Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
misschien juist omdat die zo ontzettend groot is kun je alles goed zien. Ik hoef m niet van dichtbij te zien denk ik maar van die foto's word ik niet bang haha.
xBerber schreef:Oh zat..
*knip* blue waffle..
FemkeUtah schreef:Riddershow schreef:Waar ik spijt van had was dat ik Death rooms had gegoogeld (in china). Ben over het algemeen niet zo snel onder de indruk, maar daarbij moest ik wel even slikken. Zal wel een moedersdingetje zijn.
wat is dit????
Ik wil wel googlen maar durf niet

) zorgden plaatjes uit deze film bij mij voor een "horror-overload-circuit-shutdown"....let wel...ik heb dus alleen afbeeldingen uit de film gezien...echt bizar hoeveel effect die op mij hadden want ik ben doorgaans geen "pieper"
FemkeUtah schreef:Riddershow schreef:
wat is dit????
Ik wil wel googlen maar durf niet
Viel wel mee vond ik. Wel erg zielig, maar ik vond de foto van de fuik vol katten er tussen storender.
Sabini schreef:Oke feit: ik ben té nieuwsgierig![]()
Mijn meest onsmakelijke google ervaring:
Laatst spraken ik en vrienden over personen die aangereden zijn door een trein. Naar aanleiding van een verhaal van een mortuarium medewerker die uitlegde dat zulke lijken vaak 'wokkels' zijn, begonnen we te googelen. Ik zeg alvast: GEEN AANRADER!
nathalie2302 schreef:De akeligste google-search was voor mij dan ook de film 'human centipede' die ik n.a.v. een topic over horror-films hier op bokt had gegoogled.