Slaap jij nog met een knuffel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: Slaap jij nog met een knuffel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:59

Wat een leuk topic,hele levensverhalen komen er boven! :))

Ik heb mijn lievelingsknuffel van vroeger nog steeds,na 20 jaar trouwe dienst in mijn bed,slaapt hij nu bij mijn dochter van 7. Net als mijn vader me vroeger vertelde,heb ik mijn dochter verteld dat hij een beschermleeuw is die boze dromen wegjaagt. Dat heeft zowel mij als m'n dochter geholpen bij de bestrijding van nachtmerries.

Ik slaap nu niet meer met een knuffel,maar heb nog steeds een zwak voor die dingen. Ik sta wel eens in de winkel en zie een hele leuke die ik dan toch maar niet meeneem,maar als ik het kleine kind in me haar gang liet gaan zou ik rustig nog elke maand een knuffel kopen :+

Dit topic zet me bijna aan om toch eens een knuffel mee naar bed te nemen en te proberen of het lekker slaapt O:)

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 09:00

Jeetje, ik had niet zo veel reacties verwacht! :D Super leuke dingen staan er tussen, haha. :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 09:09

Beer is al bijna 26 jaar oud, en ligt nog altijd bij mij in bed.
Tot grote ergernis van mijn andere bedpartner die me daar nu toch echt te oud voor vindt. :))

Vroeger had ik het hele bed vol, zo vol dat ik er zelf net bij in paste soms haha. Heerlijk!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:35

Met mijn 22 jaar slaap ik nog steeds met of meerdere knuffels!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:37

Ja nog steeds. 1 klein beertje die ik al jaren heb.
Ook een levende knuffel op 4 poten <3

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:40

ik ben 32 en slaap nog met een luipaard. vlekkie. gekocht toen ik intern moest in zwolle voor mn epilepsie en ik dus niet alleen zou zijn. helaas ligt ie nog steeds naast me. lekker zacht!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:41

Jah hoor ik ook 27 en ook heerlijk met meneer beer ook op vakantie wat soms wel rare dingen opleverd.
Zo in turkije op vakntie geweest en daar wordt je bed opgemaakt meneer beer stond netjes bij me kussen... dan heb ik wel even ehmmm oke tjah. maar het geeft me gewoon echt rust

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:47

Wij hadden op vakantie op de Canarische Eilanden schaap mee. Iedere keer voordat we de hotelkamer verlieten hadden we weer een andere ludieke manier gevonden om schaap ergens te plaatsen en iedere keer was het weer een verrassing waar we schaap aantroffen. :')

Totdat we m een keer met een douchemuts en een handdoek op bed zette. Toen kregen we m uitgewassen terug maar het zwart van zn pupil was er helemaal afgepoetst. Natuurlijk was het niet de bedoeling dat ie feitelijk in bad ging. En al helemaal niet dat ie zo'n hardhandige behandeling kreeg. Sindsdien mocht ie mee naar het zwembad. :+

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:52

Echt slapen nee. :o Maar ik heb laast wel een happy birthday knuffel gehad (een beertje) en die staat wel op me bed rand :')

Maar wel super leuk dat je hier een topic over maakt :D

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:54

Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben op de wereld :')

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:54

Haha ik slaap er niet meer echt mee, maar heb al vanaf mijn geboorte (24 jaar geleden) dezelfde knuffel. Moet er niet aan denken dat ie er niet meer is.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:39

Ik ben 28 en kan niet slapen zonder knuffel. Inmiddels wegens mn leeftijd is mijn knuffel wel vervangen door een knuffelrol.
Maar die sleep ik ook overal mee naar toe zoals vakantie, weekendje weg en kamp met mijn kindjes.

Als ik hem niet mee heb slaap ik ook echt heel slecht. Moet gewoon iets hebben om vast te houden en omheen te kruipen..

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:02

Iris82 schreef:
Wij hadden op vakantie op de Canarische Eilanden schaap mee. Iedere keer voordat we de hotelkamer verlieten hadden we weer een andere ludieke manier gevonden om schaap ergens te plaatsen en iedere keer was het weer een verrassing waar we schaap aantroffen. :')

Totdat we m een keer met een douchemuts en een handdoek op bed zette. Toen kregen we m uitgewassen terug maar het zwart van zn pupil was er helemaal afgepoetst. Natuurlijk was het niet de bedoeling dat ie feitelijk in bad ging. En al helemaal niet dat ie zo'n hardhandige behandeling kreeg. Sindsdien mocht ie mee naar het zwembad. :+

_O- hahah wat een leuk verhaal. _/-\o_

Ik besloot koe niet mee te nemen naar USA terwijl ik 13 maanden weg was.. na 1 maand had m'n moeder 'm toch maar opgestuurd haha. Nu gaat ie toch weer overal mee naar toe.
Mij maakt het niet uit hoor wat anderen vinden, al zou ik met een vriend 'm wel aan de kant leggen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:08

Mijn varkie is jullie dankbaar, hij ligt weer bij mij in bed!

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:12

Hier een apenknuffelverzamelaar.
Heb inmiddels tussen de 40 en de 50 apen. Allemaal mooi uitgestalt op mn kamer.
Ik slaap meestal met een ouwe, Aapje de Kanaapje, en een héle grote, Donkey Kong.

Aapje de Kanaapje komt van koninginnemarkt toen ik twee jaar was. Hij had eerst lang haar maar is nu kaal.

Donkey Kong kleed ik altijd aan met mijn eigen shirts zodat ik hem als kussen kan gebruiken. Die shirt dient dan als kussensloop want Donkey past niet in de wasmachine, is een beetje vies dus zonder shirt haha.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:21

Ik kreeg toevallig deze week van iemand advies om een magnetronknuffel te kopen. Zo eentje die je warm kunt maken en naar lavendel ruikt.
Het schijnt veel te doen voor mensen die onrustig slapen en veel nachtmerries hebben (zoals ik).
Ik vond het ook best logisch klinken,met een warme knuffel ben je sneller ontspannen en voel je je door het vasthouden en de warmte misschien minder alleen/kwetsbaar. En de lavendel is ook ontspannend.

Dus ik heb een schattige beer besteld,baad het niet,schaad het niet!
Nu alleen vriendlief nog voorbereiden op een extra bedpartner :P

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:24

Ik slaap niet met een knuffel maar met een bantal guling (in het Nederlands is dat geloof ik een rolkussen). Een heerlijk zachte van mijn oma (die woont in Indonesië). Die doe ik dan tussen mijn benen en mijn armen en val dan heerlijk in slaap. Mijn vriend is altijd 'jaloers' op dat ding omdat het vaak tussen ons in ligt haha. Voorheen rook hij heerlijk naar mijn oma thuis maar inmiddels is de hoes al een paar keer gewassen :+
Weet niet of er meerdere mensen zoiets hebben, heb het topic niet doorgelezen namelijk *ga ik nu doen* :j
Mijn vriend heeft er trouwens ook één gekocht toen we vorig jaar in Indo waren maar hij is er niet zo gehecht aan als ik. Maar soms komt het wel eens voor dat onze rolkussens tegen elkaar aan liggen ipv wij :')

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:28

Eigenlijk moet ik dit niet op internet zetten, mijn geloofwaardigheid zal onmiddellijk dalen :+

Ik slaap met een speciaal kussentje. Deze is rond en als ik die niet bij mij heb kan ik NIET slapen. Is 'ie niet mee op vakantie? Dan kan ik wel janken. Gelukkig denkt mijn vriend eraan en gebeurt dat nooit. Mijn moeder heeft drie reserves geregeld. Is het kwijt, complete paniek. En dat op je 26e jaar. Waar moet dat heen!

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:30

Ik meld me ook *\o/*

Volgende maand word ik 21, en ik slaap nog steeds met mijn ringstaartmaki jojo.
Nadat mijn knuf in Mexico was kwijtgeraakt ( de was mevrouw had hem meegenomen :( ) heb ik jojo uitgezocht als nieuwe knuffel. Nog steeds sleep ik dat beest overal mee naar toe. Ik hou hem altijd gewoon in mijn hand als ik slaap, en ik word gek als ik hem kwijt ben! Mijn vrienden zijn er aan gewend en lachen me gelukkig niet uit. Ze zouden nog helpen zoeken ook als ik hem kwijt was, of een nieuwe voor me kopen haha!

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:36

Ben 29 en slaap ook met een knuffel. Slaap nog steeds met de zelfde als 20 jaar terug.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:36

Mijn grote Beer heb ik nu al bijna 27 jaar (toch knap aangezien in 26 ben) 2 jaar terug werd het toch echt te krap in bed en zit hij nu mijn dvd's te bewaken (en kijkt uit over heb bed)
Bij mijn hoofd heb ik nog Nijntje zitten. De super konijn die mij over de angst voor de tandarts heeft geholpen. Maar goed dat ze niet kunnen praten want ik heb wat afgepraat tegen ze.

Ook leerde ik mijn leerstof door mijn knuffels (+20) op het bed te zetten en dan ze les te geven op mijn krijtbord (oud tafeltennis blad)

Alle knuffels zijn nog in mijn kamer. Beer en Nijntje op ere plekken, de wat kleinere bovenop mijn kast en de andere hebben een hele kast voor zichzelf.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:42

Hier 24, en elke avond slapen Knufje en Puk (ja dat kleine schildpadje uit Finding Nemo) nog lekker bij mij in bed _O- Sleep ze ook gezellig mee van Breda naar Den Bosch en weer terug O:)
Slaap best ook zonder ze hoor, maar toch liever met <<)

Verder inderdaad Nijntje nog op de kast staan, en mijn beer op een plank.. Anders werd mijn bed toch echt te vol _O-

edit: Ik mag niet liegen, soms, als ik mezelf zielig vind dat ik alleen in een 2 persoonsbed lig, leg ik die grote beer naast me, zodat t nog net lijkt alsof er iemand bij me ligt O:) :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:46

Heb de knuffels waar ik het meest aan gehecht ben op mijn kast staan.
Mijn knuffel is op dit moment een fleece deken van 2.10 op 2.60 ofzo haha slaapt heeerlijk

snowlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:53

Jep! 16 jaartjes jong inmiddels, en vele knuffels hebben de revue gepasseerd bij mij! Mijn hele verzameling (zeg maar gerust 200 knuffels) ligt op zolder, ja ik was een echte knuffelfreak :o Ik ben begonnen met twee knuffelpoppen, langzaam zijn die vervangen voor een knuffelkonijn wat ik overal mee naar toe nam. Toen ik naar groep 1 ging mocht ik hem op een gegeven moment niet meer meenemen, dus toen kreeg ik een armbandje met een konijnenbedeltje eraan, wat ik helemaal kapotgekauwd heb -O- :P Toen ik eens geopereerd moest kreeg ik een giraffenknuffel die ik al heel graag wilde, en daar slaap ik sindsdien nog altijd mee. :)

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 16:57

Ik heb er ook meer dan 100, liggen gelukkig allemaal op zolder nu, op de belangrijkste na. Vroeger lagen ze alle honderd op m'n bed waardoor ik half begraven werd :o