Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amaris schreef:Ik krijg gewoon zin om te gaan poetsen door dit topic.
gelukkig zit ik op mn werk en tegen de tijd dat ik thuis ben is het hopelijk over

). Meestal 1 a 2x per week echt stofzuigen en dweilen. En afstoffen ook. Zou eigenlijk 1 x vaker mogen! Maar heb geleerd er ondertussen doorheen te kijken!
dus ik hoef nu zondag bijna niks meer 

Anne_mieke88 schreef:Amaris schreef:Ik krijg gewoon zin om te gaan poetsen door dit topic.
gelukkig zit ik op mn werk en tegen de tijd dat ik thuis ben is het hopelijk over
hahahah herkenbaar

Dagmar80 schreef:@ Jessix: Ik geloof dat er dan ook een uur of 8 aan slapen afgaat op een dag... Of slaap jij nooit?![]()
Maar met een goede planning kom je een heel eind lijkt me! Nou ben ik daar zelf ook geen ster in, niet mijn ding het huishouden... Ik kan heel goed plannen, maar me eraan houden...

)
).
Udo2001 schreef:Maar hoe handig is het dat je alles wat je gebruikt na afloop gewoon op te bergen? Dat scheelt al 75%! De was in de mand, de afwas wegwerken na gebruik enz... Daarnaast is het gewoon kwestie van doekje erdoor... Hoeft niet moeilijk te zijn! Gewoon bijhouden. Dan ben ik met 3 uurtjes door mijn 3 kamerappartement heen. En zo lekker, als alles fris is
Was ophangen en met wat geluk is het binnen de kortste keren ook nog eens droog.Gucci_ schreef:Hoe doen sommige mensen dat toch zo'n druk leven? Ik ben in september begonnen met studeren, en na een middag school ben ik moe, 's avonds doe ik nog wat huiswerk en daarna ga ik slapen. Heb tot nu toe nog maar twee keer kunnen paardrijden. Zaterdags doe ik het huishouden. Dat er mensen zijn die naast de studie nog wel 15 uren per week werken, een relatie hebben, uitgaan en sporten, ik vind het knap
Oja en regelmatig sporten lukt mij nog wel.