Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar we werden gewoon niet goed van al die mensen met onbegrip die dan uiteindelijk maar 'je bent nog gezond' zeggen. Petrichor schreef:Liever gezond maar arm dan een geldboom en kanker.
En ik denk dat ik dan voor iedereen mag spreken.

Poiuytrewq schreef:Petrichor schreef:Liever gezond maar arm dan een geldboom en kanker.
Zo dan bord voor je kop. Alsof het het èèn of het ander is
Gelukkig kun je ook gezond zijn èn geld hebben (of je er nou wel of niet hard voor werkt maakt niet eens uit). Zo'n beetje iedereen wordt happy van een smak geld
Petrichor schreef:Liever gezond maar arm dan een geldboom en kanker.
MyHorseGirl schreef:Petrichor schreef:Liever gezond maar arm dan een geldboom en kanker.
Met (veel) geld kun je wel gebruik maken van dure behandelingen in het buitenland die in Nederland niet beschikbaar zijn. Hierdoor genezen wel veel mensen en zijn dus op den duur ook gezond. Dus misschien moet je het iets genuanceerder zien.
.
Erin_xx schreef:Blauw zou ik echt niet willen, je leeft nog maar 10 jaar dan! Ten eerste zou ik dan doodgaan op 23 jarige leeftijd, en ten tweede zou ik dan de rest van mijn leven zo zitten van 'over 2 jaar en 291 dagen ga ik dood, help!'
Xfjord schreef:Anoli schreef:Meer tijd in een dag. Of het kunnen overslaan van de reistijden.
Wat helemaal handig zou zijn, terugspoelen qua tijd... want in plaats van leren voor je toets zit je dan uren te bokken en later denk je "had ik nou die uren maar besteed aan leren"
Ja en dan weet je de vragen ook al