wijn en daarnaast bijvoorbeeld een soeppan met kommen, of een theepot met kopjes etc. ELk jaar hadden ze een ander thema, de leukste waren chocola
en delfts blauw.