Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:24

Wanneer wordt het makkelijker?

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:27

Kana schreef:

Geef het tijd Kana...

bij mij is het nu 3 dagen geleden.. en ik heb 2 dagen alleen maar gejankt.. het is echt een emotionele rollercoaster.
Maar weet je wat.. ga vriendinnen op zoeken. Shout out. Laat weten dat je je klote voelt en je kan echt bij mensen terecht. Ik heb niet veel vrienden maar krijg wel lieve berichten uit onverwachte hoeken. Probeer positief te zijn!!

En huilen mag. Geef jezelf ook gewoon de tijd om te janken en te balen. Als je in je koppie maar positief blijft :(:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:33

Kana schreef:

Wisselt per persoon. Helaas.

Ik ben minimaal drie maanden van de kaart geweest. Functioneerde wel iets, maar ik liep er wel bij als en dweil. Na ongeveer 3 maanden was ik gaan backpacken, in mijn eentje, door Italië. Eerste paar dagen met regelmaat een traantje gelaten, maar ik had wel als doel mijn éigen geluk terugvinden. De knop is daar toen wel aardig goed omgegaan en sindsdien ging de lijn weer gewoon omhoog. Dat ik inmiddels 49 kilo woog, ik in mijn uppie van hostel naar hostel ging (en heel veel mensen leerde kennen) en onderweg nog een voedselvergiftiging én bedwantsbijten had opgelopen maakte niet uit: Ik kreeg éindelijk weer wat grip op mijn leven.

Is wel gepaard gegaan met een flinke dikke muur en een dikke huid. Het is er niet gemakkelijker op geworden om mensen dichtbij te laten komen... Achteraf maar goed ook, begin dit jaar een aantal messen in de rug gehad van een stel meiden die ik vertrouwde en een paar weken terug kwam er nog eentje bij. Zonder enige reden helaas. Maar dankzij die dikke huid is het nu meer 'what doesn't kill you makes you stronger.' :)

Anyway: Die knop gaat vanzelf om, wat daar de trigger van is wisselt per persoon. De uitwerking ervan ook :)

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:37

Wauw winged. Dat lijkt me ook wel wat :D hem even lekker een poosje peren met een rugzakje!!

Helaas niet het budget om hem even te peren :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:40

PenP2014 schreef:
Wauw winged. Dat lijkt me ook wel wat :D hem even lekker een poosje peren met een rugzakje!!

Helaas niet het budget om hem even te peren :')

Sterker nog, toen het nog geen dag uit was met mijn ex had ik mijn eerste vliegticket al geboekt :') Hij wilde mij niet meer? Prima, ga ik er toch vandoor :+ Heerlijk een weekendje op Sardinië gezeten en het hoofd op wat anders. 120 euro voor een retour inclusief hotel :j Had mijn geld op dat moment niet beter kunnen besteden dan aan een weekendje zon en rust. (en een kwekkende Annash :)) )

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:41

Ohh je geeft me echt inspiratie winged. Hier moet ik even verder over brain stormen *\o/*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:42

PenP2014 schreef:
Ohh je geeft me echt inspiratie winged. Hier moet ik even verder over brain stormen *\o/*

Tipje: Ga eens zoeken op skyscanner.com (of .nl). Kun je zoeken op goedkope vluchten etc :j

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:48

Haha strakke actie Winged! :))

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:10

Ook ik kan me aansluiten bij deze verhalen...
Twee dagen geleden heeft mijn ex onze relatie helaas verbroken. Ik breng de dagen door op de bank met een dekentje en heb inmiddels al aardig wat seizoenen series gekeken...

En waarom hij het uit heeft gemaakt... Ik heb geen idee... "Het paste niet in zijn leven". Vorige week hebben we nog een vakantie geboekt voor in december en nu dit...

Ergens heb ik nog de hoop dat het goed komt maar ik heb er een hard hoofd in. Het motto "de man waarvoor in mijn paarden verkoop, is de man waarmee ik ga trouwen" klopte helemaal, bij hem had ik dat gevoel...

Het moeilijkste van alles vind ik nog wel om hem los te laten... Het liefste zou ik hem constant appen, niet zo zeer om zielig te doen of te overtuigen maar gewoon omdat het mijn beste maatje was, omdat we uren konden banketstaaf over bullshit..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:13

Laurie schreef:
Haha strakke actie Winged! :))

Mwah, het staat nu leuker/sterker dan dat ik werkelijk was, zat een kleine 3 weken tussen de break en het weekendje weg. Weekendje Sardinië was aardig minder dweil dan de weken thuis :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:32

Het regent echt relatiebreuken zeg hier :(:)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:46

Hier ook meegemaakt

Na een relatie van 16 jaar de deur gewezen....

Snapte er niks van. 2 weken op bed gelegen van verdriet tot ik erachter kwam dat hij zichzelf verkocht op internet en al 4,5 jaar een andere vrouw had....

Aan mijn ouders heeft hij gezegd dat hij mij alleen maar nodig had voor het geld. We hadden een kasteel van een huis gebouwd. Alleen ik was zo goedgelovig en had niks op papier laten zetten....

Verdriet werd al snel woede
Heb hem ook nooit meer gesproken. Was er helemaal klaar mee...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:48

_Reneee schreef:

Het zou kunnen omdat de titel van dit topic: Liefdesverdriet is.... ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:57

Meiden meiden meiden toch :(:).

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:18

Weer een dikke knuffel voor iedereen. Ik lees echt bizare verhalen. Heb via dit topic contact gekregen met een hele leuke bokken waar ik de komende tijd flink wat leuke dingen mee ga doen (balou_K). Nu al zin in!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:20

Fijn zeg!
Want meiden, ook al voelt het wel zo, de wereld vergaat niet. Probeer leuke dingen te doen met vriendinnen, ga lekker stappen en eet veel chocola! Die kilo's gaan er wel weer af :).

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:22

Ik leerde vlak na de beeindiging via internet mijn huidige partner kennen,. Inmiddels 2 kindjes samen en dolgelukkig.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:31

Mer1980 schreef:
_Reneee schreef:

Het zou kunnen omdat de titel van dit topic: Liefdesverdriet is.... ;)

Ik bedoel meer op dít moment. Dat er nu veel stranden ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:45

Jeetje, wat een verhalen zeg.

Ik heb door m'n laatste ex echt een deuk opgelopen. We woonden samen en het ging al een tijdje niet lekker. Zag hem nauwelijks, hij ging vroeg weg (uurtje of 4) en kwam pas laat (uurtje of 12 of later) thuis, dus vaak 's nachts heftige gesprekken gehad. Nouja, eerst ruzieruzieruzie en uiteindelijk toch een gesprek. En ja, een uur later ging ons wekkertje weer :z . Vaak uitgesproken dat hij toch echt eens een keer moest gaan leren praten, omdat ik het op die manier niet meer zou trekken. Maar nee, hij koos er liever voor om zich te verschuilen achter werk dan om te praten (ging overigens niet om een gekookt of gebakken eitje ;), waren wel serieuze dingen aan de hand). Zo is het een half jaar gegaan denk ik.

Op een gegeven moment kreeg ik een apje die niet voor mij bedoeld was. Dat was voor mij de druppel en toen heb ik terug geapt dat hij een half uur had om thuis te komen en dat ik anders zijn tassen zou gaan pakken. 3 uur later stond hij ineens naast mn bed, toen wilde hij praten. Toen was het voor mij gedaan en hij is op de bank gaan slapen.
(even in sneltrein hoor, er is veeeeeeels te veel gebeurd om neer te zetten :') )

Ik had verwacht er de dag erna over te praten, maar toen stond hij ineens met 3 man sterk om z'n koelkast mee te nemen. Ben toen uit woede echt m'n slof uitgeschoten, was mezelf echt niet. Zelfs m'n moeder die erbij stond wist niet welk persoon voor haar stond.

Pas na een week begon het gemis, daarna kwam het getouwtrek van welles/nietes en gaan we verder of wat doen we, toen kwam het gedoe van seks met je ex en daarna nog eens het gezeur tot stalken en scheldberichten aan toe. Méééén, wat en fiets up break up. No way dat ik het ooit nog op zo'n manier zal doen. Over = over, laat mezelf echt nooit meer in zo'n dal van onzekerheid komen :n.

Zóó blij dat ik er uiteindelijk vanaf ben. Maar het heeft wel een deuk in me gegeven. Vlak daarna leerde ik een vriend op een andere manier kennen, maar mede door het gedoe tussen mij en mn ex is dat nergens op uitgedraaid. Nu heb ik weer een schat van een gozer leren kennen, maar of dat ooit tot relatie uit gaat draaien weet ik niet. Weet niet of ik het nog aandurf.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:53

Erg eigenlijk he, dat mannen je zulke deuken kunnen geven dat je bang bent om weer een relatie aan te gaan :(:)

Ikzelf tref vaak mannen met een soort bindingsangst. Ik had er eentje gehad die al weinig tijd had (maar goed, hij had het ook erg druk en woonde in een andere stad). Maar op een gegeven moment kwam het hem te dichtbij en heeft hij gezegd dat hij niet aan een relatie wilde beginnen. (wat nou: beginnen?!) . En daarna liet hij nooit meer iets van zich horen. Het verhaal is wel uitgebreider dan dit, maar dat heeft me wel echt enorm gekwetst. Later merkte ik dat ik geluk had gehad: hij had veel andere meisjes gehad en met de laatste maakte hij het de dag voordat ze samen op vakantie zouden gaan uit. Ik heb aan deze relatie trouwens wel een mooie viool overgehouden die ik nog steeds van hem leen :P

En nu nog eentje.. hele lieve jongen en we klikken enorm goed. Hij leek alleen dezelfde kenmerken te vertonen. Ik heb mijn 'verhaal' aan hem verteld en hij zei dat hij absoluut niet zo was, maar dat hij het inderdaad nog niet zeker wist en mij wel lief en bijzonder vond. Maar goed, ik ga me dan toch hechten en 1 dag voor mijn vakantie heeft hij telefonisch laten weten ermee te willen stoppen. Dat was ook 'au'. Na de vakantie (na 2 maanden dus) elkaar weer gezien, ook weer een paar keer afgesproken en het is weer heel gezellig. Maar ik denk nog steeds: wat doe ik fout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:02

Meiden meiden meiden :(:) :(:)

Ik ga maar alvast een spaarpotje maken voor het er in mn eentje tussenuit gaan als er ergens weer een break up komt. Fantastisch idee wel.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:05

'Wat is dat, schat?'
'Oh, mijn spaarpotje voor als het uit gaat.'

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:14

Sheran schreef:
'Wat is dat, schat?'
'Oh, mijn spaarpotje voor als het uit gaat.'

_O- had achteraf wel handig geweest hoor :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:15

Nog nooit echt last van gehad maar dat komt omdat ik diegene was die er een eind aan maakte. Wel eens gevoelens van jammer en wat ga ik nu doen maar nooit liggen janken en kotsen om een ex-. Als het niet werkt dan werkt het niet, je moet er wel je leven mee door. Ik heb ook nog nooit iets opgeven, zoals werk en de paarden, als een man daar ook maar één negatief woord over zou zeggen dan is het exit. Gelukkig snapt mijn man dat heel goed. Hij laat mij in mijn waarde en ik hem, al meer dan 35 jaar.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:20

Meiden meiden toch! Hele dikke knuffel voor iedereen!!

Blijf leuke dingen doen en blijf huilen, hier is het nu 3 weken geleden en het is nog altijd poedersuiker.. Maar vrienden maken me toch enorm vrolijk!!