Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Majabeestje schreef:Fijn dat jullie gesproken hebben TS.
Wie weet waar je woensdag op uit komt.
Ik klink heel suf nu, maar naar mijn idee is communicatie het aller aller allerbelangrijkste in een relatie. En dat moet je beide leren.
Ik heb mijn vriend leren kennen toen ik 19 was. De eerste jaren veel gedoe gehad en een paar keer uit elkaar gegaan. Uiteindelijk langzaam leren communiceren met elkaar en we zijn inmiddels ruim 13 jaar verder, getrouwd en 2 kinderen en we worden met de dag gelukkiger met elkaar. In hoeverre dat kan, want we vinden elkaar al zo lief![]()
Toen ik hem leerde kennen was het een jong, druk, 'egoïstisch' voetballertje en nu een rustige, volwassen, fantastische man met een grote mensen baan. Mijn rots.
Ik zag toen wat in hem wat er blijkbaar jaren later pas is uitgekomen
zo ben ik er nog veel meer maargoed EJuniorJoost schreef:en dat ben ik volledig met je eens! zonder communicatie kom je nergens.
Citaat:En voor de gene die zeiden dat je op 19 jarige leeftijd niet de ware kon tegen komen hier toch echt 1 van de levende bewijzenzo ben ik er nog veel meer maargoed
EJuniorJoost schreef:Majabeestje schreef:Fijn dat jullie gesproken hebben TS.
Wie weet waar je woensdag op uit komt.
Ik klink heel suf nu, maar naar mijn idee is communicatie het aller aller allerbelangrijkste in een relatie. En dat moet je beide leren.
Ik heb mijn vriend leren kennen toen ik 19 was. De eerste jaren veel gedoe gehad en een paar keer uit elkaar gegaan. Uiteindelijk langzaam leren communiceren met elkaar en we zijn inmiddels ruim 13 jaar verder, getrouwd en 2 kinderen en we worden met de dag gelukkiger met elkaar. In hoeverre dat kan, want we vinden elkaar al zo lief![]()
Toen ik hem leerde kennen was het een jong, druk, 'egoïstisch' voetballertje en nu een rustige, volwassen, fantastische man met een grote mensen baan. Mijn rots.
Ik zag toen wat in hem wat er blijkbaar jaren later pas is uitgekomen
en dat ben ik volledig met je eens! zonder communicatie kom je nergens. En voor de gene die zeiden dat je op 19 jarige leeftijd niet de ware kon tegen komen hier toch echt 1 van de levende bewijzenzo ben ik er nog veel meer maargoed