Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rubio_lover schreef:Ik wilde gisteren mijn gordel om doen in de treinGewoon uit een automatisme denk ik, maar het was toch even van 'Huh... Ojaa hier hebben ze geen gordels'
stapte op, ging eerst op zoek naar mijn armleuningen om naar beneden te doen en daarna op zoek naar de gordel zo genant. 
. Van de week de verpakking van iets in de kast zetten en net op tijd boven de kliko bedenken dat je beter niet het product kunt weggooien maar de verpakking. Dat soort dingen. 
sita12 schreef:ohh ik had het laatst bij een vriendin.
had een vrij hectische stress volle dag achter de rug dus we besloten het er lekker uit te dansen.
zijn we bij haar thuis aan het omkleden dus ik dacht achh beetje extra haarlak in mijn haar kan geen kwaad, loop naar de badkamer pak de haarlak( naja dacht ik ) en begin te spuiten op zijn alla roy donders whahahaha kom ik er halverwege achter ( zeg naar 3 x rond) dat het scheerschuim is whahahahahahaha die hebben gelachten toen ik vol wit schuim uit de badkamer kwam
lrtj_ schreef:O ja, echt. En dan nog verbaasd (of sjaggie, ligt aan de bui) zijn dat die deur niet wil.Duwen terwijl er met koeienletters voor je neus trekken staat

Vroeg me ondertussen ook niet af waarom de omgeving ineens zo anders was, of waarom er geen tussenstations waren oid.... Gelukkig had ik mijn reis ruim gepland dus ik was nog optijd op school, ondanks dat ik nog de trein vanaf daar naar Arnhem moest hebben
Was iig een leuk onbedoeld reisje door Nederland.
)