Snollygoster schreef:BarryPlopper schreef:ja maar ik ben man en als ik vertel dat ik graag game krijg ik 9 van de 10 keer geen eens een antwoord meer of ik word raar aan gekeken :p
Achja gamende* meiden vind je ook niet meer zo snel(* en dan bedoel ik niet van die tutjes die candy crush op hun telefoon spelen en dan zeggen "ik ben een gamergirl" haha)
-steekt hand op-
Ex was gamer, huidige vriend ook, dus tja, dan moet je er zelf ook maar 1 worden en kijken of je ze kan verslaan

Hmm. Bloopers.
Eerste keer 'daten' (was eigenlijk meer afspreken als vrienden) en hij tilt me op schoot en kietelt me.
De volgende dag wilde hij weer en na wat twijfel toch gedaan.
En we zijn alsnog 4 jaar samen geweest. Hij had gewoon nog niet zoveel ervaring
(* en dan bedoel ik niet van die tutjes die candy crush op hun telefoon spelen en dan zeggen "ik ben een gamergirl" haha)
Oke, zal wel toeval zijn.. Wij op date naar een park, wat in het gras liggen en kletsen. Vraagt hij me halverwege de date of ik zijn vriendin wilde worden. Wederom op PRECIES dezelfde manier als ik had beschreven in dat topic de week ervoor
Twee jaar geleden hadden we de eerste date, na eerst maaandenlang elke dag te Skype'en. We woonden 300 km uit elkaar, dus halverwege afgesproken. Op het einde van de dag heb ik hem gevraagd me naar huis te brengen. Vervolgens is hij enkele nachtjes blijven slapen en op de laatste dag wat gezoend. Na een week wilde hij wel weer langskomen. Toen heb ik gezegd dat ik niet meer wilde
). Uiteindelijk is vorig jaar toch ook bij mij de vlam overgeslagen. Hij was blij verrast toen ik hem kuste
Maar we wonen nu al een half jaar samen en ben nog nooit zo gelukkig geweest

Zegt mijn vriendin heel droog "weet je wie een mooi koppel zou zijn, jij en D" (en klasgenoot van ons.
Het ging dus van geen kánten! Bij het afzadelen besloot mijn linkerkant er mee op te houden (ik heb een lichte halfzijdige verlamming maar bij stress wordt die erger om één of andere reden) dus hij moest ook al ingrijpen bij het afzadelen want terwijl ik nog met het zadel stond te vechten besloot Sam dat ie zichzelf wel vast op stal zou zetten.
Manlief pakte dus vlot zijn teugel met de ene hand, pakte het zadel over met de andere, legde die op de baar die daarvoor bestemd was en zei toen heel droog "gaat dat altijd zo hectisch bij jou of is dat omdat ik hier ben?"
uiteindelijk wel vertelt dat het niet zo was en kon er om lachen volgende week volgede date met het hahaha
ben niet heel goed is beschrijvingen maak het graag liever ingewikkeld ivp simpel mijn excuses