Ik heb geen idee wat ik wil, wat ik moet doen, of ik moet stoppen met met opleiding, loop een beetje vast met alles. graag pb'tje sturen en liefst iemand boven de 17 thanks
Nayomie
Geplaatst: 07-05-15 17:02
Wie mag ik een PB sturen? Ik wil kijken hoe mensen tegen een bepaalde situatie aan kijken met betrekking tot oudere jongens met jonge meisjes.
Is er iemand die misschien ervaring heeft met een 'interne' therapie en daaromheen de keuze's qua doorgaan met opleiding enzo. Heb wel steun en tips vanuit mijn omgeving, maar wil graag ook een mening horen van iemand totaal buitenaf zonder het helemaal openbaar te gooien... (Alleen mijn directe directe omgeving weet het namelijk).
Aroha
Geplaatst: 14-05-15 22:39
Hoi, ook even een luisterend oor en advies nodig. Het gaat om mijn studie en mijn motivatie die ver weg is. (Graag geen mensen met een vooroordeel richting kunststudies/fotografie studies en die dit zien als pretstudies).
Ik zoek iemand of meerdere bokkers waar ik vanavond even mijn verhaal bij kwijt kan en die hun oordeel willen geven. Liefst wat ouder, gaat over iets best ingewikkelds op relatie/liefdesgebied.
Anoniem
Geplaatst: 16-05-15 17:39
amoj schreef:
Ik zoek iemand of meerdere bokkers waar ik vanavond even mijn verhaal bij kwijt kan en die hun oordeel willen geven. Liefst wat ouder, gaat over iets best ingewikkelds op relatie/liefdesgebied.
Ik zoek iemand die ervaring heeft met ruzie met dierbaren, die me ook wat tips kan geven hoe en wat. Dierbaren hoeven niet altijd familieleden te zijn.