Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zo speciaal was het niet hoor
LindyH schreef:Waarom zijn het toch altijd de engerds die dit soort dingen doen?
Ik heb nog nooit iets gekregen op Valentijnsdag, behalve die ene keer dat er rozen werden bezorgd op mijn werk. Ik ben er precies een half uur blij mee geweest, tot ik bedacht van wie ze waarschijnlijk kwamen. En ja hoor, van de grootste creep die ik ken en die ik al meerdere keren had afgewezen.
singa schreef:Ik voelde me moreel verplicht om een nieuw vriendschapsverzoek op facebook te accepteren![]()
Zijn uitleg is dat hij het in mijn tas had gestopt toen ik mijn presentatie aan het geven was, 'het leek hem wel een leuk, mysterieus, romantisch verhaal'. Enorm.
Mijn probleem met die mens is dat hij heel glad is en vooral heel trots op zichzelf. Binnen de 5 zinnen van ons eerste gesprek wist ik al welke (prestigieuze) diploma's hij had en dat hij best rijk is. Toegegeven, heel efkes dacht ik "Oh! Paardjes! Boerderij!", maar nog eens 5 zinnen verder was het snel weer over
Deze kikker ga ik toch aan me voorbij laten springen
En inderdaad, ik snap nog altijd niet hoe ik over dat briefje heb kunnen kijken.