Alweer een paar jaar terug zocht ik een verzorgster... Toen kreeg ik serieus een mail van een vrouw in de trend van "Ja, ik heb borstkanker overleefd en ik ben zo zielig en ik heb geen werk, daarom verdien ik een paard en jij bent een slechte eigenaar omdat je geen tijd hebt voor je paard" (Ik stond toen alleen op een wei met stal en vond het fijn als er iemand meeging die dan in ruil ook mocht rijden
)Toen zakte mijn mond echt open. Mensen proberen het gewoon... Zielige verhalen over scheidingen, ziektes, crisis, werkeloosheid en mjah..
(Volgens mij heb ik toen heel onsociaal teruggemaild omdat er letterlijk in stond dat ik een slechte eigenaar was, dat ik het knap vond hoe ze zonder baan een paard kon onderhouden
) Nooit meer iets van gehoord daarna...)Als ik iets gratis krijg, dan geef ik er op zijn minst een bosje bloemen voor of wat dan ook...
Zelf wel dingen gratis weggegeven, maar dan ligt het hier in de weg en zoek ik het niet om er mee te gaan zeulen voor een paar euro die ik er anders voor zou kunnen krijgen.

Hoe zielig ben je dan..