Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Als het om nood gaat hoef ik helemaal niet na te denken; als een auto te water raakt met mijn man en de kat, dan red ik mijn man. Als er een auto te water gaat met een onbekende en mijn kat, dan red ik de onbekende. Ik zou mijzelf niet in de spiegel aan kunnen kijken als ik een dier redt ipv een mensenleven. Ik ben gek op dieren, maar ik zou mijn hele leven lang altijd mijn man missen en tja, over een dier zet ik mij wel sneller heen, daar heb ik geen dusdanige relatie mee, doe ik boodschappen mee of sticht een gezin ermee
Anoniem schreef:@xAlice: Klinkt leuk maar soms is het wennen.Kim accepteerde mij ook niet in het begin en probeerde me van haar rug te werken omdat ze jaloers was. Als ik Tineke een kusje gaf ging ze met haar hoofd er tussenin staan. Gelukkig is ze nu veel minder jaloers.
Paard is sowieso onzin, daar hoef je in principe niets mee te maken te hebben.
(echt, dat ding heeft nog net geen troon waar ze op kan zitten.) en dat weet mijn man ook.
(wist ie ook voor ie met me begon.) als hij nu zou zeggen "de hond er uit of ik eruit" zou ik me daar verschrikkelijk om voelen... Maar vooral dat ik me dan blijkbaar zo miskeken heb in hem dat hij me voor die keuze zet wetende dat hij me doodongelukkig maakt, wat ik ook kies. Fiffill schreef:Als ik ga samenwonen zal ik eea de deur uit moeten gaan doen (qua dieren), wij gaan voor de middenweg. Mijn vriend is geen fan van huisdieren. Overigens was hij er eerder dan hen.
Xfjord schreef:Fiffill schreef:Als ik ga samenwonen zal ik eea de deur uit moeten gaan doen (qua dieren), wij gaan voor de middenweg. Mijn vriend is geen fan van huisdieren. Overigens was hij er eerder dan hen.
ik zou zeggen:'ik ben wel een huisdieren fan dus als je echt van me houd blijven ze'. behalve als hij allergisch is natuurlijk. maar ja dat ben ik

Ayasha schreef:Mijn hond nu is heilig(echt, dat ding heeft nog net geen troon waar ze op kan zitten.) en dat weet mijn man ook.
(wist ie ook voor ie met me begon.) als hij nu zou zeggen "de hond er uit of ik eruit" zou ik me daar verschrikkelijk om voelen... Maar vooral dat ik me dan blijkbaar zo miskeken heb in hem dat hij me voor die keuze zet wetende dat hij me doodongelukkig maakt, wat ik ook kies.

.... Mijn dieren gaan noooooiiit weg voor m'n vriend,
) nou die kreeg te horen
,
( een Berner sennen hond, een 2,5 jarige ruin en een kat ) gelukkig ben ik al bijna 5 jaar samen met m'n vriend en is ons eerste kleintje op komst ....hij is weg van de beestjes

Seltje schreef:Wat zouden jullie doen met deze situatie: jullie zijn beide al jaren met paarden bezig, zijn al een tijd samen. 1 van de 2 valt heel ongelukkig en overleeft een gebroken rug, maar blijft in een rolstoel achter. Die persoon die gevallen is wilt nooit van haar leven nog een paard dichtbij zien.
Wat doen jullie?
Seltje schreef:Wat zouden jullie doen met deze situatie: jullie zijn beide al jaren met paarden bezig, zijn al een tijd samen. 1 van de 2 valt heel ongelukkig en overleeft een gebroken rug, maar blijft in een rolstoel achter. Die persoon die gevallen is wilt nooit van haar leven nog een paard dichtbij zien.
Wat doen jullie?
en inderdaad een hulpverleningstraject adviseren.. Xfjord schreef:Fiffill schreef:Waarom? Ik ga hem echt niet chanteren met 'als je echt van me houdt'
Hij snapt ook wel dat dieren bij mij horen, maar da's iets anders dan een halve dierentuin in huis.
(Hij heeft overigens ook hooikoorts ed)
O zo. Je hebt er dus meer dan 2. Verklaard alles