Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pmarena schreef:Meid, grijp nou toch in....
Yessy schreef:Dus ze heeft ja gezegd tegen een woning die ze nog niet gezien heeft, waarvan de huurprijs onbekend is (stond die niet online?) en waarvan ze niet weet wanneer ze huur moet gaan betalen? Naast dat ze het moeilijk vond om het jou te vertellen, leek ze er wel blij mee te zijn?
Kan mij niet voorstellen dat je hier geen bedenktijd voor hebt
bigone schreef:Tja, dan blijft er nu maar één ding over, pak de telefoon , bel je broer en vertel hem dat hij vanaf nu de hele verhuizing mag regelen aangezien hij haar hier naar toe heeft gepusht. Ook duidelijk zeggen dat je je er niet meer mee bemoeit. En echt hard hierin zijn, na dit gesprek direct je moeder bellen en vertellen dat broertjelief alles verder zal regelen en je haar veel plezier in haar nieuwe woning wenst.
Klinkt misschien erg hard maar het kan ook een wake-up call voor moeders zijn waardoor ze alsnog inziet dat het niet zo verstandig is om aan de leiband van zoonlief te lopen. Poot stijf houden, echt waar, vooral naar je broer en ook echt niets meer doen alleen koffie drinken bij je moeder.
Niet nogmaals proberen de boel te regelen of te sussen, schiet je in deze fase niets mee op.
meggiemeg schreef:Bigone ze wil absoluut niet weg uit het dorp, helaas.
Mijn man en ik hebben het hier al (te vaak) over gehad, wat als dit de uitkomst gaat zijn.
Ik ga mijn broer hier mee confronteren en melden dat hij het erg druk gaat krijgen de komende tijd.
Dat ik er vooral niet achter moet gaan komen dat hij haar nu gaat laten vallen.