Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Cowgirl schreef:Krijg ik weer een aanbieding te zien: twee paar laarzen voor €39,95.. Lekker toepasselijk!
Ik heb gewoon serieus drie agenda's voor dit jaar! Kwam er net weer eentje tegen. Ik wissel nog wel eens als ik een leukere tegenkom, maar vanaf nu mag dat dus gewoon echt niet meer van mezelf.
Nog niet gesproken over de honderden memoblokken, markeerstiften, balpennen, to-do blokken, schriften... Mocht de Hema failliet gaan kan ik de komende jaren nog vooruit.
BernetteO schreef:_Cowgirl schreef:Krijg ik weer een aanbieding te zien: twee paar laarzen voor €39,95.. Lekker toepasselijk!
Ik heb gewoon serieus drie agenda's voor dit jaar! Kwam er net weer eentje tegen. Ik wissel nog wel eens als ik een leukere tegenkom, maar vanaf nu mag dat dus gewoon echt niet meer van mezelf.
Nog niet gesproken over de honderden memoblokken, markeerstiften, balpennen, to-do blokken, schriften... Mocht de Hema failliet gaan kan ik de komende jaren nog vooruit.
Memoblokken en schriften inderdaad! "Want dat is handig"
Ja, als je ze fanatiek gebruikt en ze ook op maakt! Ik heb zóveel kladpapier!
Maar inmiddels slinkt de stapel gestaag
) _Micha_ schreef:Ik wil het gaan proberen, maar ik weet dat ik het sowieso niet volhoudt (en er ook helemaal niet gelukkig van wordt) als ik helemaal niets meer mag kopen. Maar ik wil wel minderen, nog iemand die dat gaat doen? En hoe doe je dat?
Heb wel dat ik een beetje zoekende ben naar pre-kerstspul. In de outlet winkels is het één en ander namelijk al te halen
Maar verder ben ik eigenlijk helemaal voorzien
Helemaal met veel tweedehands dingen dan denk ik, ja die kom ik niet meer tegen, en dat voelt dan echt alsof het de grootste noodzaak is
eenitraM schreef:Grace schreef:Oeh hier moet ik bij, kledingkast puilt uit en de action prulltjes zijn zo verslavend.. het is maar zoveel cent denk ik dan altijd. Verschrikkelijk
Oh, die action he? Merk-make up voor noppes. Cremetjes, douchefrisjes, haarlakjes, nagelpotjes, spiegeltjes, oorbelletjes.
En dan nog de kruidvat met haar aanbiedingen voor lippenstift (neeeeeee, want dit is een andere kleur roze) of foundation (misschien blijft deze wel zitten) of mascara's (misschien klontert deze niet)
Ellende
Joolien schreef:Trouwens hoe gaan jullie dat doen met kerst? Ik wil elk jaar leuke nieuwe dingetjes kopen voor in mijn kerstboom en ik heb al een paar ideëen. Gewoon omdat ik een hele mooie boom wil

_Micha_ schreef:Joolien schreef:Trouwens hoe gaan jullie dat doen met kerst? Ik wil elk jaar leuke nieuwe dingetjes kopen voor in mijn kerstboom en ik heb al een paar ideëen. Gewoon omdat ik een hele mooie boom wil
Dat dus
Ik heb mijn vriendin dit jaar eindelijk zo ver dat we een nieuwe kleur van de ballen mogen
En ik moet nog een helloween etentje houden

Joolien schreef:Trouwens hoe gaan jullie dat doen met kerst? Ik wil elk jaar leuke nieuwe dingetjes kopen voor in mijn kerstboom en ik heb al een paar ideëen. Gewoon omdat ik een hele mooie boom wil
Wendybrian schreef:Hier nog een geld smijter!![]()
Wij krijgen 18de december de sleutel van ons nieuwe huis, dus elke euro komt van pas!
Pfoe, ik ga het wel missen hoor, ik koop vooral veel onzin dingen voor mijn zoontje. Want ja,
Als je anderhalf bent staat elke kleur je zo goed en is al het speelgoed zo leuk![]()
_Micha_ schreef:Maar ik wil wel minderen, nog iemand die dat gaat doen? En hoe doe je dat?