eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:57

Al tijden heb ik een tablet en een ereader.
Ik lees tijdschriften nog wel depapieren versie van.

Tijdje geleden zat ik de Margriet te lezen en was ik druk aan het swipen.
Tja dat werkt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:00

luuntje schreef:
Al tijden heb ik een tablet en een ereader.
Ik lees tijdschriften nog wel depapieren versie van.

Tijdje geleden zat ik de Margriet te lezen en was ik druk aan het swipen.
Tja dat werkt niet.

Oooh herkenbaar! Ik wilde laatst inzoomen op mijn werkboek van school _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:10

Rubio_lover schreef:
Ik wilde gisteren mijn gordel om doen in de trein :') Gewoon uit een automatisme denk ik, maar het was toch even van 'Huh... Ojaa hier hebben ze geen gordels' :')

Ik heb dit een keer gehad met paardrijden :o stapte op, ging eerst op zoek naar mijn armleuningen om naar beneden te doen en daarna op zoek naar de gordel zo genant. :')

Verder met mijn soms niet goed werkende hoofd veel eeeeh momenten, echt straal vergeten waarom je iemand belt, dingen neerleggen op plekken waar je later bedenkt waarom ligt dat daar nu weer :o? . Van de week de verpakking van iets in de kast zetten en net op tijd boven de kliko bedenken dat je beter niet het product kunt weggooien maar de verpakking. Dat soort dingen.
Laatst bijgewerkt door karuna op 31-10-14 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:12

Glas naast het aanrecht neerzetten. :j
Kunnen ze niet zo goed tegen. :?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:13

Duwen terwijl er met koeienletters voor je neus trekken staat :')

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:21

In de bibliotheek is een glazen deur waar alleen aan de buitenkant een sticker op zit van 'trekken', maar die kan je aan de binnenkant dus ook lezen, zij het in spiegelbeeld. Ik sta dus steeds weer heel leuk aan die deur te trekken als ik van binnen naar buiten wil :')

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:35

ohh ik had het laatst bij een vriendin.
had een vrij hectische stress volle dag achter de rug dus we besloten het er lekker uit te dansen.
zijn we bij haar thuis aan het omkleden dus ik dacht achh beetje extra haarlak in mijn haar kan geen kwaad, loop naar de badkamer pak de haarlak( naja dacht ik ) en begin te spuiten op zijn alla roy donders whahahaha kom ik er halverwege achter ( zeg naar 3 x rond) dat het scheerschuim is whahahahahahaha die hebben gelachten toen ik vol wit schuim uit de badkamer kwam

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:36

Dat mijn sok opeens in het toilet lag... :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:43

sita12 schreef:
ohh ik had het laatst bij een vriendin.
had een vrij hectische stress volle dag achter de rug dus we besloten het er lekker uit te dansen.
zijn we bij haar thuis aan het omkleden dus ik dacht achh beetje extra haarlak in mijn haar kan geen kwaad, loop naar de badkamer pak de haarlak( naja dacht ik ) en begin te spuiten op zijn alla roy donders whahahaha kom ik er halverwege achter ( zeg naar 3 x rond) dat het scheerschuim is whahahahahahaha die hebben gelachten toen ik vol wit schuim uit de badkamer kwam

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:08

Oh ik ben standaard met mensen aan het bellen en dan zeggen oliebol, mijn telefoon is kwijt :')

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:09

Mijn zonnebril zoeken met mijn zonnebril op is berucht. Mijn zonnebril zoeken met mijn zonnebril op en één op mijn hoofd gebeurd gelukkig minder vaak (3 zonnebrillen is immers wel wat veel van het goede).

Naar de winkel fietsen omdat ik haast heb en dan als ik bijna thuis ben, erachter komen dat ik dus fietsend naar de winkel was gegaan en de fiets dan nog prachtig bij diezelfde winkel staat. Tegenwoordig ga ik dus zelfs bij haast maar lopend, het scheelt me in ieder geval nog een keer op en neer gaan.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:14

lrtj_ schreef:
O ja, echt. En dan nog verbaasd (of sjaggie, ligt aan de bui) zijn dat die deur niet wil. :')
Inderdaad een heel geruststellend topic. Ik begin me bijna écht normaal te voelen. :D

Zo weet ik van mijzelf, bv na die keer dat ik een kwartier naar schuursponsjes had staan kijken terwijl ik me aan het bedenken was wat het toch was wat ik moest hebben (schuursponsjes dus, kwam ik thuis achter), dat ik dus nogal vergeetachtig ben. Toen ik eens kattegrit moest hebben had ik het maar op mijn hand geschreven aangezien ik briefjes net zo makkelijk vergeet, dat ik ze heb en/of dat ik ze mee moet nemen. Sta ik daar in de winkel verbijsterd naar mijn hand te kijken 'Waarom heb ik nou toch kattegrit op mijn hand geschreven?!?'. Gelukkig kwam ik een kennisje tegen, die vertelde ik het en die was wel zo wijs om op te merken dat ik dat misschien niet moest vergeten. :o

Weg gaan om een muis (voor de comp) te kopen en terugkomen met een kattenboek (mja, bijna goed). Bril zoeken omdat je iets op tv wil zien, bril hopeloos verdwenen dus dan maar zonder, en hé, kijk nou, hoe komen mijn ogen ineens zo goed?!? (had m'n bril nog op dus). Het hek van het landje open laten staan en dan, terwijl ik aan het uitmesten was, schrikken omdat er ineens een paard voor je neus staat (gelukkig konden ze verder nergens heen dus echt kwaad kon het niet).
O ja, ook zo leuk. Broodjes opwarmen. Oven aan, even wachten, belletje gaat, oven opentrekken...en waar zijn die broodjes heen?!? Bij de tweede poging dan maar de broodjes ook maar écht in de oven stoppen, werkt toch beter.

En een epische, die keer vroeger dat ik eens iets moest wegbrengen voor mijn vader. Met de trein en daarna met de taxi. Stap ik uit bij het station, zie een mooie taxi staan en stap in. Geef het adres door en die arme man kijkt me aan alsof ik Russisch sprak. Heb het adres twee keer herhaald, gezegd dat het een drukkerij was maar nog zei het hem niks. Of ik misschien het adres op schrift had. Ja, op de envelop waar het drukwerk in zat. Trek die envelop tevoorschijn begint de beste man breed te grijnzen. 'O' zegt ie 'Nu zie ik het', 'Dat is in Meppel'. En terwijl ik mijn 'Duhuh' gezicht wil trekken zei hij er achteraan 'Je zit hier in Zwolle'. _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:18

Pluizebolpum schreef:
lrtj_ schreef:
O ja, echt. En dan nog verbaasd (of sjaggie, ligt aan de bui) zijn dat die deur niet wil. :')

Jaa hahaha _/-\o_

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:22

in je ene hand je telefoon of een boek ofzo, en in je andere hand een appel. En maar happen proberen te nemen van je telefoon :):)

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:05

Fijn dat andere mensen dit ook hebben, dacht al dat ik dement werd :o?

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:29

Tegenwoordig check ik ook 3x of ik wel de goede bus/trein heb voordat ik instap. Ben al zo vaak verkeerd terecht gekomen. :))

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:33

Op de automatische piloot een shet een hoofdstel aandoen. Zegt de stalhouder: "Ging zeker wel makkelijk vandaag hè?" :Y) Ik: "Ja?"
Kijk ik nog eens, hangt het bit onder de kin. }:0

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:12

Ohja. Had een keer haast om de trein te halen, ik moest naar Arnhem. Ik was op Utrecht en moest dus de trein richting Nijmegen hebben. Kwam de roltrap op, had nog maar 1 minuut voor de trein zou vertrekken, en ik hoorde fluit signaal, dus ik spring de trein in. Pfiew, net gehaald. Ik ging zitten, spelletjes doen op mobiel om de tijd te doden, na een hele poos hoor ik ineens 'Het volgende station is 's Hertogenbosch' Ik zat een beetje te dromen, en in mijn hoofd galmt het nog wat door. ''s Hertogenbosch??!!'
Oeps, was dus in de verkeerde trein gesprongen, toevallig gingen beide treinen aan beide kanten van het perron tegelijkertijd weg :') Vroeg me ondertussen ook niet af waarom de omgeving ineens zo anders was, of waarom er geen tussenstations waren oid.... Gelukkig had ik mijn reis ruim gepland dus ik was nog optijd op school, ondanks dat ik nog de trein vanaf daar naar Arnhem moest hebben :') Was iig een leuk onbedoeld reisje door Nederland.
Maar dat was ook zo'n momentje dat ik dacht 'Euhhhh??!'
Sindsdien kijk ik heeel goed op de borden of ik in de goede trein spring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:23

Voor het huis van de buren staan en een tijdje verbaast staan staren dat je naam niet op het naambordje staat... en dat valt luid het kwartje dat ik niet voor mijn eigen deur sta. Of na een werkdag even snel te voet een stukje afsnijden, om dus alsnog even lang te lopen en verbaasd nummer 49 niet kunnen vinden.. omdat ik daar straal voorbij gelopen ben.

Gister was er iets met mijn werksleutels waar beide sleutels van mijn lockers aan zitten. (met werkkleding, schoenen, je kent het wel alles wat je nodig hebt om te kunnen werken) Goed tot op heden heb ik ze nog niet terug gevonden. Kleding van een collega geleend en beloofd het daar-en-daar terug te hangen. Was goed en wel thuis toen ik bedacht dat de kleding op een propje op de kleedkamer vloer ligt. :o

Oftewel mijn werkweek was zwaar. En mag maandag extra borg betalen voor nieuwe sleutels of hopen dat ze ergens gevonden zijn. (Ziekenhuis met een paard duizend medewerkers.. maar ik hou hoop :') )

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:28

Afbeelding

Bij dit topic moest ik hier aan denken :D ( overigens bedoeld als grapje uiteraard)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:32

Ik heb een zonnebril op sterkte, kost veel geld, en ik verlies die krengen steeds weer. Notabene binnen 3 weken nadat ik een nieuwe heb. Dus ik ben nogal panisch met zonnebrillen en kwijtraken enzo.

Tijdens mijn vakantie sta ik dit dus te vertellen aan mijn vriendin en ik schrik ineens want ik ben mijn bril kwijt, dus ik onderbreek mijn verhaal en zeg:
"WTF, even serieus, nu ik het erover heb, waar is mijn bril? Ik ben verdomme weer mijn bril kwijt!"
Vriendin keek wat raar en zegt:"Uh, maak je nu een grapje?"
Ik:"Nee serieus, hoezo?"
Zij:"Je hebt hem op...."

En inderdaad, ik stond gewoon door mijn zonnebril te kijken toen ik dit vertelde......

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:32

Zo heeft mijn buurvrouw eens in een dronken bui zich van huis vergist. Mijn man had toen beide woningen gebouwd een voor ons zelf en een voor de verkoop (man is aannemer) De buurvrouw die er toen kwam wonen ging graag stappen daar is niets mis mee en moet ze zelf weten.

Ik was toen gaan werken op zondag ochtend zal rond een uur of 7 zijn geweest toen er werd aangebeld (ze nam de sleutel nooit mee haar vriend ging nooit mee) man lief dacht dat ik wat was vergeten en deed open. Zit de buurvouw in mijn plantebak te plassen het duurde te lang eer er werd open gedaan en ze moest nodig, man lief is zich rot geschrokken

De dag erna kwam ze met een nieuwe plant en haar excuses aan bieden ze nam daarna altijd de sleutel mee :D :D

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:38

Stond ergens een koffieautomaat die een optie had voor 1 kopje en voor 2... duidelijk te zien.
Druk ik op twee kopjes koffie en zet mijn bekertje op de kant voor 1.
Dat werkte niet zo best eerlijk gezegd.

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:39

chimello schreef:
Een broodje smeren en het lege bakje eiersalada weg willen gooien en vervolgens dus het broodje in de prullenbak gooien en naar je bakje staren met zo'n geval van ehhh

Haha ja dat heb ik ook weleens gehad.
Ik zocht vanochtend mn bril! 3x raden op welke neus hij zat |o :=

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:46

Of gewoon heel dom naast een stoel gaan zitten >;)