Oeps. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oeps. Tellie schreef:Negerzoen schreef:Heerlijk topic!
Ik misbruik anderen niet zo met mijn luiigheid, maar ik ben wel iemand die na het stappen alvast drinken en ontbijt mee naar boven neemt zodat ik de zondag m'n bed niet meer uit hoef
Ik vind dit het meest geniale idee van de dag. Waarom heb ik me dit nog nooit bedacht.
Meestal lig ik dan gewoon de hele dag met honger in bed, omdat ik natuurlijk te lui ben om op te staan.
)'' 
Judith_ schreef:Huh? Dus je mag willekeurig iets roepen en daarbij iedereen over een kam scheren. Maar je mag er niet op in gaan. Over respectloos gesproken.
Nee Ayash, ik ben het erg vaak met je eens, maar vind dat je in dit geval iets te korte teentjes hebt. Merendeel van de posten zijn gewoon grappig en laten de luiheid van de poster zien, niet het misbruik wat zij van iemand maken. Adem in, adem uit en laat los.
billionache schreef:Onderweg naar de bushalte zag ik de bus aanrijden. Als ik die 20m nog gerend zou hebben had ik hem gehaald. Maar ik was te lui, dus heb rechtsomkeert gemaakt en ben weer naar huis gegaan. Dan maar geen school![]()
Niet moe zijn maar expres eerst naar bed gaan zodat m'n moeder alle lichten/apparaten moet uitschakelen
Vriendlief is ook zo lui. Zitten we gezellig televisie te kijken. Meneer heeft al ruim een uur een droge keel, maar toch wacht hij tot ik dorst krijg en opsta zodat ik wat mee kan nemen voor hem

)
En we vervolgens alsnog zonder koffie zitten 
Judith_ schreef:Ayasha schreef:Maar ondertussen heb je hem wel al de trap op laten gaan voor niks...![]()
En dan vragen ze zich af waarom de huidige jeugd niet meer kan/wil werken.
En dan nog niet inzien dat dit gewoon ronduit respectloos is..
...?
Gewoon je eigen citaat Ayasha.
(in het weekeind of vakanties dan, als ik niet weghoef) Ayasha schreef:je vader naar boven laten komen om je licht aan te doen vind je niet respetloos?
Als je mijn dochter was had je tien keer de trap op en af mogen doen alvorens je weer buiten mocht.
Kijken of je me nog een keer zou roepen om je licht aan te doen.
Youknowme schreef:Ayasha schreef:je vader naar boven laten komen om je licht aan te doen vind je niet respetloos?
Als je mijn dochter was had je tien keer de trap op en af mogen doen alvorens je weer buiten mocht.
Kijken of je me nog een keer zou roepen om je licht aan te doen.
Als ik jou dochter had geweest had ik je keihard uitgelachen en gevraagd of je wel goed was.. Kom op 10 keer de trap op en neer voor zoiets? Meestal is het grappig bedoeld en echt niet respectloos.
Als ik bij mijn ouders slaap en ik lig in bed maar heb het licht nog niet uit gedaan en mn deur nog niet dicht roep ik mijn moeder ook wel eens.. En nee dat vinden zij niet respectloos, vaak maken we nog even gezellig een praatje.

Youknowme schreef:Oh nee hoor, ik laat me absoluut niet kleineren door mijn ouders. Respect moet van 2 kanten komen![]()
Maar dat is een andere discussie.
Maar goed. Ik merk vaker dat het maar goed is dat ik geen kinderen wil en ben blij dat ik het anders geleerd heb.