Ik heb mijn lievelingsknuffel van vroeger nog steeds,na 20 jaar trouwe dienst in mijn bed,slaapt hij nu bij mijn dochter van 7. Net als mijn vader me vroeger vertelde,heb ik mijn dochter verteld dat hij een beschermleeuw is die boze dromen wegjaagt. Dat heeft zowel mij als m'n dochter geholpen bij de bestrijding van nachtmerries.
Ik slaap nu niet meer met een knuffel,maar heb nog steeds een zwak voor die dingen. Ik sta wel eens in de winkel en zie een hele leuke die ik dan toch maar niet meeneem,maar als ik het kleine kind in me haar gang liet gaan zou ik rustig nog elke maand een knuffel kopen

Dit topic zet me bijna aan om toch eens een knuffel mee naar bed te nemen en te proberen of het lekker slaapt
Super leuke dingen staan er tussen, haha.
Maar ik heb laast wel een happy birthday knuffel gehad (een beertje) en die staat wel op me bed rand
hahah wat een leuk verhaal.

) heb ik jojo uitgezocht als nieuwe knuffel. Nog steeds sleep ik dat beest overal mee naar toe. Ik hou hem altijd gewoon in mijn hand als ik slaap, en ik word gek als ik hem kwijt ben! Mijn vrienden zijn er aan gewend en lachen me gelukkig niet uit. Ze zouden nog helpen zoeken ook als ik hem kwijt was, of een nieuwe voor me kopen haha!