Ik zit te wachten tot die vent van mijn auto belt: dat de papieren en het kenteken van de RDW binnen zijn en ik dus wél morgen mn auto kan ophalen. Anders heb ik weer een gedoe om maandag naar mn werk te komen
Ik zat te wachten op een "vriend" die mij gedag kwam zeggen voor mijn vakantie, maar nu maar gezegd dat ik er niet meer ben. Ga niet meer op hem wachten dat heeft meneer vaker geflikt...
SdaphneS
Geplaatst: 19-09-14 15:00
Ik wacht op een film die ik volkomen legaal aan het downloaden ben.
Ik wacht tot ik mijn auto weer terug heb, hij zou maandag al klaar zijn, en heb hem vanavond nodig, dus ik ben dan ook super woest. Ze hebben tot 6 uur anders sta ik heeeel kwaad op de stoep.
SFC
Geplaatst: 19-09-14 17:43
PostNL met een nieuwe laptop. En dat het half 7 is en iemand eten komt brengen, verrek van de honger maar heb geen zin om wat te maken.
Ik 'wacht' op het moment dat mijn vriend weer op Schiphol aan komt. Duurt helaas nog 4 maanden.
Tamara
Geplaatst: 19-09-14 22:28
Spannend TS, mooie stap! Wanneer gaan jullie zelf, of heb ik daar overheen gelezen?
Ik wacht op het finaal akkoord voor de hypotheek, en vervolgens op de sleuteloverdracht, zodat we eindelijk verlost zijn van de makelaar die er een grote puinhoop van maakt en verkopers die hun problemen met hun nieuwe huis op ons bordje leggen waardoor het onze problemen worden. Dan kunnen we lekker met een schone lei beginnen
NYC
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 01:23
Even een snelle update.
Paard is een half uur na geplande tijd vertrokken. Volgens het schema moet hij over een uurtje landen.
Vriend heeft gebeld om te melden dat hij samen met zijn vader op het vliegveld is. Ze gaan bij hem kijken, of alles goed gegaan is.
Ben doodop! Lig al in bed, te wachten op het verlossende telefoontje dat hij aangekomen is.