Jouw ideale kerstpakket?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vind jij het leuk om een traditioneel kerstpakket te krijgen?

Ja, geweldig!
160 (61%)
Ach, wel aardig, zit vaak wel wat bruikbaars tussen.
39 (15%)
Nee, ik gooi het (meeste) altijd zo weg.
3 (1%)
Ik heb liever een alternatief 'pakket' zoals een VVV bon.
57 (21%)
Nee, ik vind kerstpakketten sowieso onzin.
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 260

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 23:04

Misschien is mijn perfecte kerstpakket toch niet eentje die ik ontvang, maar eentje die ik weg mag geven :D Ik heb afgelopen dagen 2 pakketten samengesteld. Eentje voor een kerstpakket uitwisseling met een Bokker. Ik vond het echt geweldig leuk om steeds dingetjes te verzamelen en ben ontzettend benieuwd of het pakket in de smaak zal gaan vallen :D
Verder heb ik een pakketje gemaakt voor Secret Santa, heel anders om te doen, maar ook erg leuk.

En tot slot heb ik vandaag besloten om een kleinigheidje te gaan sturen naar een Bokker die me opgevallen was. Natuurlijk moest ik daarvoor om het adres vragen en wat kreeg ik een heerlijke enthousiaste en geweldige reactie terug. Het pakketje ligt klaar en ze zal hier best meelezen dus ik ga er verder niks over verklappen, maar ook nu ben ik heel benieuwd of het in de smaak zal vallen. Het is in elk geval met liefde verzorgd, dus dat kan bijna niet misgaan toch? :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:06

Jaaa kerstpakketten *\o/*
Al zit er niks in, ik vind het geweldig om te krijgen en uit te pakken haha.
Mijn moeder maakte altijd kerstpakketten voor mijn vader's bedrijf, die zaten altijd vol lekkers waar iedereen altijd super blij mee was.

Dit jaar werk ik ergens anders dus ben benieuwd wat we krijgen..
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 11-12-14 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Re: Jouw ideale kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:07

Ik ben benieuwd, werk sinds kort bij de AH en de dag voor kerst is mijn laatste werkdag bij mijn vorige werk. Gok zo dat ik niks krijg van hem maar you never know. :=

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:08

Wij krijgen een tegoed en hiervan mogen wij zelf weten wat we doen. We moeten het wel in de winkel opmaken dus de ene koopt een cadeaubon en de ander gaat gewoon boodschappen halen.
Sinterklaas was ook lief dit jaar met een cadeaubon van het werk.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:16

Ik krijg vanuit het werk(c1000) altijd een traditioneel pakket met spullen uit de winkel, erg leuk! Echt weer verrast zijn met wat er allemaal in zit. Net een verjaardag als je alles mag uitpakken :D

Maar m'n vader mag sinds een paar jaar een cadeau uitzoeken van zo'n site, en ik moet zeggen dat we dat ook wel kunnen waarderen. Voor dit jaar een stoomreiniger besteld, dat zijn van die dingen die je nooit zou kopen omdat je je geld wel beter kan besteden, maar het is wel iets wat heel handig is voor in huis.

Dus ik weet niet zo goed wat ik nou liever heb eigenlijk. :=

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 08:10

Ik heb dit jaar weer mogen kiezen uit 50 verschillende dingen. En echt leuke dingen. We konden zelfs een retourvlucht kiezen naar een europese hoofdstad voor 2 personen. Toch heb ik weer (zoals altijd) gekozen voor een verrassingspakket :D Ik heb het geluk dat ik in de beveiliging werk en op meerdere panden werk. Ik krijg vaak van meerdere opdrachtgevers een pakket dus ben wel beetje verwend :D

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 08:40

Vorig jaar heb ik een kaas mand gekregen. 6 flinke stukken borrelkaas met brood en een mooie fles wijn.
echt mijn ideale pakket :-D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 08:44

Ik heb gisteren een fles wijn met twee glazen en een bon van de Wereldwinkel gekregen.
Ik had ook liever een pakket gehad met etenswaren erin, maarja :+

micatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 09:06

Wat boffen jullie allemaal met jullie pakketten zeg! Zelf altijd op maneges gewerkt en nu al jaren op een kinderdagverblijf en ik heb serieus nog nooit in mijn leven een kerstpakket of geld gehad met kerst! {:)-:(

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 09:10

Helaas geeft het UWV geen kerst pakketten.. :+

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 09:59

paddington schreef:

Het uwv is een groot kerstpakket ;)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 10:01

paddington schreef:

Ik heb daar toch altijd wel wat gekregen hoor.

Nu krijgen we standaard 2 flessen wijn en een Bijenkorfcard van een leuk bedragje. +:)+

Beter dan de standaard troep!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 12:58

bliver schreef:
Het uwv is een groot kerstpakket ;)

Ik denk dat ik meer aan eten over zou houden uit een kerstpakket dan van
de WW .. ;)

Ik heb vorig jaar ook niks gekregen van de UWV ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:02

Ik heb nog nooit een kerstpakket gehad -O- . Mijn zaterdagbaantje vond het niet nodig om ons te bedanken ofzo, want een "prettige feestdagen" kon er amper van af.

Ik zou wel een leuke bon willen. Kan ik hem lekker zelf uitgeven :)!

Mijn vriend kreeg vorig jaar een bios pakket.
Een zakje M&M's, chips, paar flesjes bier en voor mij Radler :+, en een bioscoopbon!

Vond het een leuk idee :).

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 18:32

1e pakket binnen! *\o/*

Zo`n enorme doos met allerlei lekker gevreet er in, een tuinfakkel en een boek over "bijzondere"
mensen hier uit de buurt. :D
Het pakket kwam ook van de buren (grote fabriek).

Komt mn zoon vanmiddag naar me toe; "Mam, mag ik die kaashapjes?"
"Uh, kaashapjes? welke?" O:)

Oh ja, gister op mn werk ook gehad, sloeg nergens op.
Een zakje groene thee, een zakje earl grey met zo`n thee ei dr bij.
Doe dan helemaal niks.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 18:43

Ik werk bij een natuurwinkel, ik kreeg dus altijd een pakket met allerlei lekkere biologische dingen. En nog iets als kaarsen ofzo erbij. Ik vond het vorig jaar een erg leuk pakket en ik ben benieuwd wat ik nu zal krijgen :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 00:57

Mijn ideale Kerstpakketje viel vanmiddag op de bus.
Ik werd verrast door ts met een superleuk pakket!! Wat een bijzondere mensen zitten er soms op bokt!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 09:04

Esther_r20 schreef:
Vorig jaar heb ik een kaas mand gekregen. 6 flinke stukken borrelkaas met brood en een mooie fles wijn.

goh, G4S toevallig?

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:41

MarlindeRooz schreef:
Ik ben benieuwd, werk sinds kort bij de AH en de dag voor kerst is mijn laatste werkdag bij mijn vorige werk. Gok zo dat ik niks krijg van hem maar you never know. :=

Bij de AH krijg je 20 euro aan ah bonnen, kun je ze lekker hun eigen winst teruggeven. Vind het wel een karig cadeautje.. Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken! Ik heb er vorig jaar een andere cadeaubon gekocht haha!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:51

De laatste jaren kregen we een bon van tinteling. Op zich wel aardig. Dit jaar 4x5 euro aan waardebonnen te besteden bij de winkeltjes in het ziekenhuis waar ik werk. Toch heb ik het liefst een traditioneel pakket. Lekker met een doos naar huis en daar heerlijk uitpakken

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:07

Mijn vader werkte vroeger voor Ballast Nedam en die geven pas mooie kerstpakketten weg joh! :oo Als nabestaanden kregen wij ook nog ieder jaar een kerstpakket (of 3), en daar zat vaak standaard eten in, een fles wijn en daarnaast bijvoorbeeld een soeppan met kommen, of een theepot met kopjes etc. ELk jaar hadden ze een ander thema, de leukste waren chocola :~ en delfts blauw.

Van mijn huidige werk worden de pakketten helaas steeds kleiner. 5 jaar geleden nog een hele grote doos, nu passen er nog slechts 3 producten in. Ik weet ook wel dat het een aardigheidje is, maar het was toch altijd zo leuk om in die doos te duiken en steeds nieuwe dingen te vinden!

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 18:01

Liezel1 schreef:
Esther_r20 schreef:

goh, G4S toevallig?

Bij g4s mochten we kiezen toch?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 22:59

Oooeeeh komende tijd gaan mijn kerstpakketten komen. Superspannend, ben heel benieuwd!!

En zoals te lezen aan de reactie van Roosch hierboven is het door mij nu al verzonden kerstpakketje supergoed ontvangen, ook erg tof :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:00

Niet verwacht dat ik iets zou krijgen, maar toch wat gekregen :D

Een VVV-bon, heel blij mee!
Er komt een verhuizing aan en we hebben nog spullen nodig en dat kan ik nu mooi besteden :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:20

Hier een lekker eetbaar pakket, een flesje wijn van een aannemer en een verzameling Rittersport chocolade van een leverancier. Niks spannends, gewoon een aardig gebaar over en weer.

Aan de ene kant krijgen we hier elk jaar "waarschuwingen" over de gedragscode rondom dit soort gaves maar ik word door diezelfde directie wel contractueel gedwongen om zaken te doen met deze aannemer. Met die aannemer is verder niks mis, maar een kleine blijk van waardering voor de samenwerking over en weer, daar moeten ze dan weer vanalles van vinden -O- De toon waarop ze dat doen komt wat "kinderlijk" over. Gemiste kans........