Sixpacks op wedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:33

Alles wat past hahaha :D Mijn vriend heeft altijd het 'probleem' dat als een broek goed zit, het strak om zijn bovenbenen zit. Ik haat 'never skip leg day'! :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:35

LadyMadonna schreef:
1 op de 10 mannen krijgt prostaatkanker: http://www.allesoverurologie.nl/mannen/prostaatkanker.

Maar afin: wanneer heb je geleefd? Je geeft aan: liever wat eerder dood en geleeft hebben dan oud en dement worden en niet geleeft hebben.
Dus oude demente mensen hebben hun hele leven achter de geraniums gezeten oid?
Het is niet zwart of wit he....

Maar ok, als een kritische noot hier niet mag, wens ik je veel plezier met het topic.
Lzp is nog altijd een discussie deel van een forum, en in een discussie is vaak niet iedereen het met je eens.
Ik breng mijn mening al veel minder direct dan hoe ik normaal weleens uit de hoek kan komen.
Jij en je vriend moeten absoluut doen wat jullie leuk vinden en waar jullie je goed bij voelen :j
Ik probeer alleen het hoe en wat en waarom te begrijpen, en dat lukt nog niet.

Hier heb ik 'm zelf niet neer gezet, maar oké. Dankjewel, komt goed :j

@Kirrr, Dat is inderdaad een heftige baan! Is toch een aparte sensatie hè zo'n wedstrijd.
Absoluut, ook mijn motto :)

Geryon schreef:
Alles wat past hahaha :D Mijn vriend heeft altijd het 'probleem' dat als een broek goed zit, het strak om zijn bovenbenen zit. Ik haat 'never skip leg day'! :+

Hij wil ook geen broeken aan die niet ruim zitten, dus bij de taille kan er letterlijk nog iemand bij in, geen gezicht _O-

Dungen

Re: Sixpacks op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:45

Er zitten mooie mannen en vrouwen tussen op je foto's. Lijkt me echt een hele levenswijze zo,knap hoor dat jullie dat samen vol kunnen houden.

Vind het wel jammer dat ook deze sport vervuild is met onnatuurlijke troep (of het nu wel of geen schade aan brengt) en het niet puur op eigen lichaamskracht word gedaan.

Tja en anabole het word al zo lang gebruikt en helaas heb ik meerdere gevolgen van dichtbij kunnen aanschouwen. Hetzelfde als met insuline.. ze maken meer kapot dan je lief is op langere termijn. Een xtc pilletje af en toe zou ook geen kwaad kunnen maar toch zijn er weer wat aan overleden dit weekend..
Het blijft grijs gebied

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 21:53

Fijne reactie Dungen :)
Je hebt ook nog naturel klasse, maar het is toch echt ook een verslaving om groter en sterker te worden.
Ik zeg ook vaak genoeg dat ie een grootsheids waanzin heeft, dat trekt hem weer even terug naar de realiteit. Het is niet alleen maar ozengeur en manenschijn. Dat weet hij ook.
Helaas helpt het niet dat mensen echt fan van hem zijn, en hij zelfs bewonderd wordt door andere bodybuilders vanwege zijn symmetrie en bouw.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:07

Kan me voorstellen dat dat niet echt helpt.. er is niets mis mee met weten dat je knap bent maar steeds die stap hoger opzoeken :=

Maar eerlijk is eerlijk tegenwoordig is minimaal de helft van de bevolking zo.

Paarden moeten zo groot mogelijk bewegen, meer op de achterhand gebouwd zijn. Honden hun neuzen moeten nog platter (en ook steeds gespierder) etc etc. En uiteindelijk klapt er in iedere sector of het nu body building is of paarden fokken of van mij part wielrennen iemand op zijn bek omdat het te extreem word . :=

Ik hoop voor hem (en jou) dat hij niet te ver door gaat draven en er zo goed uit blijft zien ;)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:32

Ik had die reacties wel verwacht hier. Snap ze ergens ook wel, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie (die dit zwaar ongezond etc vinden) dan tegenover marathonlopers en wielrenners staan?

Anabolen kunnen in de toekomst idd nare gevolgen hebben. Is hij daar niet 'bang' voor? Voor prostaatkanker of incontinent of impotent worden?

(Edit: vind dit echt bereinteressant topic! Bedankt voor t openen!)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:36

Wat afschuwelijk dit, krijg ongelogen braakneigingen en rillingen bij het zien van de foto's. Bah, nee dit is niks voor mij. Nu ben ik wel blij met mijn lange slungel. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:38

KimD schreef:
Wat afschuwelijk dit, krijg ongelogen braakneigingen en rillingen bij het zien van de foto's. Bah, nee dit is niks voor mij. Nu ben ik wel blij met mijn lange slungel. :=

Niets persoonlijks, maar mag ik vragen waarom -in dit geval jij- dit soort reacties post? := Het heeft geen meerwaarde voor het topic...

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:43

TS, haha ik heb een hele stomme vraag.. Is het waar? Dat brede mannen iets te compenseren hebben ;)?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:51

KimD schreef:

Ok

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 09:07

Jaan81 schreef:
Ik had die reacties wel verwacht hier. Snap ze ergens ook wel, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie (die dit zwaar ongezond etc vinden) dan tegenover marathonlopers en wielrenners staan?

Anabolen kunnen in de toekomst idd nare gevolgen hebben. Is hij daar niet 'bang' voor? Voor prostaatkanker of incontinent of impotent worden?

(Edit: vind dit echt bereinteressant topic! Bedankt voor t openen!)

Vaak gebruiken die mensen nog veel gevaarlijkere spullen. Het moet de dopinglijst omzeilen en dat is dus allemaal niet geteste ' rotzooi'. Zij gebruiken ook spullen waar je eerder nu aan dood gaat dan gevolgen heeft voor later (Dik bloed, bloedproppen, hartstilstanden etc)

Mmm, natuurlijk wel een beetje maar nee niet heel erg! Anders zou hij het ook niet doen.

Geen dank :)

En over het 'jeweetwelletje', die groeit net zo goed mee tot op een bepaalde hoogte :j 8-)
Dus dat ' ie zou krimpen van anabolen is een fabel. De ballen wel! Want het meeste testo wordt geproduceerd in de bijbal. Die stopt met functioneren en krimpt daardoor. Je bent daardoor ook bijna niet/niet vruchtbaar (hangt van je gebruik af). Dit keert overigens gewoon weer terug als je stopt met anabolen, Als je terugkuurt.
Nog zoiets. Het is heel slecht als je jaar in jaar uit er aan zit. Heb jij tussendoor gewoon rustperiodes kan je lichaam zich weer helemaal herstellen! Dit is wel het gezondst, ook voor je levensverwachting.
Je moet alleen niet meteen pats boem stoppen, je moet het langzaam je lichaam weer laten oppakken.
Laatst bijgewerkt door Desty op 24-10-14 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

xSmilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:11

Sommige reactie's voegen echt niks toe aan dit topic, weet niet wat de TS aan reactie's met; ik vind het verschrikkelijk lelijk' heeft. ;) Meningen mogen altijd, maar dit voegt echt niks toe. ;)

Ik had nog wel een vraag aan de TS; Mag hij van jou doorgaan tot de Olympische Spelen bij wijze van, of is het op een gegeven moment van jou ook genoeg met die spieren?

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 09:13

xSmilla schreef:
Sommige reactie's voegen echt niks toe aan dit topic, weet niet wat de TS aan reactie's met; ik vind het verschrikkelijk lelijk' heeft. ;) Meningen mogen altijd, maar dit voegt echt niks toe. ;)

Ik had nog wel een vraag aan de TS; Mag hij van jou doorgaan tot de Olympische Spelen bij wijze van, of is het op een gegeven moment van jou ook genoeg met die spieren?

Als hij dat wil, dan doet hij dat en sta ik volledig achter hem! (Zal waarschijnlijk een van de enige zijn.)
Wil niet zeggen dat ik het eens ben met het gebruik. Ik wil wel precies weten wat hij doet, en niks gaan verbergen. Ik heb wel gemerkt dat dat niet werkt in een relatie, dus het zal voor mij best wel slikken worden, maar ik ga/wil hem niet stoppen. Hij wordt daar echt gelukkig van, dat zie ik gewoon aan hem

xSmilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:17

Wauw, ik vind je wel een hele sterke persoonlijkheid hebben, dat mag ook gezegd worden :j
Hoe jij omgaat met zijn wensen & hoe jij reageert op de negatieve reactie's, daar kunnen veel mensen van leren. :)
Laatst bijgewerkt door xSmilla op 24-10-14 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:17

Respect dat die mannen dit bereiken maar ik vind het niet mooi. Het is voor mij echt 'te'.
Gespierd vind ik tot een bepaalde grens mooi maar dit is voor mij een stap te ver.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:19

Een vriend van mij doet dit ook, hij is ook echt super fanatiek. Heel mooi vind ik het ook niet, iets minder is ook prima :)) maar vind het wel heel knap dat hij zo fanatiek is en altijd volhoudt.

Ga volgende week toevallig zelf met 'm trainen, dus ben benieuwd hoe ik me aan t einde voel :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 09:26

Dankjewel xSmilla :)

_Lisanne schreef:
Een vriend van mij doet dit ook, hij is ook echt super fanatiek. Heel mooi vind ik het ook niet, iets minder is ook prima :)) maar vind het wel heel knap dat hij zo fanatiek is en altijd volhoudt.

Ga volgende week toevallig zelf met 'm trainen, dus ben benieuwd hoe ik me aan t einde voel :')

Hahaha, ik denk heel beroerd! Vraag even een shakey na de training van hem. Zal de spierpijn wat minder zijn ;)

Voor de mensen die het leuk vind om nog meer foto's te zien zal ik er nog 2 plaatsen

7 weken voor de wedstrijd. Hier zie je goed dat 'ie echt nog dikker was. Ik gok hier een procent of 12

Afbeelding

Hier een week voor de wedstrijd, Hier zag hij er eigenlijk mooier en groter uit dan op de wedstrijd. Het was natuurlijk de eerste keer dat hij mee deed, dus is het ook nog heel erg puzzelen met wat voor hem werkt kwa eten. Zijn spieren waren op de wedstrijd te leeg, op deze foto zijn ze wat voller en ronder. Volgende keer dus meer eten voor de wedstrijd (nog meer :') ).

Afbeelding

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:43

Heb erg veel respect voor je TS met hoe jij erin staat! Ook ontzettend veel respect voor je mannetje.
Het is niet mijn ding, maar ik kijk hier veel liever naar dan de honderdduizend filmpjes op youtube van dikke mensen die proberen te bewegen en sexy te zijn. Blugh. En daar zijn er genoeg van als je gaat zoeken! (Ik kijk hier niet naar maar iedereen weet dat ze vaak zat voorbij komen op Facebook bijvorbeeld!)
Wordt eerder dan wel gezegd dat dit slecht voor je is, maar als ik dan moet kiezen, lijkt mij die dikke mensen veel ongezonder, en daar hoor ik niemand over!

Ik zeg niet dat dit gezond voor je is, maar daar uit ik mijn mening niet over! Als hij dit wilt doen, dan moet hij dat doen ;)

Heb de documentaire van Jodie Marsch gezien die mee wilde doen met een bodybuilding wedstrijd en heb echt respect voor dit soort mensen dat zij zichzelf zo ver kunnen krijgen!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:50

Wat een interessant topic! Ik vind dat je goed uitlegt TS en al je reacties blijven netjes.
Als ik eerlijk ben moet ik bekennen dat ik je vriend 7 weken voor de wedstrijd het meest jummie vind ;) maar ik vind het geweldig om te lezen hoe gedisciplineerd deze mannen en vrouwen te werk gaan.
Respect!
Ik zou willen dat ik één tiende van hun discipline had ghehehe...

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:01

Wouw! Ik blijf het hele bodybuilderschap echt indrukwekkend vinden. Wát een discipline..
Qua 'wat is mooi' vind ik je vriend op de laatste foto op deze pagina een stuk mooier gespierd! :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 10:08

Leprycorn schreef:
Heb erg veel respect voor je TS met hoe jij erin staat! Ook ontzettend veel respect voor je mannetje.
Het is niet mijn ding, maar ik kijk hier veel liever naar dan de honderdduizend filmpjes op youtube van dikke mensen die proberen te bewegen en sexy te zijn. Blugh. En daar zijn er genoeg van als je gaat zoeken! (Ik kijk hier niet naar maar iedereen weet dat ze vaak zat voorbij komen op Facebook bijvorbeeld!)
Wordt eerder dan wel gezegd dat dit slecht voor je is, maar als ik dan moet kiezen, lijkt mij die dikke mensen veel ongezonder, en daar hoor ik niemand over!

Ik zeg niet dat dit gezond voor je is, maar daar uit ik mijn mening niet over! Als hij dit wilt doen, dan moet hij dat doen ;)

Heb de documentaire van Jodie Marsch gezien die mee wilde doen met een bodybuilding wedstrijd en heb echt respect voor dit soort mensen dat zij zichzelf zo ver kunnen krijgen!

Met die docu krijg je inderdaad wel een indruk, beter dan dat ik het hier kan verwoorden. Best een aanrader om te kijken! Bijvoorbeeld het poseren lijkt super simpel op de foto's, maar dit kost zo enorm veel kracht. Probeer het zelf maar eens, ga gewoon eens staan en span je biceps aan, daarbij je buik, daarbij je bovenbenen, daarbij je kuiten etc. Hou dit zo'n 7 sec vol...

@AmyII; Ik ook hoor, ik ben niet zo'n sporter. Hij wil me graag mee krijgen naar de sportschool maar dat gaat 'm niet lukken haha. Dat is maar goed ook want dan zou onze relatie werkelijk stuk lopen verwacht ik :)
Hij ziet er op de laatste pagina wat normaler uit, dat extreem droge moet je echt van houden. Dit is ook eigenlijk maar een week per jaar. Anders zou het echt te gek worden. Ik vind aders juist heel mooi, maar ik kan me voorstellen als het je afschrikt (in het algemeen).

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:11

Gek genoeg schrikt dat hele droge me dan ook weer niet echt af, daar vind ik het te fascinerend voor. Maar als ik denk aan aanraken (lijkt me dat je dat doet als je een relatie met elkaar hebt ;) ) dan lijkt zijn lijf me 7 weken voor de wedstrijd het prettigst.
Overigens vind ik de dames er ook prachtig uit zien, de meeste vrouwelijke bodybuilders die ik tot nu toe gezien had was weinig vrouwelijks meer aan. Deze dames hebben nog vorm en borsten enzo.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:15

Echte borsten of niet? Aangezien je inderdaad meestal ziet dat ook dat 'vet' verdwijnt.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 10:16

AmyII schreef:
Gek genoeg schrikt dat hele droge me dan ook weer niet echt af, daar vind ik het te fascinerend voor. Maar als ik denk aan aanraken (lijkt me dat je dat doet als je een relatie met elkaar hebt ;) ) dan lijkt zijn lijf me 7 weken voor de wedstrijd het prettigst.
Overigens vind ik de dames er ook prachtig uit zien, de meeste vrouwelijke bodybuilders die ik tot nu toe gezien had was weinig vrouwelijks meer aan. Deze dames hebben nog vorm en borsten enzo.

Dat is goed! Een open blik :)
Kwa aanraken, het maakt niet zoveel uit... Ontspannen is toch alles wel zacht :j

Bodybuilding is ook een andere klasse dan bikini fitness wat deze meiden doen. Bodybuilding staat echt voor zo gespierd en droog en symmetrisch mogelijk. Bij bikini fitness moet je er straks en sportief uitzien. Dus niet over-gespierd als bij de bodybuilding.

Dit is op Olympia, de besten vd wereld (Helaas te groot)

http://getfoxfit.files.wordpress.com/20 ... lasses.jpg

veerledec schreef:
Echte borsten of niet? Aangezien je inderdaad meestal ziet dat ook dat 'vet' verdwijnt.

De meesten niet meer. Behalve als je geluk hebt en je meer een ' kliertiet' hebt dan een 'vettiet'
Laatst bijgewerkt door Desty op 24-10-14 10:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:16

Ben ik de enige die dit gewoon mishandeling naar je eigen lichaam vindt? :o