Kaal gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 10:31

laughterline schreef:
Smee__ schreef:
Ben heel erg benieuwd! Ik zit er al maanden aan te denken om idd zo'n sidecut te nemen maar ik durf niet :o

Ik kon m'n sidecut toen verbergen :)) haar in een andere scheiding en klaar haha. Maar als je dun haar hebt is t wat moeilijker :o

Ik kan hem dan ook verbergen als ik wil. Heb dik haar dus dat is makkelijk te doen :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:32

Nope ik zou het niet doen. Ik vind dat alleen donkere vrouwen gemillimeterd haar kunnen hebben. Ik vind het bij blanke vrouwen gauw uhm.. nogal aso staan.

Ayasha
Blogger

Re: Kaal gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:34

Ik heb het aan één kant op geschoren. In eerste instantie als voorbereiding op een operatie (die vervolgens werd uitgesteld. :roll: maar inmiddels vind'k het handig en leuk dus mag 't zo blijven. :+

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 10:43

Aranel schreef:
Nope ik zou het niet doen. Ik vind dat alleen donkere vrouwen gemillimeterd haar kunnen hebben. Ik vind het bij blanke vrouwen gauw uhm.. nogal aso staan.

Als je m'n topic had gelezen dat wistnje dat ik niet meer gemillimeterd ging. :) maar gewoon een zijkant

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:03

Ik heb het vluchtig doorgelezen en mijn reactie gebaseerd op de openingspost, daar staat dat je het helemaal af wil scheren.

Maargoed, ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:08

listiglistje schreef:
Je hebt een mooi koppie TS :)

Zelf zou ik voor zoiets gaan als ik jou was
[ Afbeelding ]

of zoiets, superstoer maar toch vrouwelijk... want helemaal mm of kaal is staat eigenlijk bijna niemand :o

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik vind deze ook heel mooi, vooral die twee laatste. <3

Ik heb gelezen dat je een side-cut wil nemen, ga je dan ook de rest van je haar wat korter laten knippen?
Want persoonlijk vind ik, een side-cut en de rest gewoon lang, niet mooi. :) Een vriendin van me heeft dat ook gehad en het hing er gewoon heel slordig bij.
Tijdje daarna heeft ze de rest van haar haar ook geknipt, pixi-cut achtig en dat was echt heel mooi. :j

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:22

Ik zou er ook een echt kapsel van maken ipv een flos haar langs een kant van je gezicht :)

Zoals een van de kapsel hieronder, mooi verzorgd, pittig/stoer en het laat je gezicht er echt uit springen!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:26

Ipv gemilimeterd kan je het ook gewoon net ietsje langer laten... ik heb het een cm of 2 a 3 langer. Ik heb heel dun sneu maar zwaar haar dus dit is de enige manier om het nog wat te laten lijken. Ik heb van mezelf echt 0,0 volume. Ik heb het inmiddels al jaren kort en dat veranderd ook niet meer. Dat is het enige nadeel aan kort gaan, dan merk je hoe makkelijk dat is en dan wil je geen lang haar meer :P

Afbeelding

Ik heb nog nooit de vraag gehad of ik ziek was of iets dergelijks. Alleen een keer een ober in een restaurant die het niet vond kunnen dat ik kort haar had. Vrouwen hoorden lang haar te hebben en hij vond het onzin en raar dat ik kort haar had, dat kon gewoon niet. hij bleef maar doorzaniken over dat normale vrouwen lang haar hebben. Dus toen heb ik hem maar gezegd dat hij helemaal gelijk heeft en dat normale vrouwen lang haar hebben, maar bijzondere vrouwen.. die hebben kort haar! En daar had hij niet van terug :') :D :D :D Helaas hadden we al betaald, anders was ik zo de zaak uitgelopen, IDIOOT!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:42

WTF Ilsemarie, het staat je prachtig!! Mafkees, ik had een klacht ingediend!!!

TS, ik denk dat kaal je echt fantastisch zal staan... Je hebt er een heel erg mooi gezicht voor... Ben ook zeker benieuwd naar het resultaat van je sidecut!!

Vind het zelf altijd prachtig als vrouwen iets geks met hun haar doen, al durf ik het zelf niet. Heb niet het gezicht voor een kort koppie. Bovendien, lijkt het me vreselijk lastig met een cap. Ik doe ook nooit te veel lagen in mijn haar, omdat ik ook gewoon een knot in mijn haar wil kunnen hebben.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:46

Ik zou ook niet meteen voor gemillimeterd, maar eerder een paar centimeter. Zoals http://i1108.photobucket.com/albums/h40 ... e80289.jpg <3
Lees dat je hebt besloten van een side cut te doen. Je hebt inderdaad wel dik haar, dus dan kan je het vast wel weer verbergen indien je het beu bent. Want nadeel van dergelijk kapsel is dat het echt heel lastig is met bijgroeien wanneer je het weer weg wil.

Ik denk trouwens wel dat je zeker geschikt bent voor kort haar! :)
En ivm de koude, ik heb lang haar en draag ook altijd een muts in de winter. Maar mijn haar gaat daar echt vreselijk van zitten. Dat probleem heb je al niet met zulk kort haar :D

Mooi Ilsemarie!

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 11:54

Ik laat eerst gewoon een deel wegscheren, en dan laat ik het eerst zo. Ik kan het altijd nog veranderen :)

Dat haar van dat meisje die een foto van haar zelf maakt in de spiegel. Die met dat blonde haar, dat vind ik erg mooi. Alleen ik heb dik haar en vooral veel haar, dis dat word hem niet ben ik bang. Eerst maar eens de eerste stap nemen haha.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:58

EmmyJoycee schreef:
Ik laat eerst gewoon een deel wegscheren, en dan laat ik het eerst zo. Ik kan het altijd nog veranderen :)

Dat haar van dat meisje die een foto van haar zelf maakt in de spiegel. Die met dat blonde haar, dat vind ik erg mooi. Alleen ik heb dik haar en vooral veel haar, dis dat word hem niet ben ik bang. Eerst maar eens de eerste stap nemen haha.

Een goede kapper dunt dat gewoon uit :) zou een echt kapsel ook altijd bij een goede kapper laten doen!

Smee__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:09

laughterline schreef:
Smee__ schreef:
Ben heel erg benieuwd! Ik zit er al maanden aan te denken om idd zo'n sidecut te nemen maar ik durf niet :o

Ik kon m'n sidecut toen verbergen :)) haar in een andere scheiding en klaar haha. Maar als je dun haar hebt is t wat moeilijker :o

Nee ik heb verschrikkelijk dik haar dus daar zal het niet aan liggen haha.

Echt ik vind t stoer ts! Wel een foto plaatsen hoor als t gedaan is, misschien trekt het mij wel over de drempel :=

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:12

Hvelreki schreef:
Ik zou ook niet meteen voor gemillimeterd, maar eerder een paar centimeter. Zoals http://i1108.photobucket.com/albums/h40 ... e80289.jpg <3
Lees dat je hebt besloten van een side cut te doen. Je hebt inderdaad wel dik haar, dus dan kan je het vast wel weer verbergen indien je het beu bent. Want nadeel van dergelijk kapsel is dat het echt heel lastig is met bijgroeien wanneer je het weer weg wil.

Ik denk trouwens wel dat je zeker geschikt bent voor kort haar! :)
En ivm de koude, ik heb lang haar en draag ook altijd een muts in de winter. Maar mijn haar gaat daar echt vreselijk van zitten. Dat probleem heb je al niet met zulk kort haar :D

Mooi Ilsemarie!

ik heb het gehad en eruit laten groeien, ging redelijk hoor! nu ben ik heeeul handig met vlechten dus het heeft gewoon een maandje constant ingevlochten gezeten/ ingewokkeld/ anders vast gezet en inderdaad scheiding anders dan ziet niemand het. nu is het nog niet zo lang als het was hoor.. nog laaang niet een gooi ik afentoe nog mijn haar opzei en heb ik weer een deel kort :) (zou het wel stijlen haha )
http://nl.tinypic.com/r/2cxzxjl/8
en een dag later heb ik weer gewoon lang haar :)
http://nl.tinypic.com/r/2cdfo0y/8
met in een staart doen is het wel even werken met gel als het wat langer wordt maar verder...
dus gewoon doen! het is zo weer terug.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 12:13

Smee__ schreef:
laughterline schreef:

Nee ik heb verschrikkelijk dik haar dus daar zal het niet aan liggen haha.

Echt ik vind t stoer ts! Wel een foto plaatsen hoor als t gedaan is, misschien trekt het mij wel over de drempel :=

Ja ik zal een foto plaatsen als het gebeurt is! Zou leuk zijn als je het ook gaat doen :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:16

Ik zou het niet doen
Maar je moet het natuurlijk zelf weten!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:17

unihorses Klopt, maar dat kan echt alleen als je dik en/of veel haar hebt. Met mijn haar zou het niet lukken. Maar bij TS wel, dat zeg ik dan ook :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:17

listiglistje schreef:
EmmyJoycee schreef:

Een goede kapper dunt dat gewoon uit :) zou een echt kapsel ook altijd bij een goede kapper laten doen!

Uitdunnen is lelijk, bovendien, dik haar moet je houden. Kan je alleen maar mooie dingen mee doen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:22

Wat een enorme vooroordelen lees ik hier van sommigen zeg... ongelooflijk.

Mijn vriend (jaja is geen vrouw) is al jarenlang kaal en heeft nog nooit een opmerking gehad over dat hij misschien ziek zou zijn. Het ligt er enorm aan hoe je er verder uit ziet. Hangt veel af van je huid en of en hoe je eventueel opgemaakt bent als vrouw zijnde.

Terug komend op TS: ik las dat je nu een zijde gaat doen. Ook erg leuk, maar mocht je nog eens twijfelen, je moet doen wat je zelf wil! Het is jouw hoofd,jouw haar, jouw beslissing. Volgens mij hebben sommige kappers ook zo'n programma waarmee ze allerlei kapsels aan kunne meten op jouw gezicht en zo kun je dan vooraf bekijken of het je wat lijkt.

Je hebt er wel een mooi gezichtje voor en ik vind persoonlijk altijd dat je beter spijt kunt hebben van de dingen die je wel gedaan hebt dan spijt van de dingen die je niet gedaan hebt. Btw, spijt is zo'n geval niet nodig, want je haar groeit gelukkig vanzelf weer aan!

Succes en veel plezier met je nieuwe kapsel TS en hoop op een foto van de sidecut.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:24

Nou... chop chop, haal dat haar eraf :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:26

Myfairytale schreef:
Mijn vriend (jaja is geen vrouw) is al jarenlang kaal en heeft nog nooit een opmerking gehad over dat hij misschien ziek zou zijn.

Zou dat wellicht komen omdat kale mannen een alledaags iets zijn in deze maatschappij en kale vrouwen niet :+
Wat een vergelijking zeg.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:34

Goof schreef:
Myfairytale schreef:
Mijn vriend (jaja is geen vrouw) is al jarenlang kaal en heeft nog nooit een opmerking gehad over dat hij misschien ziek zou zijn.

Zou dat wellicht komen omdat kale mannen een alledaags iets zijn in deze maatschappij en kale vrouwen niet :+
Wat een vergelijking zeg.

Als je het hele topic doorleest stond er in ieder geval minimaal 1 keer dat kaal bij niemand staat en dat het lijkt alsof de persoon ziek is. Daar reageerde ik op Goof.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:36

Ik heb hier wel een anekdote over. Mijn moeder riep altijd als ik naar de kapper was geweest dat het helemaal niet te zien was, dus ik had zo iets van "nu moet je het wel zien" ik ook voor milimeteren ging, met een klein lokje op mijn voorhoofd behouden (wat later een zangeres ook had).
Let wel, ik ging van lang krullend haar naar milimeteren.

Bij de kapper was ik aan de beurt bij een kapster die het niet wilde doen, ze vond het zo zonde! Ook alle mensen die er zaten waren geschokt (mijn god wat en onzin, wat kan ik me daar kwaad over maken).
Maar gelukkig was er die andere kapper die jubelend en rondhupsend vroeg "mag ik het doen, mag ik het doen?"
Eerst ging het heel grof kort en daarna de tondeuze erover.

Mijn moeder vond het niet leuk. }> (Ik was allang de deur uit)

Het goede nieuws is: het blijft maar een paar weken zo kort, daarna lijkt het al vrij snel op een gewoon kort kopje en kun je er met gel al spikes van maken of er een scheiding in kammen.
dus al zou je spijt hebben, dan hoef je er maar kort mee te leven.

Ik vind dat "zonde" altijd zo raar. Haar groeit je hele leven lang.
Waarom zou je vasthouden aan iets dat je leuk stond als klein kind? Ga gewoon met de mode mee of er juist lekker tegenin.

Ik heb het daarna nog asymetrisch gehad, witte strepen erdoor, van boven blond van onder zwart, alle tinten rood, ravenzwart, blond...net waar ik zin in had. Wel moest ik steeds mijn make-up aanpassen, daar had ik niet echt op gerekend.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:43

Sidecut is tegenwoordig toch harstikke in?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:48

Helemaal kort vind ik niet erg mooi, maar als je dan een stuk(je) lang houdt, vindt ik het wel mooi. Zelf zou ik het alleen niet willen, ik vind het voor mijn haar wel zonde want dat heb ik al een aantal jaar lang laten groeien, en ik heb nu de lengte die ik wil O:) . Dat is denk ik ook een beetje waar het zonde vandaan komt, ik heb het een paar jaar terug afgeknipt tot net over mn schouders, en daarna heel lang moeten wachten tot ik het weer heel lang had. Daarnaast ben ik niet een erge make-up fanaat, dus dan staat het ook al gauw minder.
Ik vind die foto die je er neerzetten van hoe je het wil wel heel mooi Emmy, en ik denk ook echt wel dat dat jou staat :j Ben wel benieuwd naar het resultaat :)