Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Geryon schreef:Iinge_ schreef:Over vooroordelen gesproken! Wauw dit bedenk ik me nu pas.
De Hells Angels, iedereen die weet wel hoe mensen daar over het algemeen over denken. Zij aten altijd bij de snackbar die mijn ouders vroeger hadden. Maar mijn ouders werden vet vaak beroofd. Dat hadden de mannen van de Hells Angels ook door en die hielden alles in de gaten. Was er een jongen die de hele avond daar al herrie stond te schoppen en al vet lang voor de deur aan het wachten was tot ze gingen sluiten. Mijn moeder stond alleen en was dus doodsbang. Enn daar komen de mannetjes van de Hells Angels aam, hebben door wat er gebeurd en stappen op de jongen af. Heel kort gesprek en de jongen ging weg.
Hij is nooit meer teruggekomen en ook is er nooit meer ingebroken daarna
Ook heb ik vaak mensen van de Hells Angels aan mijn kassa gehad. Tattoos, piercings, angstaanjagend uiterlijk, en het waren de leukste klanten altijd! Nooit gezeur of gedoe en altijd gezellig:)
Het zijn over het algemeen gezellige mensen, open en eerlijk. Maar je moet niet vergeten dat de hells angels afpersen he. En dan heb ik het niet over mensen zoals jij en ik, maar hele organisaties, om bedragen waar je van droomt. Zo lief zijn ze dus alsnog niet
ja er zitten een paar rotte appels tussen. Zitten bij de meeste clubs wel. Maar dit is dikke onzin.
want de meeste zijn absoluut niet zo. Dus kraak niet 1 hele club af. Want er zitten veel goede jongens tussen. Kom alleen niet aan vrouwen en kinderen. Want dan ben je idd de sjaak.
want dat is zo een kerel waarvan je dat absoluut niet ziet aankomen. Stapt mijn vriendin af en krijgt ze zo een dikke, lieve, ontroerende opa-knuffel
Geryon schreef:Sorry lovewestern. Mijn vader zat zelf in de criminele wereld (heeft er al voor gezeten dus kan gewoon op bokt) en daar heb ik dus die 'dikke onzin' vandaan over de hels angels. Maar jij, iemand die ze gewoon kennen, zal het vast allemaal beter weter dan iemand die ook als organisatie in dat wereldje zat, sorry
Amaris schreef:Mwaahhh apart van elkaar zijn die van Satudarah misschien hele chille types, maar de rottigheid die binnen/met de club wordt uitgehaald, daar lusten de honden geen brood van. Daarmee hoef ik de individuele types ook niet echt meer te kennen. Dan heb ik het in ieder geval over chapter Tilburg, de rest weet ik niet, maar dat zal vast niet heel verschillend zijn.
Amaris schreef:Jeetje blondies, dat is weer eens even helemaal de andere kant op!
Wat ik me dan weer afvraag.... hoe kan iemand zo'n pinpas pakken als je zelf je ogen op je portomonnee hebt om die 5 euro te checken? Zorgen ze dan dat je even weg kijkt?
xMyrth schreef:Amaris schreef:Jeetje blondies, dat is weer eens even helemaal de andere kant op!
Wat ik me dan weer afvraag.... hoe kan iemand zo'n pinpas pakken als je zelf je ogen op je portomonnee hebt om die 5 euro te checken? Zorgen ze dan dat je even weg kijkt?
Die zijn daar in getraind ;o
Je wilt niet weten wat mensen allemaal kunnen zonder dat je het doorhebt. Echt griezelig...
love_western schreef:Sorry lovewestern. Mijn vader zat zelf in de criminele wereld (heeft er al voor gezeten dus kan gewoon op bokt) en daar heb ik dus die 'dikke onzin' vandaan over de hels angels. Maar jij, iemand die ze gewoon kennen, zal het vast allemaal beter weter dan iemand die ook als organisatie in dat wereldje zat, sorry

). Beetje bij beetje werden we goede vrienden en zijn we op date gegaan. Inmiddels zijn we al bijna 1,5 jaar samen, en heb hem dus echt totaaaaal anders ingeschat dan hoe hij was. Altijd geroepen dat het absoluut nooit wat zou worden haha. HorseTopShop schreef:love_western schreef:Sorry lovewestern. Mijn vader zat zelf in de criminele wereld (heeft er al voor gezeten dus kan gewoon op bokt) en daar heb ik dus die 'dikke onzin' vandaan over de hels angels. Maar jij, iemand die ze gewoon kennen, zal het vast allemaal beter weter dan iemand die ook als organisatie in dat wereldje zat, sorry
Sorry, ik vind het ook onzin![]()
Een groep Hells Angels waren de enige die mij hielpen toen mijn paard aangevallen werd door 3 honden terwijl ik een buitenrit maaktte.
Iedereen keek toe, maar zij kwamen helpen.
Er waren er 4 van de groep die mij geholpen hebben met aangifte en zijn zelfs later bij mij thuis langs geweest om te vragen of alles goed met mij en mijn paard was.
En ik mocht zelfs nog op 1 van de motors zitten
Als mijn post daarom niet serieus geworden word, tja dan doe je gewoon niets met mijn tip om niet te dichtbij te komen.