Sarah_Stip schreef:Natuurlijk zijn er nadelen, je kan elkaar niet vaak zien en vast houden etc. En voor vele zal het lijken alsof het me niks oplevert. Maar je kan gewoon altijd even je verhaal kwijt, je word wakker met een lief berichtje. VEEL skypen.... En misschien wel naar een geweldige dag uitkijken. Natuurlijk, het is anders dan een 'gewone' relatiep...
Daar hoef je geen verkering voor te hebben natuurlijk.
Ik heb ook een vriend die in Australië woont, is heerlijk om af en toe eens te chatten met elkaar, over elkaars leven te vertellen en te horen, je verhaal eens bij een ander kwijt te kunnen dan bij de gebruikelijke mensen om je heen etc. Wij kennen elkaar wel irl. Ik kon vorige zomer in zijn huis verblijven toen ik in Australië was, hij is al eens hier geweest en komt komende zomer weer als hij op huwelijksreis de wereld rondgaat.
Geweldig zo'n vriendschap, we kunnen uren chatten, maar dat maakt het nog niet tot een relatie/ verkering/ verliefdheid.
En zoals sallandval ook nog een x zegt; wat is het verschil met nu? Wat levert het je op? Wat heb je eraan?
Ik denk dat je je erg vergist TS.

Beste voor je denk ik is om vrienden te blijven. Want een vriendje wil je toch graag kunnen knuffelen.