Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SuperAssie schreef:mariekerocky schreef:Ik zou echt niet weten wat ik moet zeggen als ik iets wat ik vergeten ben te betalen terug zou brengen.
Inmiddels zo'n 1,5 jaar geleden ben ik aangehouden voor winkeldiefstal van oorbellen van wel 2 euro. Ik had dit echter echt niet gedaan, mijn vriendin ook niet. De agent had het zogenaamd gezien en er lagen allemaal lege sieraden houder/kaartjes op de grond, tja uitverkoop chaos. Moesten mee naar het bureau en ik hem meerdere keren naar de camera beelden gevraagd maar die waren er niet (sieraden afdeling van de V&D, yeah right) en voor een vingerafdrukonderzoek was de schade te klein. Oftwel geen bewijs. Kreeg toch een aantekening en de volgende keer zou ik de l*l zijn.
Ik weet dus niet of ik terug zou durven met iets wat perongeluk niet betaald is!
Ik zit zelf achter de kassa en het komt vaker voor dat mensen iets vergeten af te rekenen, zeker kleine dingen. Gisteren nog een man met een potje sambal van 52 cent. Hij kwam het toch nog betalen en zei dat het hem anders niet zou smaken. Heb de man een complimentje gegeven en toen bij mezelf gedacht dat ik dat dus nooit gedaan had
eclair98 schreef:Grease schreef:50 euro is dan wel weer heel veel hoor. dat zou ik ook wel melden.
Waar ligt je grens dan van houden/teruggeven
eclair98 schreef:Grease schreef:50 euro is dan wel weer heel veel hoor. dat zou ik ook wel melden.
Waar ligt je grens dan van houden/teruggeven
Kipje39 schreef:Totdat ze zelf gaan pinnen en het geld in de muur laten zitten, en degene na hun dit in eigen zak steekt..
Dan is die persoon wss een klojo eerste klas..
Hadden ze maar op moeten letten he
Icrack schreef:De 50 die ik extra terug kreeg lig ik geen moment wakker van. Als ik merk dat diegene voor mij met het pinnen het geld vergeet uit te nemen...dan zou ik betreffende wel waarschuwen. Klinkt dubbel...i know. Winkels hebben over het algemeen ruime marges op de produkten.
Maar vergeten geld uit een pinautomaat in eigen zak steken...dat zou mij wel te ver gaan...dat dan weer wel.