Joscaa schreef:CharmingS schreef:Helemaal netjes in het midden van de kamer? Dan moet het wel gewaardeerd wordenIk ben net in het midden van de kamer gaan staan en heb vriendelijk verzocht om met rust gelaten te worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eileen_ schreef:N0a schreef:Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...
Misschien niet wat je wilde horen, maar wie weet helpt het als je het eens hardop zegt
Dat heet slaapverlamming, google maar ns op. Heb ik zelf ook wel ns. Kan wel ontzettend eng zijn! Had t laatst met een vogelspin boven mn hoofd, als ik zou bewegem zou die op me vallen. Ben helemaal niet bang voor spinnen, vind t machtig gave beestn. Maar toen echt wel hoor!Je hersens kunnen je ontzettend voor de gek houden!
Heel veel mensen die denken dar ze geesten zien in hun slaapkamer, is eigenlijk gewoon een slaapverlamming trouwens.
VivaLaVida schreef:Ik heb ook slaapverlamming gehad en werd van de ene kant naar de andere kant van t bed gegooid. Of tenminste ik heb achteraf gelezen over slaapverlamming en bijna alles kwam overeen (nachtmerrie,maar dan het gevoel van half wakker zijn, ik zag de duivel die me kwam halen) ik deed mijn ogen open en rolde van de ene kant naar de andere kant.. kon niks uitbrengen van angst tot ik ineens stil kwam te liggen. Heb keihard gegild en naar de kamer van mn ouders gerend. Woonde nog thuis, was n jaar of 16. Wat was dat verschrikkelijk.
Dat kan zo echt lijken...
maar goed. Ts hoop dat je goed slaapt en geen last meer hebt van rare geluiden en panische honden!
Maar realiseer je wel dat je nu elk geluidje en elk iets als eng gaat ervaren omdat je er al zo in zit. Probeer gewoon te denken, whatever als hier een één of ander eng onzichtbaar iets in huis zit, hij doet me toch niks
Het gaat je niet doodmaken ofzo.
Vragen of het weg wil gaan deed ik vroeger ook toen ik van elk geluidje panisch werd
Dat hielp voor mijzelf heel goed
)