Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:54

Snollygoster schreef:
BarryPlopper schreef:
ja maar ik ben man en als ik vertel dat ik graag game krijg ik 9 van de 10 keer geen eens een antwoord meer of ik word raar aan gekeken :p

Achja gamende* meiden vind je ook niet meer zo snel ;) (* en dan bedoel ik niet van die tutjes die candy crush op hun telefoon spelen en dan zeggen "ik ben een gamergirl" haha)

-steekt hand op-
Ex was gamer, huidige vriend ook, dus tja, dan moet je er zelf ook maar 1 worden en kijken of je ze kan verslaan :D

Hmm. Bloopers.

Eerste keer 'daten' (was eigenlijk meer afspreken als vrienden) en hij tilt me op schoot en kietelt me.
De volgende dag wilde hij weer en na wat twijfel toch gedaan.
En we zijn alsnog 4 jaar samen geweest. Hij had gewoon nog niet zoveel ervaring :P

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 13:13

Lang geleden had ik eens op een forum gepost hoe ik wel wilde dat een jongen mij zou vragen, net als vele andere mensen in dat topic deden.
Na een week vroeg een jongen van school me op date op precies de manier die ik beschreef :wow: Oke, zal wel toeval zijn.. Wij op date naar een park, wat in het gras liggen en kletsen. Vraagt hij me halverwege de date of ik zijn vriendin wilde worden. Wederom op PRECIES dezelfde manier als ik had beschreven in dat topic de week ervoor %)
Later bleek dat hij alles wist van mij wat ik op fora plaatste, terwijl ik hem nooit mijn gebruikersnaam oid had verteld. Dat was wel creepy. Na een paar weken uitgemaakt, omdat hij het grootste stuk verdriet ever was.
Het ging zelfs zover dat hij me jaren later nog een PM stuurde op datzelfde forum met de vraag of we het nog eens konden proberen. _-:(

Bij m'n huidige relatie was ik degene die failde :o Twee jaar geleden hadden we de eerste date, na eerst maaandenlang elke dag te Skype'en. We woonden 300 km uit elkaar, dus halverwege afgesproken. Op het einde van de dag heb ik hem gevraagd me naar huis te brengen. Vervolgens is hij enkele nachtjes blijven slapen en op de laatste dag wat gezoend. Na een week wilde hij wel weer langskomen. Toen heb ik gezegd dat ik niet meer wilde :o De maanden erna heb ik heel kortaf en bitchy gedaan tegen hem. Gelukkig bleef hij volhouden met contact te zoeken, hetzij als gewoon vrienden dan. Ook nog een paar keer afgesproken, waarbij het best awkward was (hij wilde mij wel, ik hem niet :+ ). Uiteindelijk is vorig jaar toch ook bij mij de vlam overgeslagen. Hij was blij verrast toen ik hem kuste :D Ik heb nog wel moeten bewijzen dat ik het deze keer wel meende := Maar we wonen nu al een half jaar samen en ben nog nooit zo gelukkig geweest <3

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 13:38

Toen ik 11 was had ik echt een hele awkward date met een heel lelijk jongetje :+
Althans, dat vind ik nu, maar toen vond ik hem heel erg leuk. Dus na een halfuur naar spongebob te hebben gekeken fluisterde ik in zijn oor: 'ik ben heel erg verliefd op jou'. En toen zei hij de hele dag niks meer :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 13:42

MPH schreef:
:oo ladyflame, ik was niet eens bij m in de auto gestapt als hij 3 glazen sterke drank achterover had geslagen..

Geen eerste date fails. Wel een keer met m'n ex waar ik al jaren mee samen was. Op vakantie in Turkije, zaten in een kroegje lekker wat te drinken. Hij moest naar de wc dus ik zat daar een beetje naar de zee te turen. Op een gegeven moment dacht ik, jeetje, is ie erin gevallen ofzo, was al 20min pleite. Dus ik richting de wc lopen. Zit hij bij 2 dames aan een tafel gezellig te kleppen. Ik was woest! Direct terug naar het hotel gelopen en m mooi een tijd voor de deur laten staan. Nu ik er aan terug denk vraag ik mr af waarom, maar we zijn nog wel een aantal jaar samen geweest daarna. Hij heeft het me nog n paar keer geflikt ook.

Nu al jaren samen met een echte gentleman :)

Ik had helaas geen keus had geen idee waar we zaten(ja bij de center parks maar daar was ik nog nooit geweest), helaas had ik toen zelf nog geen rijbewijs.

nenahdm

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 13:57

Nooit eigenlijk echt op date geweest.
Wel wilde ik eens afspreken met de jongen waarmee ik op mijn 4 jaar op foto stond. Ik kon hem weliswaar niet herinneren/herkennen maar hij gaf mij een kusje op die foto :') Dus ik was helemaal zo van 'aaah ik wil die jongen ontmoeten' :')
Ondertussen was hij een hele stoere b boy, en we gingen naar de cinema, en jawel hoor.. hij wilde per se twilight zien :') Had niet eens de 1ste, 2de &3de gezien en dan ging ik kijken naar de eerste helft van de 4de :')
Was trouwens echt ongemakkelijk, awkward, en er is nooit een 2de keer van gekomen :+

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:04

Gewoon keihard liegen over het feit dat hij hartstikke verloofd was _-:(

Andere fails: een waterpijp bestellen als we ergens iets gaan drinken, de hele tijd bellen tijdens een zogenaamd romantische wandeling door de woestijn, en familie die aanschuift tijdens een afspraakje _O-

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:15

Bij m'n eerste baantje was een jongen smoorverliefd op mij. Uiteindelijk na 10x nee te hebben gezegd had ik maar een keer ja gezegd (was 15 jaar en durfde nog niet zo goed af te wijzen :+ )
Kwam ik daar voor het eerst thuis moest ik gelijk met de hele familie vieze hutspot eten, terwijl ik had gezegd dat ik al thuis had gegeten.. Vervolgens gingen we naar z'n kamer wou hij alleen maar met z'n 2en in zijn kleine 1-persoonsbed liggen..

Het ergste was nog dat ik toen helemaal niet meer van hem af kwam en hij zelfs lopend naar mijn huis ging omdat hij niet zonder me kon. Was meer dan 20 km lopen :')
M'n moeder was nog wel zo lief om hem maar huis te brengen. Maar pff.. wat was ik blij dat ik na maanden er eindelijk vanaf was!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:21

Jannickee schreef:
Bij m'n eerste baantje was een jongen smoorverliefd op mij. Uiteindelijk na 10x nee te hebben gezegd had ik maar een keer ja gezegd (was 15 jaar en durfde nog niet zo goed af te wijzen :+ )
Kwam ik daar voor het eerst thuis moest ik gelijk met de hele familie vieze hutspot eten, terwijl ik had gezegd dat ik al thuis had gegeten.. Vervolgens gingen we naar z'n kamer wou hij alleen maar met z'n 2en in zijn kleine 1-persoonsbed liggen..

Het ergste was nog dat ik toen helemaal niet meer van hem af kwam en hij zelfs lopend naar mijn huis ging omdat hij niet zonder me kon. Was meer dan 20 km lopen :')
M'n moeder was nog wel zo lief om hem maar huis te brengen. Maar pff.. wat was ik blij dat ik na maanden er eindelijk vanaf was!

Wil wel eens weten hoe die jongen daar nu zelf over denkt :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:27

mijn eerste date was de ergste date fail ooit, eerder een fail date. Ik was toen 14 en die jongen was een aantal jaar ouder 18 denk ik, ik weet t niet meer precies.
goed om te weten is, is dat ik toen een soort van gotic meisje was. Ik zat op hyves, en kreeg een vriendenverzoek van iemand die mijn neef kende. en of ik hem wou toevoegen, nou best dacht ik toen. Die kerel was dus een gotic jongen. Dat vond ik toen natuurlijk super cool.
twee weken lang heb ik met hem op msn enzo gepraat. Toen kwam toch het moment dat we moesten afspreken. Ik was heel slim. we gingen zwemmen, maar ik had mijn vriendinnen en vrienden ook gevraagd :p.

Eerst kon hij mijn huis al niet vinden, toen heeft zijn vader hem in de buurt afgezet(hij had geen rijbewijs) en ben ik hem met de fiets wezen halen. Hij moest bij mij achterop, want hij had een evenwicht stoornis en kon daarom niet met iemand achterop fietsen :').

Het viel ZO hard tegen. Hij had net een tattoo en mocht dus niet in het water. het was ook nog een ongeloofelijk lelijke tattoo van chinese tekens. Hij was niet intelligent. En gewoon raar. Maargoed, we zaten daar aan het strand en ik wou niet sexy zijn, dus ik durfde me niet met zonnebrand in te smeren(zo awkward ben ik nou eenmaal). Ik was echt kasverbrand, mijn hele lijf was zo rood als een tomaat. En die vent zat daar maar te roken... hij was zo vreemd.

Na het zwemmen is hij nog bij mij thuis geweest, toen ging ie nog op de staart van de hond staan :'(. Hij vroeg ook telkens: 'jaa ik wil je kamer zien'. dat zag ik niet zitten :p.

Ik was zooo blij toen hij weer weg was :'). De volgende dag op msn gezegd dat het niks ging worden. voor hem kwam dat als donderslag bij heldere hemel :P.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:03

Isabonny schreef:
Ofofof die keer dat ik eens even aan mijn vrienden ging voordoen hoe je moest waterskien. Volgens mij zat mijn broertje aan het roer van de speedboot. Toen ik door een paar hoge golven ging, verloor ik mijn evenwicht, viel en kwam met mijn electrisch botje van mijn elleboog op de ski terecht. Had zo'n pijn dat ik me niet eens meer aan boord kon hijsen. Pakt de vriend van mijn vriendin (in bijzijn van mijn toenmalig vriendje) me bij mijn zwemvest en tilt me zo met een hand uit het water over de rand aan boord. Voelde me net een walrus die aan boord werd getakeld.

:') _O- _O-

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:07

Deze fails zijn echt geweldig!
Kan mezelf niet echt een enorme fail herinneren, behalve dat ik mn date heel spannend vond (was 14) en zo zenuwachtig was dat ik het eerste deel van de date helemaal volgepraat had. En het was nog wel een dubbel date

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:24

Bij mijn ex heb ik zelf een beetje gefaald. :o We zouden naar tmf awards gaan. Maar daar waren nog wel meer bekenden en daar sloten we dus ook bij aan. Toeval wil dat één van die bekenden kennelijk een keiharde crush op mij had. ( en as usual was ik weer de laatste die dat door had.) en die ging me nogal heftig versieren. :') Ik wist zelf niet wat ik er mee moest want ik was helemaal niet into hem en het ergerde me zelfs een beetje dat ie steeds rond me hing enz (had 'm al een paar keer weg geduwd) en op en gegeven moment ging hij (degene met de crush) dus beetje stoer doen tegen mijn ex. _O- Stond ik daar mooi met twee kemphanen... _O-
Heb eieren voor mijn geld gekozen en ben hulp gaan zoeken bij de andere kennissen. _O-

Toen we al wat meer afgesproken hadden gingen we met een vriendin van mij iets drinken en poolen want zij wilde hem natuurlijk graag ontmoeten. :j Zegt mijn vriendin heel droog "weet je wie een mooi koppel zou zijn, jij en D" (en klasgenoot van ons. _O-)
Mijn ex stond helemaal beduusd te kijken! :o D en ik waren toen hele goede maatjes maar meer is het nooit geweest... :') Lekker typisch van mijn vriendin om dat zo te zeggen... :')

Ja, die arme kerel heeft doorgezet en we zijn uiteindelijk drie jaar samen geweest waarvan er eigenlijk maar twee hadden mogen "zijn". :o Had het veel eerder moeten uit maken maar goed. :+

Mijn man vroeg me mee op date maar wij hadden al geschiedenis samen (niet als koppel, we kennen elkaar gewoon al van kindsaf maar waren elkaar uit het oog verloren) en ik kende zijn verleden een beetje dus eigenlijk was ik wantrouwig. :o Dat voelde die kennelijk aan en hij zei van "als je het zou zien zitten wil ik wel eens komen kijken als je rijdt." (hij heeft vroeger ook gereden en op hoger niveau dan ik. :') ) dat leek me wel oké. :j
Sammie, die altijd best lief is ging uitgerekend die dag besluiten eens te testen. :x Het ging dus van geen kánten! Bij het afzadelen besloot mijn linkerkant er mee op te houden (ik heb een lichte halfzijdige verlamming maar bij stress wordt die erger om één of andere reden) dus hij moest ook al ingrijpen bij het afzadelen want terwijl ik nog met het zadel stond te vechten besloot Sam dat ie zichzelf wel vast op stal zou zetten. :j 8)7 |o Manlief pakte dus vlot zijn teugel met de ene hand, pakte het zadel over met de andere, legde die op de baar die daarvoor bestemd was en zei toen heel droog "gaat dat altijd zo hectisch bij jou of is dat omdat ik hier ben?"
Ik was al rood maar ik -vanaf moment 1 tot over mijn oren verliefd wat ook het geklungel verklaart, had het nog nooit zo mee gemaakt. _O- - denk denk dat ik toen nóg roder werd. :')
Vervolgens durfde ik de eerste 2 a 3 dates amper een woord uit te brengen ... :')

En ja, gezien het inmiddels mijn man is, heeft ie het vol gehouden. _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:31

Die arme jongen die zo verlegen was, dat hij mij niet eens aan durfde te kijken :') Hij was nog te jong (15) en zat stiekem nog in de 'meisjes zijn eng' fase. Dus was ehm een lange avond :') ik nog dapper zijn hand vasthouden, maar nee... Jongen durfde amper iets te zeggen hihi

Eerste half uur was het nog schattig, na 2 uur was het vooral heel vervelend :+

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:07

fleurtjeuh schreef:
.

Maar met die van vandaag naar de epplejeck geweest. Ik wou een hoofdstel hebben en hij moest toch nog een borsteltas :')
Daar aangekomen beslluit hij nog even wedstrijdbroeken te passen...
Hij heeft mega lange benen dus de broeken waren veel te kort.... :')
Daarna nog even bij zijn paard geweest, en daar hebben we een stuk mee gewandeld.
Wel moest hij natuurlijk laten zien dat hij met zn lange benen met zijn gallopperende paard mee kon rennen.
De terugweg in de auto heeft hij me de oren van mn kop gekletst..
En even later kreeg ik appjes dat hij het zo gezellig had gevonden en dat hij steeds aan me moest denken. En dat hij niet kon wachten tot de volgende keer dat we elkaar zouden zien.
Heb hem vriendelijk verteld dat we duidelijk verschillende verwachtingen hadden, en dat hij een aardige jongen was, maar verder ook niet.
Waarom hij reageerde dat hij dat jammer vond, maar dat hij het fijn vond dat ik zo eerlijk was.

een paardenjongen!!!! :o waar vindje die ik heb hier bijna elke steen al omgedraaid maar vind er geen!!!

mijn date fail was ook ergg doe sinds kort Tinder (ja een hype in mijn paardensportklasje) dus vorige week voor het eerste wezen Tinder date notabene met de ex van een goede vriendin die ik ken van NHBDeurne en hem ook :+ dat faalt al op zich we zijn geweest "flurydaten"( bij de maci dus) was op zich niks mis mee de jongen is van zichzelf geen paardenjongen maar dankzij z'n ex dus wel (mooie gespreksstof dus :D ) naja opzich leuke date gehad dik 4u bij de mac zitten kletsen, hij mij naar huis brengen stopt voor mn deur wil me kussen (kwam uiteindelijk wel goed) komt de vader van mijn buurjongen (die ook niet verkeerd is) tevens een klant van mij (maak de pony van die vader z'n dochtertje (mn buurjongens z'n zusjes dus) zadelmak) met z'n auto aangereden met groot licht en schijt dus zoooo naar binnen _O- awkward |o dus die jongen trapt zn gas in en rijd eventjes de straat uit met mij, hij scheet 7kleuren stront omdat hij dacht dat het mijn pappa was :# uiteindelijk wel vertelt dat het niet zo was en kon er om lachen volgende week volgede date met het hahaha

btw een geniaal topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:10

BeauWertz schreef:
fleurtjeuh schreef:
.

Maar met die van vandaag naar de epplejeck geweest. Ik wou een hoofdstel hebben en hij moest toch nog een borsteltas :')
Daarna nog even bij zijn paard geweest, en daar hebben we een stuk mee gewandeld.
Wel moest hij natuurlijk laten zien dat hij met zn lange benen met zijn gallopperende paard mee kon rennen.
En even later kreeg ik appjes dat hij het zo gezellig had gevonden en dat hij steeds aan me moest denken. En dat hij niet kon wachten tot de volgende keer dat we elkaar zouden zien.
Heb hem vriendelijk verteld dat we duidelijk verschillende verwachtingen hadden, en dat hij een aardige jongen was, maar verder ook niet.
Waarom hij reageerde dat hij dat jammer vond, maar dat hij het fijn vond dat ik zo eerlijk was.

een paardenjongen!!!! :o waar vindje die ik heb hier bijna elke steen al omgedraaid maar vind er geen!!!

mijn date fail was ook ergg doe sinds kort Tinder (ja een hype in mijn paardensportklasje) dus vorige week voor het eerste wezen Tinder date notabene met de ex van een goede vriendin die ik ken van NHBDeurne en hem ook :+ dat faalt al op zich we zijn geweest "flurydaten"( bij de maci dus) was op zich niks mis mee de jongen is van zichzelf geen paardenjongen maar dankzij z'n ex dus wel (mooie gespreksstof dus :D ) naja opzich leuke date gehad dik 4u bij de mac zitten kletsen, hij mij naar huis brengen stopt voor mn deur wil me kussen (kwam uiteindelijk wel goed) komt de vader van mijn buurjongen (die ook niet verkeerd is) tevens een klant van mij (maak de pony van die vader z'n dochtertje (mn buurjongens z'n zusjes dus) zadelmak) met z'n auto aangereden met groot licht en schijt dus zoooo naar binnen _O- awkward |o dus die jongen trapt zn gas in en rijd eventjes de straat uit met mij, hij scheet 7kleuren stront omdat hij dacht dat het mijn pappa was :# uiteindelijk wel vertelt dat het niet zo was en kon er om lachen volgende week volgede date met het hahaha

btw een geniaal topic

Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik begrijp helemaal niks van je verhaal.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 16:15

Het hele punt is dat die jongen haar wou zoenen, maar toen een man in een auto aankwam waarvan hij dacht dat het haar vader was, en heel erg was geschrokken.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:19

De jongen die aan het einde van de date, in de gang, in m'n buik prikte en 'grappig' vroeg 'Haha, ben je zwanger?' o-o Zo had ie wel meer dingetjes, met meisjes omgaan was niet zijn sterkste kant geloof ik :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:23

BeauWertz schreef:
fleurtjeuh schreef:
.

btw een geniaal topic

Jij hebt toch paardenjongens genoeg ?

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:32

MorganeR schreef:
Het hele punt is dat die jongen haar wou zoenen, maar toen een man in een auto aankwam waarvan hij dacht dat het haar vader was, en heel erg was geschrokken.

zoiets ja :Y) ben niet heel goed is beschrijvingen maak het graag liever ingewikkeld ivp simpel mijn excuses

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:34

Peerke_ schreef:

nee Sjoerd dat valt eigenlijk best wel vies tegen weetje :/ een deel is homo en ander deel is bezet dan heb je nog die lelijk zijn (zoals Tom) en dan heb je nog de onbereikbare types.... maar dit is best off topic :P

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:13

BeauWertz schreef:
Peerke_ schreef:

nee Sjoerd dat valt eigenlijk best wel vies tegen weetje :/ een deel is homo en ander deel is bezet dan heb je nog die lelijk zijn (zoals Tom) en dan heb je nog de onbereikbare types.... maar dit is best off topic :P

wat een complimenten :=

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:41

Hmm, leuk topic!
Bij mij was het toch wel die keer wanneer we vesloten na een heel gezellig dagje nog uiteten te gaan. Natuurlijk bestel je dan zoals gewoonlijk wat te drinken, eenmaal het drinken gekregen... Ik nam een slokje en vervolgens maakte hij een opmerking waardoor ik zo hard in de lach schoot dat het drinken uit me neus kwam. Dit werd ook nog vervolgd door een hoestbui, hij lag ondertussen helemaak dubbel om mij en was op me rug aan het kloppen. Het stomste was ook dat de bediening vervolgens nog kwam vragen of alles goed ging. Al bij al is het toch goed gekomen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:43

Mijn ergste ervaring is toch dat een jongen aan kwam zetten op van de degelijke herensandalen. -O-
Afbeelding

Was de derde, en laatste date. :j

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:50

De jongen van mijn post van gister avond praatte ineens over boten, dat zijn ouders er een hebben en vertelde dat hij daar op was verwekt.. Bedankt voor de info.....

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:15

MarlindeRooz schreef:
Mijn ergste ervaring is toch dat een jongen aan kwam zetten op van de degelijke herensandalen. -O-
[ Afbeelding ]

Was de derde, en laatste date. :j

Hij had niet ook nog sokken aan he?! Dat maakt het namelijk nòg erger :')