Bang in huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:41

Joscaa schreef:
CharmingS schreef:
Ik ben net in het midden van de kamer gaan staan en heb vriendelijk verzocht om met rust gelaten te worden.
Helemaal netjes in het midden van de kamer? Dan moet het wel gewaardeerd worden 8-)

_/-\o_ :')

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:41

hmm filmpjes doen het niet meer hier tenminste k zie niks ...

maar wel scary ik vind het ook niet fijn om alleen thuis te zijn hoor, ook niet met mijnm hondjes trouwens haha voor inbrekeers zijn het prima waakers maar voor dit soort dingen absoluut niet!

weet bij mijn dochter op de kamer is ook iets was eerder de computer kamer en was toen ook al zo , nu mijn dochter er slaapt ook , heb indd laatst gevraagd haar en ons alstjeblieft met rust te laten , het is er ook altijd kouder dan elders in het huis, maar het heb er geen kwaad gevoel bij dat stelt gerust :)

sterkte en succes

CharmingS

Re: Bang in huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 22:45

Filmpje doet het bij mij nog wel!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:49

Nou eeeh. Slaap lekker!

Nog!

Dankje TS. Ik durf niet meer te slapen. Heb zojuist mijn bed moeten verschonen omdat ik van angst alles heb ondergescheten in 7 kleuren.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:51

Eileen_ schreef:
N0a schreef:
Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...

Misschien niet wat je wilde horen, maar wie weet helpt het als je het eens hardop zegt :+

Dat heet slaapverlamming, google maar ns op. Heb ik zelf ook wel ns. Kan wel ontzettend eng zijn! Had t laatst met een vogelspin boven mn hoofd, als ik zou bewegem zou die op me vallen. Ben helemaal niet bang voor spinnen, vind t machtig gave beestn. Maar toen echt wel hoor! :') Je hersens kunnen je ontzettend voor de gek houden!
Heel veel mensen die denken dar ze geesten zien in hun slaapkamer, is eigenlijk gewoon een slaapverlamming trouwens.

Dat was geen slaapverlamming. Ik kon mij gewoon bewegen. Daarnaast was er altijd het gevoel van aanwezigheid van iets/iemand. Ook overdag zag ik soms iemand staan, of vlak voor ik ging slapen. Toen het alleen snachts was kon mijn nuchterheid het nog goed praten. Toen ik overdag ook dingen begon te zien niet meer. :+

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 22:51

Haha kom je mijn bed ook even doen zo dan :)

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:56

Oke.. ik had dit dus niet moeten lezen.. dat worden weer nachtmerries vannacht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:02

Ik heb ook slaapverlamming gehad en werd van de ene kant naar de andere kant van t bed gegooid. Of tenminste ik heb achteraf gelezen over slaapverlamming en bijna alles kwam overeen (nachtmerrie,maar dan het gevoel van half wakker zijn, ik zag de duivel die me kwam halen) ik deed mijn ogen open en rolde van de ene kant naar de andere kant.. kon niks uitbrengen van angst tot ik ineens stil kwam te liggen. Heb keihard gegild en naar de kamer van mn ouders gerend. Woonde nog thuis, was n jaar of 16. Wat was dat verschrikkelijk.
Dat kan zo echt lijken...

maar goed. Ts hoop dat je goed slaapt en geen last meer hebt van rare geluiden en panische honden!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 23:06

K ga mezelf vermannen nu en naar boven!!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:10

VivaLaVida schreef:
Ik heb ook slaapverlamming gehad en werd van de ene kant naar de andere kant van t bed gegooid. Of tenminste ik heb achteraf gelezen over slaapverlamming en bijna alles kwam overeen (nachtmerrie,maar dan het gevoel van half wakker zijn, ik zag de duivel die me kwam halen) ik deed mijn ogen open en rolde van de ene kant naar de andere kant.. kon niks uitbrengen van angst tot ik ineens stil kwam te liggen. Heb keihard gegild en naar de kamer van mn ouders gerend. Woonde nog thuis, was n jaar of 16. Wat was dat verschrikkelijk.
Dat kan zo echt lijken...

maar goed. Ts hoop dat je goed slaapt en geen last meer hebt van rare geluiden en panische honden!

Creepy.. :\

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:11

CharmingS schreef:
K ga mezelf vermannen nu en naar boven!!

joh wij appen gewoon ff door vanavond komt helemaal goed !!
jmmer dat je dan die drank niet in huis hebt en ik de mijne net meester heb gemaakt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:12

Maar die andere hond op.je filmpje is wel aan het kwispelen trouwens!

N0a nou he. Heb er tijd last van gehad en bijna niet durven slapen. Was ik effe blij dat er een verklaring voor is..

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 23:26

Heb het ondertussen gered naar boven lig nu met 4 honden in bed en ga straks maar een poging doen om te slapen!! Thanks iedereen voor de tips!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 23:28

VivaLaVida schreef:
Maar die andere hond op.je filmpje is wel aan het kwispelen trouwens!

N0a nou he. Heb er tijd last van gehad en bijna niet durven slapen. Was ik effe blij dat er een verklaring voor is..

Die andere hond is een blije prei en kwispelt eigenlijk altijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:29

Haha dat viel mij al op! die ene grommen alsof ie belaagd word endie ander helemaal happy :')

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 23:30

Die andere is pas 8 maanden en word overal enthousiast van.. zelfs als ze op dr donder krijgt ofzo. Echt een clown

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:32

Maak je niet druk joh, met 4 honden op bed overkomt je echt niks!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:33

ehhhhh CharmingS

Ik denk toch echt dat je al crossend tijdens jachten in de USA veel meer gevaar liep dan nu...

En mocht het echt spoken ( wat ik ten ene male NIET geloof)..maar in het onwaarschijnlijke geval dat het toch zo is:

FILMEN,FILMEN,FILMEN.

Ga je schatrijk mee worden!!! :D :D :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:37

Best creepy topic :') Maar realiseer je wel dat je nu elk geluidje en elk iets als eng gaat ervaren omdat je er al zo in zit. Probeer gewoon te denken, whatever als hier een één of ander eng onzichtbaar iets in huis zit, hij doet me toch niks :+ Het gaat je niet doodmaken ofzo.

Misschien helpt dat? :P

Vind die reactie van je hond ook heel apart. Eén van onze honden die nu bij een vriendin van mij woont is een beetje autistisch, nouja, zo noem ik haar... en die kan ook zo grommen, maar doet dit altijd in situaties als ze zich ongemakkelijk voelt of bij mensen die ze niet goed genoeg kent of mensen die bedreigend over komen. Zij kijkt dan ook niet in de richting van die persoon maar juist weg. Het is een soort angst, geen agressie. Dus het zou best kunnen dat jouw hond het wel richting jou bedoelde. Wellicht omdat je zelf zo gestrest was. Dit situaties maakt die hond denk ik niet dagelijks mee met jou xD Dit voelt mijn hond ook altijd perfect aan. Hoeft niet perse super erg te zijn maar het beste is dan wel om de hond met rust te laten.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 23:46

Ze begonnen allemaal tegelijkertijd te grommen maar hij bleef grommen

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:47

-O- Hij voelde zich duidelijk niet op z'n gemak :')

Nouja, good luck. Nogmaals, die eventuele enge creatures in je huis kunnen je niks doen haha.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:54

Maar spoken kunnen overal doorheen, dus de deur op slot doen helpt niet :D Vragen of het weg wil gaan deed ik vroeger ook toen ik van elk geluidje panisch werd :') Dat hielp voor mijzelf heel goed
Sterkte TS de komende nacht

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 00:01

Even heel nuchter.. Als mijn hond een muisje of spin in t vizier heeft begint hij ook zo te grommen. (En durft vervolgens niet meer te bewegen. De held :') )

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 00:02

Mijn honden niet! Ik ken ze en ze reageren normaal noooit tegelijkertijd zo..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 01:25

Al in slaap kunnen komen TS? :)