Soms wordt ik er ook gek van, maar hou heel veel van hem en zou hem echt geen pijn doen.
maar bij jou is dat anders. Jij gaat gewoon vreemd.
Maak het dan uit en ga lekker verder met die andere!
Niet normaal dit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Merell123 schreef:Zoals ik die reactie in het andere topic lees had TS een FWB voooooor deze relatie (niks geen vreemdgaan dus), lijkt me dus totaal niet relevant in deze kwestie!
xEmily schreef:Merell123 schreef:Zoals ik die reactie in het andere topic lees had TS een FWB voooooor deze relatie (niks geen vreemdgaan dus), lijkt me dus totaal niet relevant in deze kwestie!
Volgens mij ben ik vrij slecht in lezen want ik lees dat ze in principe een fwb heeft, en niet dat ze een fwb voor deze relatie had?
TS, misschien heeft je vriend wellicht je bokt-account doorzocht en is hij daarom zo achterdochtig? Dat hij iets doorheeft, of dat hij het aanvoelt?
Heb je het al een keer met hem hierover gepraat?
Bokt op zijn naarst.
lieveli schreef:Ik geloof niet dat ik mag quoten uit een ander topic
[LZP] Friends with Benefits en nee niet de film..
Laatste reactie.
Suusje92 schreef:lieveli schreef:Ik geloof niet dat ik mag quoten uit een ander topic
[LZP] Friends with Benefits en nee niet de film..
Laatste reactie.
Heel leuk lief en aardig, dat er nu een zwarte wolk over mij word getrokken. Wij zijn nu gewoon vrienden, het "Friends with benefits" is over. Ik had een friend with benefit al lang voor dat ik met mijn vriend had. We hebben er beide ook een stop achter gezet, op het moment dat ik mijn vriend leuk begon te vinden en hier begon mee te daten. We hebben daarna ook afgesproken dat we het ook niet meer gaan doen. We zijn nu gewoon vrienden, met tja die samen een verleden hebben gehad. Maar dat verleden laten we achter ons. Mijn vriend weet ook niet dat ik een friend with benefit met hem was, mijn vriend doet niet jaloers tegen over andere jongens. Als ik zeg ik ben naar die en die en het is een jongen, zegt hij ok! Veel plezier. Het is niet dat hij jaloers is, echt niet. Het is meer dat hij controle wil.
Dus voor de mensen die allemaal een aanname hebben getrokken dat ik vreemd ga en dat ik nu een friend with benefit heb? NEE! Ik ben niet iemand die vreemd gaat, als ik iemand tegenkomen, waar ik echt gevoelens voor ga krijgen, zal ik dit ook eerlijk vertellen aan me vriend. Mijn friend with benefit is nu een goede vriend, me beste vriend om heel eerlijk te zijn. Meerdere mensen hebben wel eens een friend with benefit gehad en zijn daarna gewoon vrienden gebleven terwijl ze een relatie hadden. Daarom heet het een Friend with benefits, je slaapt met elkaar, maar hebt er geen gevoelens omheen. Hier heb je ok het voordeel van dat je het samen slapen zo achterwege kan laten en mee kan stoppen.
Mensen zullen waarschijnlijk nu wel denken gadverdamme, wat vies en dat je dat niet doet in een relatie. Je mag je mening uiten prima, maar alsjeblieft hou op met invullen. Ik heb nu de situatie uitgelegd, mocht je nog steeds aan me twijfelen? Prima, doe je ding. Maar verwacht niet dat ik er tijd aan geven.
bliver schreef:MarlindeRooz schreef:Waar staat dan dat ze daadwerkelijk nog met die FWB dingen doet? Misschien houdt ze hem alleen achter de hand voor wanneer ze geen relatie heeft???
Er staat dat ze een fwb heeft en dat ze beiden een relatie hebben dat zegt toch wel genoeg. Dan ben je niet met de gedachte bij je echte relatie. Die arme jongen voelt dat en vraagt aan alle kanten bevestiging en krijgt vervolgens naar zijn hoofd dat ie niet zo moet controleren.
bliver schreef:Bij deze excuus voor het denken dat je vreemdgaat!
Ik denk wel degelijk dat je zelf aanleiding geeft voor het controlerende gedrag. Je geeft je niet 100 % aan je vriend en dat voelt hij. Hij zoekt aan alle kanten naar bevestiging.
lady62 schreef:Zoals ik al eerder heb gezegd zit je niet lekker in een relatie en ben je ook nog angstig stop er dan mee.
En eerlijkheid duurt het langst.
Het is gewoon heel moeilijk om een mening of advies te geven als je verhalen van een kant hoort dus moeten ik uitgaan van wat ik hier op pik.
Dat houd dus ook in dat ik wel eens 1 kant op denk omdat ik iets aanneem over dingen die je zelf post.
Of dat dan zo is daar kun je gewoon een reactie op geven en in dit geval is het NEE dus.
Maar in ieder geval zoals je relatie nu gaat gaat het hem niet worden dus misschien een serieus gesprek en vooral een duidelijk gesprek?
janouk schreef:Een relatie is tussen 2 mensen, sprak zij wijs![]()
Problemen in de relatie moet je samen bespreken en samen oplossen.
Ik snap dat je probeert om je gedachten en onbestemde gevoelens op een rij te zetten. Maar hier op bokt kent niemand het hele verhaal. En ieder verhaal heeft 2 kanten.
Mijn tip: ga op een rustig moment samen om tafel zitten en zonder te verwijten vraag hem om de vrijheid, die jij zo graag wil voelen. En vraag wat hij graag van jou wil.
En als hij of jij dat niet kan of wil, dan zul jij nooit gelukkig worden in deze relatie en moet je zelf de beslissing nemen om verder alleen te gaan.
In een relatie moet je eenmaal samen werken; een beetje geven en een beetje nemen.
Succes
Suusje92 schreef:lady62 schreef:Zoals ik al eerder heb gezegd zit je niet lekker in een relatie en ben je ook nog angstig stop er dan mee.
En eerlijkheid duurt het langst.
Het is gewoon heel moeilijk om een mening of advies te geven als je verhalen van een kant hoort dus moeten ik uitgaan van wat ik hier op pik.
Dat houd dus ook in dat ik wel eens 1 kant op denk omdat ik iets aanneem over dingen die je zelf post.
Of dat dan zo is daar kun je gewoon een reactie op geven en in dit geval is het NEE dus.
Maar in ieder geval zoals je relatie nu gaat gaat het hem niet worden dus misschien een serieus gesprek en vooral een duidelijk gesprek?
Ik heb al meerdere keren met hem rond de tafel gezeten, gesproken over vorige relaties wat daar is gebeurd en of hij daardoor zo gecontroleerd is geworden. Is niks gebeurd zegt hij dan, ondanks dat ik het nog zo vaak vraag blijft hij trots nee zeggen. Heb hem dingen voorgelegd waar hij eventueel mee kon werken en waardoor het misschien makkelijker werd. Ik complimenteer hem dan ook, als hijn een dag lang niet heeft geappt. Dann zeg ik gerust tegen hem van hej schat, zie je nou wel dat je het kan een dagje even niet naar me appen en druk maken over waar ik ben en met wie?
Suusje92 schreef:Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.
bliver schreef:Ik denk wel degelijk dat je zelf aanleiding geeft voor het controlerende gedrag. Je geeft je niet 100 % aan je vriend en dat voelt hij. Hij zoekt aan alle kanten naar bevestiging.