Mensen waarvan je denkt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:48

Bij de bakken waar je verse broodjes uit kan halen doen mensen dit vaak met hun handen ipv de daarvoor bestemde tang.
Vorige keer stond ik het te vullen en pakt zo'n mevrouw het met dr handen, maar raakt ondertussen wel alle broodjes aan die erin liggen.
Dus ik vraag vriendelijk of ze de tang wil gebruiken, omdat het niet zo hygienisch is voor de volgende klanten.

JAA UHHH IK HEB REUMA DUS DAT KAN NIET!

ik stond even van %)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:54

Ik vind het zelf op stap nog weleens leuk om dit soort dingen te zeggen haha..

Met een sigaret in je handen (als je alleen buiten staat te roken en wat aanspraak zoekt), tegen een andere roker: Je weet dat roken slecht voor je is he?

Een vriendin die een 3D bril thuis bij een gewone tv aan het uitproberen was, Ja sorry dat kan ik niet laten wat gniffeltjes te laten vallen.

De opmerking voor een vakantie naar Amerika: Lijkt me wel grappig, Links rijden (ahum)

2 meiden achter me in de bus die een heel verhaal aan het vertellen zijn over scharrels en de namen me wel erg bekend voorkomen, toch eens goed omgekeken wie het waren en daarna de betreffende persoon maar even gebeld haha. En inderdaad het ging over hem.

Een vriendin die in nogal beschonken toestand kennissen van mij erop ging wijzen dat vreemdgaan echt not done is (zij kende de persoon niet maar wist die via mij).

Een paard met nog 1 strijklap om op stal zetten (dit deed ik zelf, oeps)

Vriendin op gaan pikken, zit zij in de kroeg te wachten (communicatie foutje)

Soms ben ik erg blij dat ik blont ben en een prima excuus heb :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:17

Bij de jan linders een keer een politie agent in uniform.Hij stond met 2 handen in de broodjes te graaien.Ik heb er toch wat van gezegt.Maar kreeg een boze blik en weg was hij.En blond is met een d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:46

Britta31 schreef:
Bij de jan linders een keer een politie agent in uniform.Hij stond met 2 handen in de broodjes te graaien.Ik heb er toch wat van gezegt.Maar kreeg een boze blik en weg was hij.En blond is met een d.

Ik gok zomaar dat dat de grap is.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:48

Doanique schreef:
Britta31 schreef:

Ik gok zomaar dat dat de grap is.

Want gezegd is ook met een d :')

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:56

Stybba schreef:
Herkenbaar... Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop.
Laatst wel iets waar ik nog steeds om moet lachen :')
Ik stond op het perron en de trein was net gestopt. 1 treinstel met 3 wagons en ik stond bij de 2e wagon. Nog voordat de deuren open gaan vraagt een meisje (van een jaar of 16!) naast me aan haar vriendin: "waarom staat er een 2 naast de deur?" zegt die vriendin "omdat dit de 2e wagon is :j "

Hahahaha, ik moet hier echt heel erg om lachen, dit vind ik zooo leuk!

Waar ik me aan erger is: in een bijna overvolle trein, dat er iemand zit met een grote tas ernaast op de nog lege zitplek en of met opzet niet bij het raam zit en met laptop en al uitgebreid uitgestald enzo, en dat dan druk zitten te internetten, die moest ik ook altijd hebben en dan zeg ik, mag ik gaan zitten? kon die mooi ff gaan opstaan en of doorschuiven naar de raamkant hahaha.

Mooi dat ik die dan juist moet hebben en dan zeg ik gewoon: mag ik ook gaan zitten?

tja een volle trein en dan zo een zitplek ongebruikt en of een tas erop, nee dat pik ik niet, ik betaal er ook voor om te kunnen zitten als er zitplekken zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:59

Dan ben ik ook blond.Sorry.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:59

Oh ik meld me ook hier. Heb het topic niet gelezen maar er zal vast wel verhalen zijn die hetzelfde zijn als die van mij. Op werk loopt er iemand rond (sinds een paar weken) die grappig wilt zijn. Je ziet gewoon dat hij z'n best doet. Grrr ik erger me daar aan. Gelukkig is de afdeling groot en zie ik hem heel weinig gezien hij aan de andere kant van de afdeling is. Maar soms komt hij naar een collega die bij mij in de buurt zit of zie ik hem tijdens de pauzes. En als hij dan grappig wordt gevonden doet ie heel non-chalant dat hij het zo niet heeft bedoeld :+ Nahh hou ik niet zo van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:44

xMaritt schreef:
Hihi dan weet ik ook nog wel een leuke. Ik studeer in Wageningen en in veel collegezalen hangen camera's waarmee de colleges worden opgenomen, handig voor als je een keer niet kunt komen of wat terug wilt kijken. Nu schijnt er vorig jaar een (gast?)docent na het geven van een college 'met zichzelf gespeeld' te hebben, maar die was even vergeten dat de camera's nog draaiden... Werd niet gewaardeerd :')

Gatver, dat vind ik ook echt wel nasty zeg..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:50

Gisteren ging ik bowlen met m'n vriend en naast ons kwam ook een ouder stelletje te zitten. Vrouw was aan de beurt en vroeg zich af welke vingers er ook al weer in de gaten moesten..
Vervolgens gooit ze de bal vrijwel direct in de goot en blijft ze alsnog naar de bal kijken, alsof die nog wat bijzonders ging doen..
En toen ging ze weer zitten, maar ze moest natuurlijk nog een keer gooien..

Volgensmij had ze gewoon nog nooit gebowld :))

MarlindeRooz

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 17:51

Ik liet de bal achter me vallen. *D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:58

DinaxUllie schreef:
Bij de bakken waar je verse broodjes uit kan halen doen mensen dit vaak met hun handen ipv de daarvoor bestemde tang.
Vorige keer stond ik het te vullen en pakt zo'n mevrouw het met dr handen, maar raakt ondertussen wel alle broodjes aan die erin liggen.
Dus ik vraag vriendelijk of ze de tang wil gebruiken, omdat het niet zo hygienisch is voor de volgende klanten.

ik stond even van %)

Maar dat kan dus echt :)
Bepaalde bewegingen kan je niet meer zonder pijn of helemaal niet meer omdat je gewrichten vergroeien...
De opa van mijn vriend is een vervent schilder en tekenaar... maar hij kan door de reuma geen potlood of kwast meer vast houden :)

Mijn schoonvader :roll:
Ik ben bezig met af te vallen en dat doe ik via een dieet waarbij ik bepaalde producten wel mag en bepaalde niet... en dan zit hij maar tegen mij te snauwen dat ik dit niet mag of dat dat niet goed voor mij is en blablabla...
terwijl ik dat zelf wel weet en hij het dus fout heeft :roll:
En dan moet hij perce proeven wat ik wel mag, concludeert dat het lekker is dus vreet het op... terwijl de dingen die hij mag en ik niet daarna pas gegeten worden...
Waardoor ik dus niks meer heb >;)
En ja... dan denk ik echt: Oh gosh, kerel denk na en hou je smoel *facepalm*
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 09-10-14 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:58

MarlindeRooz schreef:
Ik liet de bal achter me vallen. *D

:')
Ik heb hem per ongeluk een keer naar achter gegooid :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:20

Vandaag op begrafenis van mijn oma.. vraagt iemand "ben jij een kleindochter?" Ik zeg "ja klopt, en dit is mijn vriend"
zegt ze tegen mijn vriend "oooh mocht jij ook mee?"

Ehh.. haha :')
Zei mijn vriend ook nog "ja we zijn 6 jaar samen en hebben een kind.."
keek ze best raar van op.
Vond het best n vreemde opmerking :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:41

VivaLaVida schreef:
Vandaag op begrafenis van mijn oma.. vraagt iemand "ben jij een kleindochter?" Ik zeg "ja klopt, en dit is mijn vriend"

Is het nu raar dat ik me afvraag waarom dat een vreemde opmerking is? Of is het een heel dicht familielid of zo? Want als je mensen al heel lang niet hebt gesproken of maar vaag kent kan ik me het best voorstellen. :Y)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:08

M_D_H schreef:
DinaxUllie schreef:

ik stond even van %)

Maar dat kan dus echt :)
Bepaalde bewegingen kan je niet meer zonder pijn of helemaal niet meer omdat je gewrichten vergroeien...
De opa van mijn vriend is een vervent schilder en tekenaar... maar hij kan door de reuma geen potlood of kwast meer vast houden :)

Maar dat kan dan wel op een iets rustiger manier gebracht worden dunkt me :+

Ik heb nog een mooie. Of nou ja, mn moeder een tijdje terug. Moeder was bij de blokker en moest een bepaald product hebben. Gevonden, stond een mooi laag prijsje bij dus meegenomen naar de kassa. Wordt t ding bij de kassa voor een hogere prijs aangeslagen, dus moeders zegt 'hé, er hing een kaartje bij van [die prijs], dit klopt niet'.
Reactie winkelmiep: 'Ja, maar dat kaartje heeft u er misschien zelf wel bijgehangen dus de kassa heeft gelijk.'
Moeder is per direct de winkel uitgelopen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:37

Deetjeeuh schreef:
VivaLaVida schreef:

Is het nu raar dat ik me afvraag waarom dat een vreemde opmerking is? Of is het een heel dicht familielid of zo? Want als je mensen al heel lang niet hebt gesproken of maar vaag kent kan ik me het best voorstellen. :Y)

Ik vind dat nogal raar ja >;) Zou wat zijn als je vriend niet mee zou mogen :')
maar ja dat ik het raar vind komt vooral door dat het iemand is die vind dat je eerst moet trouwen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:41

Had laatst ook een client op mijn werk,,(thuiszorg) die zag dat ik nagellak op had. Zegt ze; en wat vind je moeder daar nu van?
Ik zei geen idee maar ik kan het wel vragen? :Y)

Toen vroeg ze of ik dan niet meer thuis woonde.
ik: nee...
zij: oh dus je bent getrouwd?
ik: nee ik woon samen.
nou dat ging er niet in hoor :')
verder een lief mens hoor trouwens :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 21:42

Seks mag pas na het huwelijk!!! Want anders komen er onwettige kinderen!!! >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:48

Oh oh...... te laat!!
(kruipt hier al een dik bolletje rond van 8 maanden... te groot om terug te stoppen!!)

M_D_H

VivaLaVida schreef:
Had laatst ook een client op mijn werk,,(thuiszorg) die zag dat ik nagellak op had. Zegt ze; en wat vind je moeder daar nu van?
Ik zei geen idee maar ik kan het wel vragen? :Y)

Toen vroeg ze of ik dan niet meer thuis woonde.
ik: nee...
zij: oh dus je bent getrouwd?
ik: nee ik woon samen.
nou dat ging er niet in hoor :')
verder een lief mens hoor trouwens :D

Zo is een ex collega en tevens goede vriendin van mij en mijn vriend bekeerd tot het christendom voor haar man. Haar man is echter opgevoed met het christendom.
Nou, het heeft echt tot een jaar geduurd voor hij accepteerde dat mijn vriend en ik niet getrouwd waren, maar wel bij elkaar bleven slapen en praktisch samenwoonde (bij onze ouders in huis :+)
Hij heeft er toch veel vragen over gesteld en het er erg moeilijk mee gehad...

DewiRox

Ik had vanmiddag, in de stiltecoupe, een griet die aan het bellen was met haar mobiel op de luidspreker. Ze hield haar telefoon dan ook gewoon op haar schoot, waardoor je haar hoorde praten, maar ook gewoon alles wat degene zei met wie ze belde..

Na een tijdje sprak iemand haar aan, toen was ze ook helemaal op haar teentjes getrapt. Had ze gezegd door de telefoon dat ze moest ophangen omdat er van die zeikerige poedersuiker Nederlanders in de trein zaten waarvan ze niet mocht bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:49

Nou zeg mdh... wat gaat hem dat aan zeg >;)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:57

Ok als je reuma hebt en je kunt die tang niet gebruiken..staat er toch vaak een winkelmedewerker achter dat brood gedoe. Dan vraag je toch even hulp?

Wat ik irritant vond laatst..bij de albert heijn bij ons staat 1 rij karretjes buiten. Het was druk dus ik sta in de rij om een karretje te pakken. Komt tussen de fietsenrekken door een man die even voor mij een kar pakt. Ja ehh. Ik sta toch ook netjes te wachten?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:20

O, wat zitten er toch een geniale dingen tussen. :')
Dat wicht met die naar aardappel smakende patat was vast diegene die eens voor me bij de pinautomaat stond. Pasje er in, automaat pikt 'm niet. Giechelen met dinnetje, pasje draaien, pakt 'm niet. En dat ging toch wel een keer of wat door, ik geloof dat dat pasje op werkelijk elke manier wel in die automaat werd gepropt. Maar goed, niks werkte, dus werd er maar even naar het pasje gekeken. En toen zag ik nog eerder dan zij dat ze met een bonuspas aan het pinnen was... |o

Of dat je rustig aan het fietsen bent, er een deur open gaat en er een hond maatje dino voor je fiets wordt gegooid. En na een kwartier, als je je darmen uit het voorwiel hebt geknutseld na die noodstop de eigenaar ineens opkijkt. 'O...sorry'.
Dat je rustig aan het fietsen bent (ja, ik fiets nogal eens :P ), er een deur opengaat en er een kat naar buiten glipt die spontaan voor je wiel op d'r buik gaat liggen kroelen. Mja, daar kijk ik al niet meer van op, katten gooien zich regelmatig voor mijn wielen. Maar vervolgens die eigenaresse die zonder een woord te zeggen of naar me te kijken naar de kat loopt, het beestje oppakt en weer naar binnen doet. Uh... :?

In de winkel zo'n vrouw die serieus een half uur lang een punt staat te maken over een aanbieding die geen aanbieding was. Dat ze wel wist dat die mevrouw achter de balie er ook niets aan kon doen maar dat ze toch een punt moest maken. Dat het dan misschien wel om een andere hoeveelheid ging maar dat ze toch dat punt moest maken. Dat bladiebla maar dat punt. Net op het moment dat ik dacht 'Nog één keer punt en ik ga gillen' was ze klaar met haar gepunt. O men...sommige mensen... :n

O, ja, om af te sluiten, nog eentje met een briljante afloop. Man, duidelijk niet van het soort 'ik moet rondkomen van een tientje per maand', stond een scene te schoppen bij een kraampje. Je kon, als je 10 euro of meer aan boodschappen had, je bonnetje laten zien en dan kreeg je een busje Pringles. Meneer had 9,95, kreeg dus geen Pringles, vond dat toch behoorlijk niet kunnen en bralde maar door over die vijf cent. En het was echt maar een klein busje Pringles, niet een hele doos vol die je leuk op Marktplaats kunt zetten om je boot te financieren.
En toen kwam er een mevrouw met een bonnetje aan lopen. 'Meneer...als u die Pringles zo hard nodig hebt, hier, dan mag u mijn bonnetje wel'. _/-\o_ _O-
Briljant, kon dat mens wel zoenen, heel m'n dag goed gemaakt. :D