MarvanTom schreef:Ayasha schreef:Je hebt een ander niet te commanderen, en je hebt ook niet te eisen dat ik naar je luister. Als in niet op sta heb ik een reden, wie ben jij om mij dan te doen op staan? Sta je toch lekker zelf op.
Als je reageert op mijn post: ik zat niet, ik stond ook.
En hield de krukkenman vast.
Mijn punt is: vragen staat vrij.
Maar als iemand niet communiceert, omdat hij/zij zich daarvoor afsluit, vindt ik dat je best wat meer in mag zetten om communicatie op gang te brengen.
Voor een ander, niet eens voor mezelf.
Iedereen hier ziet me nu als een kenau of een tokkie, maar mist compleet het moraal.
Heb ge-edit. Als iemand in de buurt van mijn hoofd zou komen had ie sowieso een tik (a la je hand weg duwen dus, zie Edit waarom). Je zou beter eens kritisch naar je eigen handelen kijken. Iemands verhaal is zelden zichtbaar. Ik ben 24 en zie gezond uit. Bén het niet. Je voelt je ook niet schuldig dat je die jongen die zijn verloren vader herdacht zo onbeschoft behandelde zelfs nadat hij al sorry zei hoewel jij sorry had moeten zeggen. Voor mij ben je een tokkie met dergelijk gedrag ja

ik tik heel vaak mensen aaan.
Maar nee, de laatste tijd zie ik het steeds vaker dat een bejaard persoon (denk aan 70+) moet blijven staan terwijl zo'n kleine opdonder blijft zitten. Pas een paar haltes verder kreeg iemand het fatsoen om te gaan staan.

...