Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wortelsussie schreef:Geen bekende die tijdelijk een 'oppas' hond wilt verzorgen? Dan kan je altijd de hond weer aan de eigenaar mee geven als alles geregeld is.

ydnew schreef:ik ga die hond niet zomaar laten hemelen? is een heel lief eerlijk dier van nog geen 2 jaar oud....ben daar gek! zal er alles aan doen om haar een leuke plek te bezorgen mocht dat nodig zijn.... zelf houden is alleen voor ons geen optie!
Cassidy schreef:ydnew schreef:ik ga die hond niet zomaar laten hemelen? is een heel lief eerlijk dier van nog geen 2 jaar oud....ben daar gek! zal er alles aan doen om haar een leuke plek te bezorgen mocht dat nodig zijn.... zelf houden is alleen voor ons geen optie!
Fijn om te horen dat je er alles aan gaat doen om het dier een nieuw tehuis te bezorgen. Ik was al bang dat je haar liet inslapen omdat er geen geld meer komt maar je haar ook niet zelf kunt/wilt opnemen.

ydnew schreef:ik ga haar iig niet als vuil aan de straat zetten....
en dat geeft weer een positief beelt op elke situatie...dus dat ga ik maar eens doen
Cassidy schreef:ydnew schreef:ik ga haar iig niet als vuil aan de straat zetten....
Ik doe nu aannames hoor, en ik weet echt niet hoe anderen gaan denken, maar door het plaatsen van dit topic gaf je mij de indruk dat je dat nu wel ging doen. Of het dier uit handen ging geven-naar asiel brengen- cq dodingsstation....
Als dit nooit de bedoeling is geweest, dan mijn excuses daarvoor, maar zo kwam het wel over. Dat je financieel zo in de misere zit dat die zak voer en die plek voor die hond er nu echt niet meer vanaf kon.
Cassidy schreef:ydnew schreef:ik ga haar iig niet als vuil aan de straat zetten....
Ik doe nu aannames hoor, en ik weet echt niet hoe anderen gaan denken, maar door het plaatsen van dit topic gaf je mij de indruk dat je dat nu wel ging doen. Of het dier uit handen ging geven-naar asiel brengen- cq dodingsstation....
Als dit nooit de bedoeling is geweest, dan mijn excuses daarvoor, maar zo kwam het wel over. Dat je financieel zo in de misere zit dat die zak voer en die plek voor die hond er nu echt niet meer vanaf kon.