Losse woordjes heb ik helemaal niks mee, doe dan je best om iets te typen zodat je ook de bijbehorende emoties kan tonen. Oh ja...emoties...dat kunnen de meeste mensen niet eens meer herkennen vandaag de dag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iirrssjjee schreef:De vliegtuigramp met MH17 kan ik me nog wel herinneren....
Ik was op dat moment leiding van een ponykamp. Twee meiden op ons kamp hun beste vriendinnetjes zaten in dat vliegtuig. Wij hoorden van de manege eigenaar wat er gebeurd was en dat moeder onderweg was naar ons om het aan de meiden te vertellen etc. Zodra we de keuken uitliepen om de meiden erbij te zoeken, kwamen ze al heel hard huilend naar ons toe.... We wisten genoeg. Op Facebook stond het al van klasgenootjes etc.
Relien schreef:Daarom gaat mijn fb voor mijn bevalling gewoon op slot en hoop dat vriendlief ook mee doet. Heel erg om te zeggen maar wij hebben een kennis in onze vrienden groep (voor mij is het woord te vriendin te veel bij haar) die daar wel toe in staat kan zijn en het ergste is dat ze het dan niet eens bewust zou doen
_Blacky_ schreef:Dat probleem lopen wij tegenaan met de bruiloft. Ik wil absoluut niet dat er door andere foto's worden gedeeld op social media. Als er al foto's online komen doe ik dat zelf. Maar hoe maak je dat duidelijk in deze tijden haha
. Destino schreef:Het is enorm irritant.. Tijdens ons huwelijk hebben de ceremoniemeesters het in de begeleidende brief gezet en iedereen heeft zich daar netjes aan gehouden.
Nu heb ik standaard ingesteld staan dat mensen mij pas kunnen taggen na mijn goedkeuring. Straks rond de bevalling stel ik gewoon in dat ik niet getagd kan worden en dat niemand een bericht op mijn tijdlijn kan plaatsen.. Ga vriendlief vragen hetzelfde te doen.
Britt_Sisi schreef:iirrssjjee schreef:De vliegtuigramp met MH17 kan ik me nog wel herinneren....
Ik was op dat moment leiding van een ponykamp. Twee meiden op ons kamp hun beste vriendinnetjes zaten in dat vliegtuig. Wij hoorden van de manege eigenaar wat er gebeurd was en dat moeder onderweg was naar ons om het aan de meiden te vertellen etc. Zodra we de keuken uitliepen om de meiden erbij te zoeken, kwamen ze al heel hard huilend naar ons toe.... We wisten genoeg. Op Facebook stond het al van klasgenootjes etc.
Zo naar dat! Ik was ook ponykampleiding maar bij ons krijgen de kids pas savonds hun telefoon een uurtje. Bij ons werd er gebeld door de moeder en die heeft even gesproken met dat meisje. Scheeltdat ze het nog niet op internet had kunnen lezen dus!
Ik heb er verder zelf nooit echt last van. Laat ik het zo zeggen ik heb het nooit echt gemerkt en daardoor hoef ik me er ook niet aan te irriteren!