Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:03

Mijn ouders hebben me wel eens wakker gemaakt voor het avondeten, was te lui om op te staan en ben weer in slaap gevallen := Oeps.

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:04

Doanique schreef:
lizet_lara schreef:

Daar is een oplossing voor, ik kan met mn mobiel de tv zappen _O- _O-

:oo Echt?! Welke app!

Ik heb de LG G2 daar zit een quickremode op, daar kan ik bijna elke radio, tv en audio aanzetten En zappen _/-\o_

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:07

Als je het hebt over kinderen die lui zijn. Mijn vader kan er ook wat van:

Ik zit boven en krijg een appje "heb je zin in een chippie?" Nee zeggen zit niet in m'n aard. Dus krijg een appje terug "moet je komen halen". Okee ook prima.
Kom ik beneden, zit ie gewoon lekker in de kamer en zegt ie "Zeg als je toch gaat pakken ik wil ook wel".

Daar ben ik echt jarenlang ingetrapt... Ook met andere dingen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:07

Tellie schreef:
Negerzoen schreef:
Heerlijk topic! :=

Ik misbruik anderen niet zo met mijn luiigheid, maar ik ben wel iemand die na het stappen alvast drinken en ontbijt mee naar boven neemt zodat ik de zondag m'n bed niet meer uit hoef :+

Ik vind dit het meest geniale idee van de dag. Waarom heb ik me dit nog nooit bedacht. _O-
Meestal lig ik dan gewoon de hele dag met honger in bed, omdat ik natuurlijk te lui ben om op te staan. :')

Haha inderdaad die vind ik ook geniaaaaal! Ga ik voortaan ook doen. :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:08

Ayasha schreef:
Ja, dat verbaast me dan nog het meeste. Dat die ouders dat nog doen ook. :n -en vind ik een beetje triestig maar goed.-

wow hoe overdreven. of we het elke keer doen. gewoon een keertje vinden ouders het zelf ook grappig hoor....

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:09

''Mam, ik heb honger, wil je eitje voor mij bakken?''

''Ja hoor, is goed. Eerst dit afmaken''

''Oke dankje.. Wel met peper, zout.. (nog paar dingen waar ik dan zin in heb :'))''

''Ook dat nog?!''

'' Ja, geen zin om zelf te maken''

En ze doet het altijd.. Of nouja, 9 van de 10 keer als ik het vraag _O-
Ze maakt ze erg lekker.. En als ze de ei omdraait blijft ie heel.. Bespaard een hoop tijd om op een brood te leggen.. En dan komt ze het ook nog brengen (en dat zonder vragen) :D

Maarja, doe ook wel eens wat voor haar, dus dat scheelt. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:17

Judith_ schreef:
Huh? Dus je mag willekeurig iets roepen en daarbij iedereen over een kam scheren. Maar je mag er niet op in gaan. Over respectloos gesproken.
Nee Ayash, ik ben het erg vaak met je eens, maar vind dat je in dit geval iets te korte teentjes hebt. Merendeel van de posten zijn gewoon grappig en laten de luiheid van de poster zien, niet het misbruik wat zij van iemand maken. Adem in, adem uit en laat los. ;)

Als je de moeite doet om er op in te gaan, doe dan ook de moeite om fatsoenlijk te lezen. Ik scheer nl NERGENS alle Posts over een kam.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:22

billionache schreef:
Onderweg naar de bushalte zag ik de bus aanrijden. Als ik die 20m nog gerend zou hebben had ik hem gehaald. Maar ik was te lui, dus heb rechtsomkeert gemaakt en ben weer naar huis gegaan. Dan maar geen school :Y)

Niet moe zijn maar expres eerst naar bed gaan zodat m'n moeder alle lichten/apparaten moet uitschakelen :+

Vriendlief is ook zo lui. Zitten we gezellig televisie te kijken. Meneer heeft al ruim een uur een droge keel, maar toch wacht hij tot ik dorst krijg en opsta zodat ik wat mee kan nemen voor hem :')

Dit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:24

Ayasha schreef:
Maar ondertussen heb je hem wel al de trap op laten gaan voor niks... :n
En dan vragen ze zich af waarom de huidige jeugd niet meer kan/wil werken. :+
En dan nog niet inzien dat dit gewoon ronduit respectloos is.. :n

...?

Gewoon je eigen citaat Ayasha.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:27

Veel herkenbare dingen :')
Alle moeite doen iets op te pakken met de tenen (en inderdaad minuten daaraan kwijt kunnen zijn, maar oh wat een triomfantelijk gevoel als het uiteindelijk lukt _O-)

M'n pa, ma en ik zitten op de bank, waarna ineens eentje roept;
''oh wat spontaan! Lief dat je aanbied om koffie te maken!''
Waarna er weer een antwoord komt;
''Nee, de stem van mem en mij lijken op elkaar. Mem zei het :Y)

Waarna mijn pa een middelvinger naar zich toe krijgt :') En we vervolgens alsnog zonder koffie zitten :')

Vlak voordat mijn broer naar bed gaat gauw eerst gaan -> hij mag de lichten uit doen en sleutels zoeken om de deur op slot te doen :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 19:29

Laten we de discussies over respectloos of niet alsjeblieft achterwege laten :)

Wat een geweldige dingen komen voorbij! Ik voel me direct een stuk minder lui :')

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:31

Als ik bij m'n vriendin logeer en we kijken op de bank tv wil ze altijd dat ik aan de kant van de salontafel zit, want dan kan ik haar drinken aangeven en anders moet zij mij het drinken steeds aangeven :')

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:33

Een week lang met hetzelfde bestek en bord doen om maar niet te hoeven afwassen.... en dan ook 3x per dag brood eten. :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:38

Dorst hebben, wachten tot iemand in huis iets gaat inschenken en dan: ja lekker! zeggen. Werkt verassend vaak :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:38

Respectloos wil ik het niet noemen maar als ik mijn ouders dit soort dingen vraag is het dikke vinger, 3 bier en de groeten, doe het lekker zelf. _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:42

Judith_ schreef:
Ayasha schreef:
Maar ondertussen heb je hem wel al de trap op laten gaan voor niks... :n
En dan vragen ze zich af waarom de huidige jeugd niet meer kan/wil werken. :+
En dan nog niet inzien dat dit gewoon ronduit respectloos is.. :n

...?

Gewoon je eigen citaat Ayasha.

En we vergeten voor het gemak dat dat specifiek over je vader naar boven laten komen om het lucht aan te doen ging? Ik dacht dat dat duidelijk was. Over de andere posters zeg ik niks. Verder ben ik zelf nog 'jeugd' en ja het valt me op dat die ronduit gemakzuchtig zijn over het algemeen. Wie het schoentje past trekke het aan. Is wel een andere discussie, wil mezelf wel via Pb verder verklaren als je dat wil (of maak een apart topic aan) maar hier gaat t erg off-topic, dacht dat je het had over de posters hier.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:56

Op mijn werk.. we hebben telefoons overal.
Ik had pauze maar mijn brood nog beneden laten liggen op de afdeling. Toen mijn collega gebeld dat ze snel naar boven moest komen en oh.. Als ze toch kwam, even mijn brood mee nemen.

Ze was bijna kwaad toen er niets behalve honger bleek te zijn. Arm mens. :+

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:00

Ik heb heel soms wel eens dat ik gewoon de hele dag m'n pyjama aanhoud :P (in het weekeind of vakanties dan, als ik niet weghoef)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:00

Ayasha schreef:
je vader naar boven laten komen om je licht aan te doen vind je niet respetloos?
Als je mijn dochter was had je tien keer de trap op en af mogen doen alvorens je weer buiten mocht.
Kijken of je me nog een keer zou roepen om je licht aan te doen.

Als ik jou dochter had geweest had ik je keihard uitgelachen en gevraagd of je wel goed was.. Kom op 10 keer de trap op en neer voor zoiets? Meestal is het grappig bedoeld en echt niet respectloos.

Als ik bij mijn ouders slaap en ik lig in bed maar heb het licht nog niet uit gedaan en mn deur nog niet dicht roep ik mijn moeder ook wel eens.. En nee dat vinden zij niet respectloos, vaak maken we nog even gezellig een praatje.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:01

Youknowme schreef:
Ayasha schreef:
je vader naar boven laten komen om je licht aan te doen vind je niet respetloos?
Als je mijn dochter was had je tien keer de trap op en af mogen doen alvorens je weer buiten mocht.
Kijken of je me nog een keer zou roepen om je licht aan te doen.

Als ik jou dochter had geweest had ik je keihard uitgelachen en gevraagd of je wel goed was.. Kom op 10 keer de trap op en neer voor zoiets? Meestal is het grappig bedoeld en echt niet respectloos.

Als ik bij mijn ouders slaap en ik lig in bed maar heb het licht nog niet uit gedaan en mn deur nog niet dicht roep ik mijn moeder ook wel eens.. En nee dat vinden zij niet respectloos, vaak maken we nog even gezellig een praatje.

Geloof me maar dat je dat ook maar één keer zou doen. :D

Pyjama dagjes heb ik ook maar niet heel de dag want durf de paarden niet te gaan voeren in pyjama. :')

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:03

Oh nee hoor, ik laat me absoluut niet kleineren door mijn ouders. Respect moet van 2 kanten komen ;)
Maar dat is een andere discussie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:03

met de auto naar het café gaan terwijl dat maar 3 minuutjes fietsen is. Ik dronk toen liever cola dan dat ik moest fietsen.

mijn broertje vanuit de tuin bellen dat hij het raam beneden dicht moest doen want het regende.

Mijn moeder stuurt mijn altijd een whatsappje als het eten klaar is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:05

Youknowme schreef:
Oh nee hoor, ik laat me absoluut niet kleineren door mijn ouders. Respect moet van 2 kanten komen ;)
Maar dat is een andere discussie.

As you wish. Je zou aan mij geen goeie hebben iig. Zie dat je 22 bent. Zou een mooie leeftijd zijn om uit huis te gaan dan. :D Maar goed. Ik merk vaker dat het maar goed is dat ik geen kinderen wil en ben blij dat ik het anders geleerd heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:07

Ja, zullen we nu weer on topic gaan? ;)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:11

Hysterisch roepen dat er een spin bij mn moeder op de bank zit. Die springt uiteraard op, nergens een spin te bekennen. Maar nu je toch staat, ik lust ook wel wat drinken *zucht*