. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
YOURLOVER schreef:CCCCC schreef:Leuk, ik lees mee! Ik woon op dit moment nog thuis maar het reizen breekt me een beetje op. De planning is dat ik als ik zeker weet dat ik mijn P heb gehaald, ik naar Nijmegen ga verhuizen. Moet nog even puzzelen hoe ik dat ga doen met paard, vriend (en mn auto) en dergelijke. Het kan zijn dat ik na een jaar op kamers weer richting huis ga omdat ik graag een stage wil in de 'foodvalley', dus Ede/Wageningen die kant op. En dan is het dichterbij om thuis te wonen dan in Nijmegen. Dilemma's!
Als je een kamer zoekt in Ede, een vriendin van me verhuurt nog een kamer.
Zij zelf doet de PABO in wageningen.
LauraSaskia schreef:Dat is inderdaad wel een lastige beslissing! Voor een jaartje kan heel leuk zijn, en ontzettend schelen met reistijd. Maar lijkt me ook wel naar om een na een jaar dan weer bij je ouders weer te gaan wonen. Of kan je dan zelf iets huren in de buurt?

gewoon alleen al vanwege het feit dat mijn hele leven nu hier is... Het op en neer reizen als ik op mijn ouderlijk huis pas word ik al horendol van
heb weer eens niet thuis geslapen vannacht, het enige wat ik daaraan doe is een appje naar mijn huisgenoot dat zij het ook weet en niet zachtjes hoeft te doen ofzo.

En de ratten waren toen nog bij mijn ouders dus het was super stil. Inmiddels woon ik er bijna 7 maanden en ben ik helemaal gewend. Sinds augustus ook een super chille huisgenoot. De vorige huisgenoten waren allemaal heel erg op zichzelf en dat ben ik van huis uit niet gewend, dus dat vond ik ook best lastig.
Ik heb samen met m'n huisgenoot zoveel zooi aan borden, bakjes, glazen en mokken dat we een deel noodgedwongen op zolder moeten gaan parkeren