Maar als de politie geen boeven kan vangen als er niemand aan de kant mag worden gezet zeker brullen dat de politie "nooit iets doet."
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Vind ik wel zo aardig van mezelf. I'll show you mine, if you show me yours.
Gelukkig kunnen de meeste er smakelijk om lachen. Als iemand blij doorrijdt omdat ie dan een goed gevoel heeft het beter te weten dan een agent...leven en laten leven.
Zoolgangster schreef:Waarom niet? Overdag mag de politie je ook gewoon laten stoppen. Al is het maar om te controleren of je een rijbewijs bij je hebt of ladderzat achter het stuur zit of wat dan ook. Hetzelfde geldt voor 's nachts waar nog bijkomt dat veel criminelen 's nachts actief zijn.
Ik vind mensen die er bezwaar tegen maken dat de politie ze laat stoppen het nogal hoog in de bol hebben.
Net alsof de politie moet ruiken dat zij te goed zijn om te laten stoppen. Nee, je bent gewoon een burger net als de overige 16 miljoen Nederlanders.
Het zou pas fout zijn als de politie je zomaar uit het niets gaat in elkaar slaan met een wapenstok. Dàn heb je reden te klagen.
En niet stoppen zodra de politie je een stopteken geeft en dan verwachten dat de politie dat zomaar toelaat is erg dom.
__Robijn__ schreef:Als criminelen![]()
Omdat we je vragen je te identifceren dmv je rijbewijs?
En ik snap dat je zegt dat t ons niet aan gaat waar je heen gaat. Dat vraag ik ook niet. Ik wil alleen weten wie je bent, en geloof me, Als we je gegevens na trekken en horen dat alles oke is, Kun je gewoon snel je weg vervolgen. Het gaat erom dat we de "boefjes" kunnen pakken voor zij pogingen gaan ondernemen. Op t moment dat je die jongens treft en controleert, schrikt dit ze vaak al af en zullen ze niet snel nog een inbraak gaan plegen.
Verdiep je soms wat meer in de "waarom" wij dingen doen zoals we die doen. Vragen staat vrij als je gecontroleert wordt.
gekvanfleur schreef:Overigens vraag ik ook altijd identificatie van de politieagent. Vind ik wel zo aardig van mezelf. I'll show you mine, if you show me yours.
/quote]
De bevestiging van wat ik na je eerste postal wist...Gelukkig kunnen de meeste er smakelijk om lachen. Als iemand blij doorrijdt omdat ie dan een goed gevoel heeft het beter te weten dan een agent...leven en laten leven.
.