Vriend komt zijn afspraken niet na

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EJuniorJoost

Re: Vriend komt zijn afspraken niet na

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 15:48

Vind het knap dat iedereen van elkaar weet wat voor ervaringen andere hebben terwijl je elkaar alleen van bokt 'kent'.. En dit is on topic ts wil tips om op te lossen niet om te horen dat deze relatie toch niet de ware is want iedereen heeft hier een glazen bol geloof ik.

Gydja

Re: Vriend komt zijn afspraken niet na

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 16:05

We hebben inmiddels al een goed gesprek gehad. Hij zat vooral met problemen van zich zelf. Hij verteld niet snel iets over zich zelf en is behoorlijk introvert. Woensdag ga ik naar hem toe.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 16:21

Fijn dat jullie gesproken hebben TS.
Wie weet waar je woensdag op uit komt.

Ik klink heel suf nu, maar naar mijn idee is communicatie het aller aller allerbelangrijkste in een relatie. En dat moet je beide leren.
Ik heb mijn vriend leren kennen toen ik 19 was. De eerste jaren veel gedoe gehad en een paar keer uit elkaar gegaan. Uiteindelijk langzaam leren communiceren met elkaar en we zijn inmiddels ruim 13 jaar verder, getrouwd en 2 kinderen en we worden met de dag gelukkiger met elkaar. In hoeverre dat kan, want we vinden elkaar al zo lief :+
Toen ik hem leerde kennen was het een jong, druk, 'egoïstisch' voetballertje en nu een rustige, volwassen, fantastische man met een grote mensen baan. Mijn rots.
Ik zag toen wat in hem wat er blijkbaar jaren later pas is uitgekomen :D

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:21

Majabeestje schreef:

Ik klink heel suf nu, maar naar mijn idee is communicatie het aller aller allerbelangrijkste in een relatie. En dat moet je beide leren.
Ik heb mijn vriend leren kennen toen ik 19 was. De eerste jaren veel gedoe gehad en een paar keer uit elkaar gegaan. Uiteindelijk langzaam leren communiceren met elkaar en we zijn inmiddels ruim 13 jaar verder, getrouwd en 2 kinderen en we worden met de dag gelukkiger met elkaar. In hoeverre dat kan, want we vinden elkaar al zo lief :+
Toen ik hem leerde kennen was het een jong, druk, 'egoïstisch' voetballertje en nu een rustige, volwassen, fantastische man met een grote mensen baan. Mijn rots.

en dat ben ik volledig met je eens! zonder communicatie kom je nergens. En voor de gene die zeiden dat je op 19 jarige leeftijd niet de ware kon tegen komen hier toch echt 1 van de levende bewijzen :) zo ben ik er nog veel meer maargoed

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:29

EJuniorJoost schreef:
en dat ben ik volledig met je eens! zonder communicatie kom je nergens.

Dat is uitgebreid de revue gepasseerd.

Citaat:
En voor de gene die zeiden dat je op 19 jarige leeftijd niet de ware kon tegen komen hier toch echt 1 van de levende bewijzen :) zo ben ik er nog veel meer maargoed

1. Ik heb niet gelezen dat het niet zou kunnen.
2. 10 of 15 jaar is bij lange na nog geen altijd, de kinderen zelfstandig voorbij bv.
3. Een uitzondering bevestigt de regel.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 04:43

EJuniorJoost schreef:
Majabeestje schreef:

en dat ben ik volledig met je eens! zonder communicatie kom je nergens. En voor de gene die zeiden dat je op 19 jarige leeftijd niet de ware kon tegen komen hier toch echt 1 van de levende bewijzen :) zo ben ik er nog veel meer maargoed

Deze hele discussie, waar ts niks aan heeft, is volgens mij begonnen met mijn opmerking. Iets in de trant van dat 19-jarige jongens niet de stabiliteit en volwassenheid bieden die meiden van diezelfde leeftijd over het algemeen wel al verwachten.
Zei ik ALLE jongens van die leeftijd? Zei ik NIEMAND van 19 kan "de ware" of whatever vinden? Ik niet, helemaal niemand zelfs. Nee, ik lees gewoon een verhaal over het gedrag van een specifieke 19-jarige jongen (de vriend van ts) en ik lees kinderachtig, egocentrisch gedrag. Tja, dat heb je wel vaker op die leeftijd, denk ik dan.

Niets om over te gaan steigeren zoals jij meteen ging doen.

Ik heb zelf nota bene m'n vriend leren kennen toen ik 18 was. Maar goed, hij was toen 23. Nu meer dan 4 jaar later wonen we gelukkig samen.

Maar niemand weet of je zult samen blijven met die grote liefde van je (jij in het algemeen), dus alle levende bewijzen die je kent moeten wel 80 jaar oud zijn? :+